داغ ترین ها :
سامسونگ نسخه کودک تبلت‌ های A9 و +A9 را راهی بازار می‌کند

سامسونگ نسخه کودک تبلت‌ های A9 و +A9 را راهی بازار می‌کند

سامسونگ از گلکسی تب A9 و +A9مخصوص کودکان خبر داد. این کمپانی گفته که این تبلت‌ها برای کودکان امن هستند و کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارند. هر دو تبلت، به ابزارها و برنامه‌های کنترل والدین مجهز هستند و والدین به کمک آن‌ها می‌توانند زمان استفاده بچه ها از دستگاه‌ها را کنترل کنند.

نسخه کودک گلکسی تب‌های A9 و +A9 با نرم افزار و رابط کاربری ساده عرضه می‌شوند

تبلت های کودکانه سامسونگ

تبلت گلکسی A9 دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچ ال سی دی بوده که رزولوشن آن +HD است و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز دارد. گلکسی تب +A9 نیز صفحه نمایش ۱۱ اینچی ال سی دی با رزولوشن مشابه مدل دیگر و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد. هر دو تبلت در ظرفیت‌های ۱۲۸ و۶۴ گیگابایت و رم‌های ۴ و ۸ گیگابایت هستند. یک خشاب کارت حافظه نیز در آن‌ها وجود دارد که ظرفیت تبلت را به ۱ ترابایت می‌رساند. این تبلت‌های کودکانه دارای برنامه‌های آموزشی و محتوای سرگرم‌کننده برای کودکان هستند. هر دو از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 استفاده می‌کنند. تبلت A9 از تراشه مدیا تک هلیو G99 و مدل +A9 از اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند.

تبلت A9 و +A9 نسخه کودکان با بدنه ضدشوک به فروش می‌رسند. این تبلت‌ها دارای برنامه‌های شاد و مفرح رقص و موسیقی، آشپزی و نقاشی هستند. والدین می‌توانند زمان استفاده بچه‌ها را مشخص کنند و بک گراند را در حالت Kids mode بگذارند. این تبلت‌ها همچنین دارای فیلتر نور آبی هستند که چشم‌ها را در برابر اشعه‌های صفحه نمایش محافظت می‌کند.

دیگر مشخصات تبلت A9

  • دوربین جلو ۲ مگاپیکسل
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
  • اسپیکرهای استریویی
  • باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

دیگر مشخصات تبلت +A9

  • دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
  • اسپیکرهای چهارگانه
  • باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت

هر دو تبلت از بلوتوث نسخه ۵.۳، پورت USB-C، جی پی اس، و شارژر ۱۵ وات استفاده می‌کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-a9-%d9%88-a9-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c/
ads
ads