داغ ترین ها :
مدل ارزان‌تری ساعت هوشمند GTS 2 مینی معرفی شد

مدل ارزان‌تری ساعت هوشمند GTS 2 مینی معرفی شد

شرکت Amazfit دو سال پیش بود که ساعت هوشمند GTS 2 مینی را راهی بازار کرد. محصولی که با توجه به قیمت مناسبی که داشت خیلی زود مورد استقبال مردم قرار گرفت. حالا این شرکت مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی را معرفی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۲ فروردین ماه راهی بازار خواهد شد. شرکت Amazfit اعلام کرده که این ساعت هوشمند به شکل خاص GTS 2 Mini (New Version) نام دارد. در حالت کلی باید بگوییم که این دو محصول به جز قیمت تفاوتی با هم ندارند.

 

خرید ساعت های هوشمند را از طریق لینک روبرو در سایت تکنولایف دنبال کنید: ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند GTS 2

مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی صفحه نمایش ۱.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۳۰۶ در ۲۵۴ پیکسل دارد و با بیش از ۸۰ واچ فیس مختلف راهی بازار می‌شود. نزدیک به ۵۰ عدد از این واچ فیس‌ها کاملا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن هم روی ۶۰ عدد از این واچ فیس‌ها فعال است.

ساعت هوشمند GTS2

مدل جدید GTS 2 مینی بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و از بندهای پلاستیکی استفاده می‌کند. وزن این محصول تنها ۱۹.۵ گرم بدون بندها است. همچنین مشخص شده که بدنه این محصول تا عمق ۵۰ متری و به مدت ۱۰ دقیقه ضد آب است. در واقع استاندارد ضد آب بودن این محصول 5 ATM اعلام شده است. به راحتی با این محصول می‌توانید شنا کنید.

روی مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی از باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که گفته می‌شود تا ۱۴ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. باتری تا ۷ روز هم می‌تواند کاربرانی که زیاد از این ساعت استفاده می‌کنند را همراهی کند. این محصول یک مدل پایه خواهد داشت که اکثر ویژگی‌های اصلی روی آن غیر فعال شده و می‌تواند اطلاعات کاربران را تا ۲۱ روز ذخیره کند. برای شارژ کردن باتری هم باید ۲ ساعت صبر کنید.

مشخصات ساعت هوشمند GTS 2 مینی

این ساعت هوشمند بیش از ۶۸ فعالیت ورزشی مختلف را پشتیبانی می‌کند و همچنین به ویژگی BioTracker 2 PPG برای تشخیص ضربان قلب به صورت اپتیکال مجهز شده است. این ویژگی می‌توان میزان سطح اکسیژن خون را هم اندازه گیری کنند. مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی از جی پی اس داخلی بهره می‌برد و خیلی دقیق مسیر فعالیت‌های ورزشی شما مانند دوچرخه سواری و پیاده‌روی را نشان می‌دهد. برای استفاده از جی پی اس نیاز ندارید که ساعت را حتما به گوشی متصل کنید. این مدل جدید تنها حسگر بارومتریک ندارد که باعث شده یکسری از فعالیت‌های ورزشی مانند اسکی آلپاین، اسنوبردینگ و سایر اسکی‌ها را نتوانید اندازه بگیرید.

روی این محصول یک میکروفن هم دیده می‌شود که به واسطه آن کاربران می‌توانند با دستیار صوتی الکسا در ارتباط باشند. با این ویژگی می‌توانید زنگ هشدار تنظیم کنید یا آیتم‌های مختلفی به لیست خریدتان اضافه کنید.

مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی در سه رنگ آبی و صورتی و مشکی راهی بازار می‌شود. قیمت این محصول هم با توجه به نرخ تبدیل ارز نزدیک به ۸۰ دلار می‌شود. حالا باید ببینیم که این محصول راهی بازار دیگر کشورها هم می‌شود یا خیر. در حال حاضر این محصول در کشور هند عرضه می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-gts-2-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/
ads
ads