داغ ترین ها :
راهکار کرش نکردن گوشی اندروید

راهکار کرش نکردن گوشی اندروید

اگر تلفن Android دارید، ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از برنامه‌هایی که همیشه از آن استفاده می‌کنید مانند گذشته عملکرد خوبی ندارند و بسیاری از کاربران نیز خرابی‌های مکرر را گزارش می‌کنند، به گونه‌ای که در آن یک برنامه از ادامه صحیح فعالیت خود باز می‌ماند و استفاده از تلفن را دشوار می‌کند. معمولا در چنین مواقعی کاربران تلفن همراه خود را ریستارت می‌کنند و یا گوشی هوشمند بدون ریستارت شدن خاموش می‌شود. از این رو ما در این مقاله از تکنولایف راهکار کرش نکردن گوشی اندروید را به طور کامل برایتان شرح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

 

مطالب مرتبط: چطور از آیفون به اندروید کوچ کنیم؟

 

کرش شدن گوشی اندروید

همان‌طور که گفته شد برخی از برنامه‌های گوشی اندروید ممکن است به مرور زمان در طول استفاده دچار خرابی شوند و عملکرد خوبی نداشته باشند. خرابی‌ها در میان برنامه‌هایی که صفحات وب را نمایش می‌دهند نظیر Gmail معمول است. اگر به داشبورد وضعیت Google و یا مدیریت داده در حساب گوگل نگاهی بیندازید، اختلالات سرویس را به طور خاص برای Gmail مشاهده خواهید کرد. به نظر می‌رسد دلیل این اختلال اشکالی است که همراه با بروز رسانی Android Webview ارائه شده است. Android Webview ابزاری است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد صفحات وب را در برنامه‌های خود ادغام کنند. به همین ترتیب، هر برنامه‌ای که دارای یکپارچه سازی Android Webview باشد احتمالا مستعد وقوع خرابی است.

برای رفع اشکال چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

همان‌طور که گفته شد، هنوز هیچ رفع اشکال رسمی از Google در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که این شرکت سخت در تلاش است تا این مشکل را رفع نماید. البته ناگفته نماند که چند مورد وجود دارد که شما می‌توانید برای از بین بردن اشکال یا حداقل تا وقوع خرابی‌ها به کار گیرید که اولین مورد نیز توسط حساب پشتیبانی سامسونگ در توییتر پیشنهاد شده است.

به این صورت که برای شروع ابتدا باید وارد برنامه تنظیمات خود شوید و روی قسمت برنامه‌ها (Apps) ضربه بزنید. وقتی وارد شدید به دنبال “Android System Webview” بگردید و پس از پیدا کردن آن، روی نماد گزینه‌های “سه نقطه” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، سپس “حذف نصب به روزرسانی‌ها” را انتخاب کنید. مشاهده وب بر روی نسخه اصلی آن سبب می‌شود تا به روزرسانی که باعث خرابی شده است را از بین ببرد.

کرش نکردن گوشی

اگر به هر دلیلی نتوانستید Android System Webview را در فهرست تنظیمات برنامه‌های خود پیدا کنید، می‌توانید آن را در Google Play store جستجو کنید. پس از ورود به صفحه Play store برای Android System Webview، به سادگی روی حذف نصب ضربه بزنید. با این کار از بروز اختلال در عملکرد برنامه‌ها جلوگیری خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط: سریع ترین روش شارژ گوشی های اندرویدی

 

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف راهکار کرش نکردن گوشی اندروید را برایتان شرح دادیم. در صورتی که تمایل دارید در مورد سایر اختلالات برنامه‌های گوشی اندروید و رفع آن‌ها به اطلاعات جامع و مفیدی دست یابید، می‌توانید وارد صفحه وبلاگ سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir/ شوید و مقاله‌های مدنظر خود را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید نظرات و یا پیشنهادات خود را و یا تجربه‌ای که از کرش کردن یا نکردن تلفن همراه خود دارید را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. امیر

    سلام، من فونت گوشی خود را تغییر دادم، اما هنگام بازی‌کردن به یکباره بازی بسته شده و به نوعی کرش می‌خورد. آیا راه‌حلی وجود دارد که با تغییر فونت، گوشی کرش نخورد؟

  2. میلاد شیری

    سلام وقت بخیر
    احتمالا مشکل سخت افزاری پیدا کرده حتما به تعمیرات گوشی مراجعه کنید

  3. محمد

    با سلام.گوشی من ال جی وی10 هست
    رم4.پردازنده اسنپ808.بدون تعمیر سخت افزاری.اندروید7.0
    تازگی ها در اکثر برنانه ها کرش میکنه.مثله اینستا گرام یا برنامه های متن روی عکس.
    دلیلش چیه؟
    بنظرتون مشکل از سی پی یو گوشیم هست و میخواد بسوزه؟
    اخه مدل گشی من خیلی مشکل سوختن سی پی یو داره!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads