داغ ترین ها :
مشخصات گوشی Oppo Reno8 فاش شد

مشخصات گوشی Oppo Reno8 فاش شد

امروز با مشخصات سخت افزاری یک محصول جدید از شرکت اوپو مواجه شدیم. محصولی که به نظر می‌رسد که گوشی میان‌رده نسبتا خوش ساخت با قابلیت‌های جذاب باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جدید Oppo Reno8 نام دارد. مشخصات گوشی اوپو رنو 8 هم نشان می‌دهد که با محصول خوبی رو به رو خواهیم شد.

در مشخصات گوشی Oppo Reno 8 که توسط حساب کاربری Digital Chat Station در توییتر منتشر شده، مشخص شده که این گوشی صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد. همچنین مشخص شده که نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

گوشی Reno8 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌کند که قبلا هم روی گوشی Reno7 Pro قرار گرفته بود. همچنین مشخص شده که این گوشی با تراشه شخصی سازی شده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مکس راهی بازار می‌شود. باید ببینیم که عملکرد این تراشه چگونه خواهد بود.

هنوز نمی‌دانیم که گوشی Oppo Reno8 در چه تاریخی معرفی و راهی بازار می‌شود. شایعات می‌گویند که این گوشی در ماه می یا اواخر اردیبهشت ماه معرفی می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-oppo-reno8-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads