داغ ترین ها :
افزایش ۶۰ درصدی تولید صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4

افزایش ۶۰ درصدی تولید صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4

امروز اطلاعات جدیدی درباره صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4 منتشر شد. راس یانگ (Ross Young) مدیرعامل شرکت Display Suppy Chain Consultants یا DSCC در حساب کاربری توییتر خود به این موضوع اشاره کرد که انتظار دارد سامسونگ سفارش تولید صفحه نمایش بیشتری برای گوشی زد فولد ۴ در مقایسه با زد فولد ۳ داشته باشد.

به گفته یانگ، شرکت سامسونگ دیسپلی عرضه پنل‌های صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4 را از ماه آوریل شروع می‌کند و انتظار می‌رود که تولید صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4 نزدیک به ۶۰ درصد بیشتر باشد و به ۸.۷ میلیون برسد. سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده بود تنها ۵.۱ میلیون صفحه نمایش سفارش داده بود.

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ گوشی‌های تاشدنی بیشتری در مقایسه با سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند. در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ شایعه شده بود که سامسونگ تولید گوشی‌های زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ را افزایش خواهد داد. با این حال تمرکز سامسونگ روی گلکسی زد فلیپ ۴ بیشتر از زد فولد ۴ خواهد بود. دلیل این موضوع هم می‌تواند قیمت کمتر زد فلیپ ۴ در مقایسه با زد فولد ۴ باشد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار راهی بازار شد. این در حالی بود که مدل اول گلکسی زد فلیپ با قیمت ۱۳۸۰ دلار به فروش رفت.

با گذشت سال‌ها، گوشی‌های تاشدنی سامسونگ با محبوبیت بالایی رو به رو شدند و سامسونگ هم تولید این گوشی‌ها را افزایش داد. حتما به یاد دارید که دو گوشی زد فلیپ و زد فولد ۲ از لولاهای مفصل مانند استفاده می‌کنند و گوشی‌های زد فولد ۳ و زد فلیپ ۴ هم کاملا ضد آب بودند. حالا باید ببینیم که سامسونگ در ساخت گوشی‌های تاشدنی جدید خود چه ویژگی‌هایی را در نظر می‌گیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
مشخصات گلکسی A33 5G قبل از رونمایی رسمی فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4/
ads
ads