داغ ترین ها :
معرفی دوربین INSTA 360 GO 2

معرفی دوربین INSTA 360 GO 2

هنگامی که در حال حرکت هستید و سعی می‌کنید با عملکرد خود همراه باشید، بدون شک آخرین چیزی که می‌خواهید یک دوربین سنگین وزن است. Insta 360 GO 2 که یک دوربین اکشن کوچک می‌باشد، بهترین راه‌حل برای این مشکل است. این دوربین 27 گرمی کمتر از یک اونس وزن دارد، اما با این وجود ضبط با وضوح بالا را با دوربین اکشن فراهم می‌کند. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع‌تری را از دوربین Insta 360 Go 2 در اختیارتان قرار دهیم.

دوربین INSTA 360 GO 2

دوربین‌های اکشن و ورزشی نیز همانند سایر دوربین‌های عکاسی به طور مداوم در حال توسعه و پیشرفت می‌باشند و تولیدکنندگان تجهیزات نیز به منظور بهبود محصولات مختلف خود به دنبال راه‌های ابتکاری جدید هستند تا بهترین نوع هر محصول را به بازار عرضه کنند. همان‌طور که می‌دانید ورژن‌های قبلی دوربین‌های اکشن شامل معایبی نظیر کمبود حافظه، ضبط با صدای کم و… بودند، اما Insta 360 GO 2 جدیدترین نسخه Insta 2 می‌باشد که کوچک‌ترین دوربین اکشن جهان نیز به شمار می‌رود و از نظر پیشرفت و عملکرد با مدل‌های قبلی بسیار متفاوت است.

دوربین Insta 360
در واقع اگر Go اصلی و Go 2 را که به طور چشمگیری بهبود یافته است، مورد مقایسه قرار دهیم، متوجه تفاوت بسیار زیاد آن‌ها خواهیم شد. به این صورت که GO 2 از قابلیت دسترسی بیشتر، بهبود مقاومت در برابر آب، کیفیت بالای تصویر در حالت‌های مختلف دوربین، بهبود قرارگیری دکمه جلو و… برخوردار است و تمامی این ویژگی‌ها سبب شده است تا Insta 360 Go 2 رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد.

ویژگی‌های دوربین INSTA 360 GO 2

Insta 360 GO 2 شامل یک سنسور تصویر ½.3 اینچی است که فیلم‌های 1440 پیکسلی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بدون توجه به آن‌چه که ضبط می‌کنید از نتایج با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت فیلم‌های خود را در شبکه های اجتماعی و یا در کانال اختصاصی یوتیوب خود با دیگران به اشتراک بگذارید و از کیفیت بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید. الگوریتم‌های تثبیت کننده و FlowState دوربین نیز به این معنی است که ویدیوی شما تحت هر شرایطی ثابت می‌ماند و تعادل آن به هم نمی‌ریزد. جالب است بدانید که ابعاد این دوربین بسیار کوچک تقریبا به اندازه انگشت شصت می‌باشد و قادر به ضبط ویدیوهای 4k با سرعت 30 یا 50 فریم بر ثانیه است.

برنامه insta 360
علاوه بر آن کیف شارژ GO 2 به شما امکان می‌دهد حتی در حین حرکت سطح شارژ دوربین را بالا نگه دارید و برای این عمل فقط کافیست آن را به داخل کیس محکم کنید تا GO 2 در عرض نیم ساعت شارژ شود. شایان ذکر است که اگر GO 2 یکبار در خانه به طور اختصاصی شارژ شود، می‌تواند به مدت 150 دقیقه فیلمبرداری کند که این قابلیت تقریبا دو برابر اکثر دوربین‌های اکشن به حساب می‌آید. قاب Go 2 نیز به عنوان یک ریموت، سه پایه و یک دسته دستی عمل می‌کند و همچنین با استفاده از اتصال بلوتوث Charge Case می‌توانید Go 2 را تا فاصله 33 فوت کنترل کنید. به طور کلی این دوربین دارای لوازم جانبی زیادی می‌باشد که همگی به این منظور هستند که GO 2 نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر است و قدرت لازم را ارائه می‌دهد.

دوربین اینستا 360 گو 2
اگر در حین عکاسی یا فیلمبرداری به امواج برخورد می‌کنید، نیازی به نگرانی نیست، زیرا GO 2 به خاطر ضدآب بودن IPX8 می‌تواند تا 13 فوت در برابر آب مقاومت کند. همچنین محافظ لنز شیشه‌ای مقاوم در برابر خراش، از لنز دوربین در برابر آلودگی، گرد و خاک و حتی پاک‌ترین مواد پاک کننده محافظت می‌کند. شاید جالب‌ترین ویژگی Go 2 زمینه دید فوق‌العاده و قابل تنظیم باشد که می‌توانید زاویه‌های مختلف را امتحان کنید تا عکس دلخواهتان را با بهترین کیفیت ثبت کنید. توجه داشته باشید که درجه Ultra Wide FOV 120 برای عکس‌های منظره مناسب است، در حالی که درجه ActionView 110 برای عکس‌های شخصی بهترین عملکرد را دارد. پس از فیلمبرداری یا عکاسی ممکن است تمایل داشته باشید که بلافاصله سراغ ویرایش بروید. دوربین GO 2 دارای ویژگی FlashCut 2.0 و شامل تعداد زیادی A.I است که به شما اجازه می‌دهد ویرایش را شروع کنید، کلیپ‌های خود را به یک داستان منسجم برش دهید و آن‌ها را با آهنگ‌های عالی و هیجان‌انگیز تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از تکنولایف به معرفی دوربین Insta 360 GO 2 پرداختیم. در صورتی که تمایل دارید این دوربین اکشن بهبود یافته را خریداری کنید، می‌توانید نسخه اصلی GO 2 را از وب سایت رسمی Insta 360 با قیمت 300 دلار سفارش دهید. البته انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال 2021 نسخه Minions از GO 2 با قیمت تقریبا حدود 330 دلار نیز در وب سایت رسمی Insta 360 برای چند کشور در دسترس کاربران قرار گیرد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم در خبرنامه سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir/ عضو شوید تا زودتر از دیگران به آخرین اخبار مربوط به دوربین‌های عکاسی دست یابید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-insta-360-go-2/
ads
ads