داغ ترین ها :
موتورولا اولین مشتری دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ

موتورولا اولین مشتری دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ

در ماه سپتامبر بود که سامسونگ سنسور دوربین ایزوسل HP1 سامسونگ را معرفی کرد؛ حسگری که از وضوح تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و انتظار می‌رود در گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت و پریمیوم مورد استفاده قرار گیرد. امروز مشخص شد که چه محصولی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند.

در این بین انتظار می‌رفت شیائومی اولین شرکتی باشد که از این حسگر در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. با این حال، گزارشی منتشر شده که خلاف آن را نشان می‌دهد. درواقع افشاگری با حساب کاربری IceUniverse در توییتر پستی را منتشر کرده و گفته که موتورولا به دنبال آن است که اولین مشتری دوربین جدید سامسونگ باشد.

درواقع هر دو شرکت موتورولا و شیائومی در نظر دارند که دوربین ایزوسل HP1 را در گوشی‌های هوشمند جدیدشان استفاده کنند. البته سامسونگ بیشتر می‌خواهد نقش تامین‌کننده را به عهده بگیرد و در حال حاضر گویا برنامه‌ای برای استفاده از حسگر ایزوسل HP1 در محصولات خود ندارد.

 

لیست قیمت گوشی های موتورولا را می‌توانید در سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف مشاهده کنید: گوشی موتورولا

 

گفته می‌شود که سامسونگ تا سال ۲۰۲۳ صبر می‌کند و از حسگر اشاره شده استفاده نخواهد کرد. احتمالا محصولی نیز که در سال ۲۰۲۳ مجهز به دوربینی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد شد نیز گوشی S23 اولترا باشد.

شرکت کره‌ای از بزرگ‌ترین سازندگان حسگر دوربین برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته، حسگرهایی با امکانات متنوع را معرفی و در اختیار شرکت‌های سازنده قرار داده است.

در این بین، شیائومی نیز یکی از بزرگ‌ترین مشتریان حسگرهای سامسونگ محسوب می‌شود. برند چینی تاکنون چندین بار شده که برای استفاده از دوربین‌های جدید شرکت کره‌ای داوطلب شده تا اولین شرکتی باشد که از حسگرهای جدید سامسونگ استفاده می‌کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که شیائومی این بار رقیب سرسختی دارد و موتورولا به میدان آمده تا اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی با حسگر ایزوسل HP1 را به بازار عرضه می‌کند. نظر شما کاربران تکنولایف چیست؟ به نظر شما کدام شرکت می‌تواند به طرز بهتری از امکانات و توانمندی حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کند؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-200-%d9%85%da%af%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads