داغ ترین ها :
گوشی A13 سامسونگ با دوربینی 50 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

گوشی A13 سامسونگ با دوربینی 50 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

در صورت صحت شایعات، انتظار می‌رود گوشی A13 سامسونگ از دوربینی با مشخصات درخور توجه به خصوص وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد. اگر شایعات صحت داشته باشند دوربین A13 سامسونگ عملکرد خوبی خواهد داشت.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

سامسونگ در نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، گوشی هوشمندی به نام گلکسی A12 را معرفی کرد و حال انتظار می‌رود طی روزهای آینده مدلی جدید به علاقه‌مندان معرفی شود که دارای مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه است.

در گزارش جدیدی که از کره‌ی جنوبی به دستمان رسیده است، گوشی A13 سامسونگ دارای ماژول دوربینی مشابه با گوشی A12 خواهد بود؛ البته با این تفاوت که از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گلکسی A12 و همچنین جانشین آن، گلکسی A12s که با نام گلکسی A12 ناچو شناخته می‌شود از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار هستند. در کنار ماژول اصلی نیز دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق در تصویر قرار گرفته است.

انتظار می‌رود گوشی A12 سامسونگ نیز از چنین مشخصاتی برای ماژول دوربین اصلی استفاده کند؛ البته همانطور که ذکر شد با این تفاوت که دوربین اصلی از حسگری با وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. برای دوربین سلفی نیز حسگری با وضوح تصویر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند برای ثبت تصاویر سلفی یا چت ویدئویی از آن استفاده کنند.

باید در نظر داشت که سری گلکسی A از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ هستند و انتظار می‌رود گوشی A13 سامسونگ نیز این موفقیت را تکرار کند. متاسفانه در مورد مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A13 اطلاعات محدودی را در اختیار داریم و هنوز مشخص نشده که گوشی اقتصادی سامسونگ از چه تراشه‌ای استفاده خواهد کرد.

با این حال، انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی آن، اطلاعات بیشتری از گوشی A13 در اختیارمان قرار گیرد. نظر شما کاربران تکنولایف در این زمینه چیست؟ آیا فکر می‌کنید گلکسی A13 می‌تواند محصولی موفق در بازار باشد و اگر به بازار ایران وارد شد حاضر به خرید آن هستید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-a13-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads