داغ ترین ها :
تبلت هواوی MatePad Paper e-ink در تاریخ ۲۵ اسفند ماه راهی بازار می‌شود

تبلت هواوی MatePad Paper e-ink در تاریخ ۲۵ اسفند ماه راهی بازار می‌شود

هواوی چند هفته پیش تبلت MatePad Paper e-ink را در همایش MWC 2022 به نمایش درآورد و به این موضوع اشاره کرد که این تبلت هواوی در اواخر اسفند ماه در کشور چین عرضه می‌شود. حالا مشخص شده که تبلت MatePad Paper e-ink در تاریخ ۲۵ اسفند ماه در کشور چین عرضه می‌شود. این محصول قرار است در کنار محصولاتی دیگر راهی بازار شود. محصولاتی که گروهی از آن‌ها در ۲۵ اسفند ماه معرفی خواهند شد.

 

تخفیف های روزانه تکنولایف روی انواع تبلت را از دست ندهید: قیمت تبلت

 

تبلت MatePad Paper e-ink را می‌توان یک کتاب‌خوان هم نامید. محصولی که صفحه نمایش خاکستری در اندازه ۱۰.۳ اینچ دارد. این صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۸۷۲ در ۱۴۰۴ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به ۲۲۷ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. صفحه نمایش e-ink این محصول به تکنولوژی Anti-Glare مجهز شده و نور بسیار کمی هم تولید می‌کند.

صفحه نمایش این تبلت یا کتاب‌خوان هواوی نزدیک به ۸۶.۳ درصد فضای روی محصول را به خود اختصاص داده و به همین دلیل صفحه نمایش حاشیه‌های نسبتا کمی دارد.

تبلت MatePad Paper e-ink

بد نیست به مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند نگاهی داشته باشیم. تبلت MatePad Paper e-ink با یک تراشه شش هسته‌ای راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این محصول با نسل دوم قلم M-Pencil هم سازگاری دارد که هواوی آن را قبلا به همراه تبلت‌های رده بالای خود عرضه کرده بود. قبلا گفته شده بود که قلم تا مقدار ۴۰۹۶ درجه متوجه فشار می‌شود و میزان تاخیر آن هم ۲۶ میلی‌ثانیه خواهد بود. با این قلم می‌توان یادداشت نوشت و کتاب‌ها و مدارک مختلف را هم ویرایش کرد.

تبلت MatePad Paper e-ink با سیستم عامل Harmoney OS 2 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و با سرعت بسیار خوبی به دیگر دستگاه‌های هواوی مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های مختلف متصل می‌شود. این اتصال هم می‌تواند بی‌سیم و سیمی باشد. گفته شده که تبلت جدید هواوی از وای-فای ۶ برخوردار است و از بلوتوث ۵.۲ هم پشتیبانی می‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند فایل‌های PDF‌ خود را بین این دستگاه و دستگاه‌های دیگر منتقل کنند.

باید در نظر داشته باشید که تبلت MatePad Paper e-ink از باتری ۳۶۲۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که به گفته هواوی تا ۲۸ روز دستگاه را در حالت استندبای نگه می‌دارد. این تبلت از شارژ سریع ۲۲.۵ وات هم پشتیبانی خواهد کرد. هواوی ادعا کرده که با یک ساعت و نیم شارژ کردن تبلت MatePad Paper e-ink می‌توانید ۶ روز با آن کار کنید. این محصول از شارژ معکوس هم برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این تبلت برخورداری از حسگر تشخیص اثر انگشت است که روی دکمه پاور قرار گرفته است.

تبلت MatePad Paper e-ink به همراه قلم و قاب محافظ در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. قیمت این محصول ۴۹۹ یورو اعلام شده است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات هواوی:
اولین اطلاعات از گوشی هواوی P50E فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. سام

    منتظر فروشش در تکنولایف هستیم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-matepad-paper-e-ink/
ads
ads