داغ ترین ها :
ردمی واچ ۴، ردمی بوک ۱۶ و ردمی بادز ۵ پرو ۸ آذر (۲۹ نوامبر) رونمایی می‌شوند

ردمی واچ ۴، ردمی بوک ۱۶ و ردمی بادز ۵ پرو ۸ آذر (۲۹ نوامبر) رونمایی می‌شوند

در تاریخ ۲۹ نوامبر یا ۸ آذر، ردمی می‌خواهد گوشی‌های Redmi K70، Redmi K70 Pro و همینطور Redmi K70E را معرفی کند. با این که توجه‌ها همگی روی این محصولات است، اما محصولات دیگری هم در آن‌جا وجود خواهند داشت که نباید ازشان غافل شویم. از این محصولات می‌توانیم به ردمی بوک ۱۶ (۲۰۲۴)، نسل بعدی ردمی واچ ۴ و همینطور هندزفری ردمی بادز ۵ پرو اشاره کنیم.

ردمی بوک ۱۶ آخرین ارتقا خود را در سال ۲۰۲۰ داشت. ردمی واچ ۳ سال ۲۰۲۲ آمد و ردمی بادز ۵ اوایل امسال یعنی ۲۰۲۳ آمد. حالا شیائومی هر سه این محصولات را ارتقا داده است.

ردمی بوک ۱۶ (۲۰۲۴)

لپ تاپ ردمی

از نظر ظاهری، درست است که این لپ تاپ تغییراتی داشته اما باز هم خیلی شبیه به نسل قبلی خود است. تعداد پورت‌ها و تنوع آن‌ها بیشتر و بهتر شده و کار اتصال گجت‌های دیگر به لپ تاپ را راه انداخته. لپ تاپ ۲ پورت USB-A و یک پورت USB-C دارد. شارژر لپ تاپ ۴۷ واتی است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. بیش از این، اطلاعاتی درباره این لپ تاپ در دست نیست.

ردمی واچ ۴

ردمی واچ ۴

آیتم بعدی که رونمایی خواهد شد ردمی واچ ۴ است. مدل پیشین ساعت، یعنی ردمی واچ ۳ در سال سال گذشته عرضه شد. طبق عکس مشخص است که این ساعت در دو رنگ نقره‌ای و مشکی راهی بازار می‌شود و بندهای متنوعی از جمله لوپ، چرمی و استیل برای آن وجود دارد. صفحه ساعت همانطور که معلوم شده مربعی است.

ردمی بادز ۵ پرو

ردمی بادز ۵ پرو

آخرین مورد، هندزفری Redmi Buds 5 Pro است. هنوز مشخص نیست این محصول چه ویژگی‌هایی دارد، اما می‌دانیم که در رنگ‌ بندی آبی، مشکی و سفید است. رنگ مشکی دارای روکش چرم‌مانند است و دو مورد دیگر، روکش مات دارند. به زودی اطلاعات بیشتری از این سه محصول به دست خواهد آمد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-%db%b4%d8%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%88%da%a9-%db%b1%db%b6-%d9%88-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%db%b5-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads