داغ ترین ها :
سری شیائومی 12 تنها در 5 دقیقه 283 میلیون دلار فروش کرد

سری شیائومی 12 تنها در 5 دقیقه 283 میلیون دلار فروش کرد

گزارش‌های منتشر شده از چین نشان می‌دهند که سری شیائومی 12 طی گذر تنها ۵ دقیقه از عرضه به بازار توانسته به فروشی بالغ بر ۲۸۳ میلیون دلار دست یابد.

مدت زمان کمی از معرفی سری شیائومی 12 می‌گذرد؛ گوشی‌های هوشمندی که شامل نسخه‌ی استاندارد، مدل پریمیوم شیائومی ۱۲ پرو و مدل ارزان‌قیمت‌تر شیائومی 12X می‌شود. گویا شیائومی محصولات جدید را امروز در بازار خانگی یعنی کشور چین به فروش رسانده و توانسته تنها لحظاتی پس از آغاز فروش، درآمد قابل توجهی را برای برند چینی رقم بزند.

آنچه در متن گزارش آمده، اشاره می‌کند که شیائومی توانسته از فروش سری جدید پرچم‌دار خود تنها طی ۵ دقیقه به درآمدی بالغ بر ۱.۸ میلیارد یوآن (معادل ۲۸۳ میلیون دلار) برسد. این فروش در هر دو حالت خرید آنلاین و آفلاین (فروشگاه‌های فیزیکی) صورت گرفته است.

شیائومی امسال تغییرات جالبی را در سیاست‌های فروش خود اعمال کرد. درواقع پرچم‌داران سری شیائومی ۱۲ شامل مدلی با طراحی کامپکت می‌شوند که نسبت به مدل‌های پیشین از صفحه‌نمایشی با ابعاد به مراتب کوچک‌تری برخوردار شده است. در کنار مدل استاندارد، مدل پرو نیز قرار گرفته که نقش پرچم‌داری تمام عیار را ایفا می‌کند و در جنبه‌های مختلف سخت‌افزاری می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد. مدل سوم سری نیز گوشی هوشمندی با طراحی شبیه به دو مدل دیگر است که سخت‌افزاری درخور توجه دارد و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

لیست قیمت جدیدترین موبایل های هوشمند شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

درواقع شیائومی با مدل‌های مختلف سری شیائومی ۱۲ خواسته تا نظر کاربران مختلف را به خود جلب کند و برای سلیقه‌های مختلف، محصولی قابل ارائه داشته باشد. با توجه به فروش موفقیت آمیزی نیز که مدل‌های مختلف سری پرچم‌دار جدید برند چینی داشته‌اند به نظر می‌رسد سیاست‌های شیائومی نتیجه‌بخش بوده‌اند.

جالب است بدانید که کار شیائومی با سری جدید تمام نشده و گفته می‌شود که مدل چهارمی نیز در راه است. درواقع شیائومی ۱۲ اولترا مدل چهارم سری خواهد بود که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده معرفی شود. این مدل درواقع از آنچه شیائومی ۱۲ پرو ارائه خواهد داد به مراتب بهتر خواهد بود. همین امر نیز باعث شده تا بسیاری از طرفداران محصولات شیائومی منتظر مدل اولترا باشند و برای معرفی آن لحظه‌شماری کنند.

تفاوت زمان معرفی و عرضه‌ی مدل‌ها اتفاق جدیدی برای پرچم‌داران شیائومی نیست. سری می ۱۱ نیز چنین حالتی داشت. با این حال، انتظارات از شیائومی ۱۲ اولترا کمی بیشتر است و باید تفاوت‌های ویژه‌ای با مدل پرو داشته باشد. البته شایعاتی وجود دارد که تفاوت‌های دو مدل را به بزرگ‌تر بودن ابعاد صفحه‌نمایش مدل اولترا خلاصه می‌کند.

برند چینی در شرایطی توانسته فروش درخور توجهی را رقم بزند که سری شیائومی ۱۲ از نظر قیمت، محصولات مقرون به‌صرفه‌ای محسوب می‌شوند. به این صورت که مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲ ایکس با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از قیمتی معادل ۵۰۲ دلار، مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲ از قیمتی معادل ۵۸۰ دلار و مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از قیمتی معادل ۸۴۸ دلار برخوردار است.

متاسفانه شرکت چینی هنوز اعلام نکرده که سری شیائومی ۱۲ در چه زمانی برای بازار جهانی عرضه می‌شود. با این حال، انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه‌ی محصولات جدید برند محبوب در بازارهای سراسر دنیا باشیم.

 

گیمرها پیش از خرید، ویدیوهای تست گیم گوشی ها را در تکنولایف ببنید:
تجربه بازی‌های سنگین اندرویدی با شیائومی بلک شارک ۴

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d8%af%d8%b1-5-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87/
ads
ads