داغ ترین ها :
سامسونگ تولید انبوه قطعات مورد نیاز برای سری گلکسی S22 را شروع کرد

سامسونگ تولید انبوه قطعات مورد نیاز برای سری گلکسی S22 را شروع کرد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که سامسونگ برنامه‌ی تولید انبوه گلکسی اس 22 را شروع کرده و می‌خواهد پرچم‌داران نسل بعدی را طبق برنامه به بازار عرضه کند.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع جدیدترین گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در صورتی که اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کنید یا از طرفداران محصولات سامسونگ باشید، حتما مطلع هستید که سامسونگ روی نسل بعدی پرچم‌داران سری گلکسی اس کار می‌کند؛ سری که گفته شده در سه مدل عرضه خواهند شد و گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا نام خواهند داشت.

سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی اس 22 را اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی و سپس به بازار عرضه کند. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای از هم‌اکنون تولید پرچم‌داران جدید را آغاز کرده است. درواقع گزارش‌هایی وجود دارد که تولید انبوه قطعات مورد نیاز برای مدل‌های مختلف پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ شروع شده است.

گفته شده که سامسونگ کار تولید انبوه را با قطعات ابتدایی مانند کابل‌های فلکس شروع کرده و در نظر دارد تولید قطعات کلیدی را در بازه‌های زمانی دیگری آغاز کند. در این بین تولید مدل‌های قابل عرضه به بازار ایالات متحده نیز اولویت اصلی را تشکیل می‌دهند و تولید مدل‌های جهانی زمانی آغاز می‌شود که سامسونگ به تعداد کافی برای بازار ایالات متحده تولید کند.

در این بین، هنوز مشخص نیست که زمان دقیق عرضه‌ی سری گلکسی اس 22 چه روزی خواهد بود. با این حال برخی از شایعات اشاره دارند که پرچم‌داران جدید سامسونگ در روزهای پایانی ژانویه‌ی ۲۰۲۲ یا ابتدای ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار می‌شوند.

عرضه‌ی محصولات جدید سامسونگ در زمانی رخ خواهد داد که شرکت کره‌ای برای معرفی گلکسی S21 FE نیز آماده می‌شود؛ محصولی که انتظار می‌رود جایگزین گلکسی S20 FE باشد، اما تاکنون چندین بار معرفی آن به تعویق افتاده است. در گزارشی ذکر شد که گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شده و با اندکی اختلاف زمانی به بازار عرضه شود.

همین امر نیز سبب خواهد شد که گلکسی S21 FE با سری گلکسی S22 در بازه‌ی زمانی نزدیک به یکدیگر روانه‌ی بازار شوند که البته برخی از رسانه‌ها از تاثیر منفی چنین اقدامی روی فروش محصولات جدید سامسونگ خبر می‌دهند.

 

 

مشخصات گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

در میان سه مدل سری جدید پرچم‌داران سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا مهم‌ترین و درواقع مدل پریمیوم سری محسوب می‌شود. پرچم‌دار جدید شرکت کره‌ای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی با پنل LTPO AMOLED دارد که وضوح تصویر QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سامسونگ در نظر دارد مدل اولترا را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار عرضه کند. مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ در بازار ایالات متحده و چین و مدل مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ نیز برای مناطق دیگر دنیا عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی می‌توان به ماژول دوربینی دسترسی داشت که مجهز شده به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو که قابلیت بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۳ برابر می‌دهد و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگری نیز که لنز پریسکوپ دارد و امکان بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۱۰ برابر را به کاربر می‌دهد.

از نظر طراحی انتظار می‌رود که مدل اولترا دارای جایگاهی برای قرار گرفتن قلم استایلوس داشته باشد. برای نرم‌افزار نیز سیستم‌عامل اندروید ۱۲ برای گلکسی اس 22 اولترا در نظر گرفته شده که رابط کاربری OneUI 4.0 روی آن سوار می‌شود. از نظر ظرفیت باتری نیز مدل استاندارد سری باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و برای مدل گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا نیز باتری‌هایی با ظرفیت ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعتی در نظر گرفته شده است.

در این بین گفته شده که مدل اولترا از فناوری شارژ ۴۵ وات استفاده می‌کند و برای مدل استاندارد و گلکسی اس 22 پلاس نیز شارژ ۲۵ وات در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از پرچم‌داران سامسونگ منتشر شده و در اختیارمان قرار گیرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%87-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-22/
ads
ads