داغ ترین ها :
تصویر گوشی A54 لو رفت

تصویر گوشی A54 لو رفت

امروز تصویر گوشی A54 لو رفت. تصویری که ظاهر کامل این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد. تصویر گوشی A54 این محصول را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.

گوشی A54 جایگزین گوشی A53 خواهد شد. در تصویر گوشی A54 مشخص شده که دوربین‌های پشت به صورت دایره‌ای دقیقا در زیر هم قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی هم داخل ناچ حفره‌ای روی صفحه نمایش دیده می‌شود. چیزی که در این تصویر مشخص شده این است که صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

گوشی a54

در تصویر گوشی A54 سه دوربین پشت به خوبی مشخص است. دوربین‌هایی که در سمپ چپ گوشی قرار گرفته‌اند و به صورت کاملا عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی مجهز شده است. انتظار داریم که این گوشی هوشمند در اوایل سال ۲۰۲۳ راهی بازار شود.

گوشی‌های سری گلکسی A جزو محصولات پرطرفدار سامسونگ به شمار می‌روند که فروش بسیار خوبی هم دارند.

گلکسی a54

در تصویر گوشی A54 مشخص شده که این گوشی هوشمند پورت USB-C دارد که روی لبه پایینی قرار گرفته است. در همین قسمت اسپیکر اصلی و میکروفن هم دیده می‌شود.

دکمه‌های تنظیم صدا  و پاور هم روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند. محل قرار گرفتن سیم‌کارت روی لبه سمت چپ است و روی لبه بالای هم میکروفن دیده می‌شود. گفته شده که صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روی این گوشی قرار می‌گیرد.

 

نقد و بررسی تخصصی یک گوشی ارزان و پرفروش:
بررسی گوشی A04s

 

عکس گوشی a54

گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که گوشی A54 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و دوربین اصلی آن از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به گفته شایعات این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس ۷۹۰۴ راهی بازار می‌شود و مدل پایه آن ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم دارد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که شایعات منتشر شده درباره این گوشی هنوز قطعی نشده‌اند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a54/
ads
ads