داغ ترین ها :
تصاویر واقعی از شیائومی 12 در فضای مجازی قرار گرفت

تصاویر واقعی از شیائومی 12 در فضای مجازی قرار گرفت

با وجود اینکه گفته می‌شود تا زمان معرفی و عرضه‌ی شیائومی 12 فاصله داریم؛ اما تصاویری واقعی از پرچم‌دار جدید برند چینی منتشر شده که ما را با طراحی ظاهری آن آشناتر می‌سازد.

 

مشاهده لیست مدل های مختلف گوشی شیائومی در فروشگاه تکنولایف: قیمت گوشی های شیائومی

 

اگر سیاست‌های شیائومی در عرضه‌ی پرچم‌داران خود را در نظر بگیریم، گوشی پرچم‌دار نسل بعدی این شرکت یعنی شیائومی 12 در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، هر اتفاقی در دنیای فناوری ممکن است و امکان دارد برنامه‌های برند چینی برای معرفی و عرضه‌ی محصولات تغییر یابد.

درواقع شایعاتی وجود دارد که شیائومی 12 نسبت به مدل‌های نسل پیشین، کمی زودتر معرفی خواهد شد تا برند چینی فرصت بیشتری برای تبلیغ و فروش پرچم‌دار جدید خود داشته باشد. در گزارش‌های جدید نیز تصاویری از شیائومی 12 منتشر شده که طراحی ظاهری محصول جدید برند چینی را به ما نشان می‌دهد.

آنچه گزارش را جذاب‌تر می‌کند، واقعی بودن تصاویر است. درواقع با تصاویری رندر شده طرف نیستیم و نمونه‌ای واقعی از شیائومی 12 را می‌توانیم در تصویر مشاهده کنیم. در تصویر، پرچم‌دار جدید برند چینی در درون قابی قرار گرفته تا بدنه‌ی گوشی هوشمند را از ضربات احتمالی و خط و خراش‌ها محافظت کند.

همین امر نیز سبب شده تا بیشتر بخش‌های گوشی هوشمند در پشت قاب محافظ پنهان شوند و نتوانیم نمای کلی از طراحی ظاهری شیائومی 12 را داشته باشیم. آنچه انتظار می‌رود برخورداری پرچم‌دار جدید شیائومی از نرخ بالای صفحه‌نمایش نسبت به بدنه است؛ به این صورت که بخش قابل توجهی از پنل جلو به صفحه‌نمایش اختصاص یابد.

به همین علت، شیائومی 12 از طراحی استفاده می‌کند که حفره‌ی بسیار کوچکی برای قرارگیری دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شود. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی پرچم‌دار جدید شیائومی، اطلاعات بیشتری از آن در اختیارمان قرار گیرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads