داغ ترین ها :
عکس های رندر جدید از آیفون XI

عکس های رندر جدید از آیفون XI

هر ساله کمپانی اپل در ماه سپتامبر قرار معرفی گوشی های هوشمند خود را دارد و این برند در سالن اختصاصی خود، گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. گوشی اپل همواره طرفداران خاص خود را دارد و همچنین بسیاری از کاربران هر ساله گوشی های نسل جدید این برند را جایگزین گوشی های خود می کنند.

آیفون Xi

نسل بعدی گوشی های هوشمند این کمپانی که در ماه سپتامبر سال جاری معرفی خواهد شد، با نام آیفون XI شناخته می شود و چند منبع مختلف بیان کرده اند که دوربین مدل Max این گوشی به صورت سه گانه خواهد بود. حال امروز عکس های رندر جدیدی از این گوشی هوشمند آیفون XI منتشر شده است که طراحی جدیدی را در قسمت پشتی قاب نشان می دهد.

گوشی آیفون ایکس آی

اولین بخشی که توجه را به خود جلب می کند محل قرار گیری سنسور ها است. جایگاه سنسور های دوگانه این گوشی از قسمت بالا و سمت چپ قاب به بخش مرکزی منتقل شده و از حالت عمودی به حالت افقی تغییر شکل داده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند همچنان طرح معمولی ناچ بوده اما هیچ بعید نیست که اپل یکی از طرح های زیر مجموعه صفحه نمایش ناچ مانند مدل O یا V را در این گوشی بکار بگیرد. شایعه دیگری که در رابطه با این گوشی منتشر شده مربوط پورت USB آن است که به نظر اپل مدل Type-C را در این گوشی به کار بگیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-xi/
ads
ads