داغ ترین ها :
آموزش نحوه فعال کردن آفیس Office

آموزش نحوه فعال کردن آفیس Office

مایکروسافت آفیس 2021 در کنار ویندوز 11 در 5 اکتبر 2021 منتشر شد. این آخرین نسخه از مجموعه آفیس است که در حال حاضر برای خرید یک بار در بخش‌های مختلف بازار در دسترس مصرف کنندگان است. دانلود و نصب مایکروسافت آفیس ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد؛ زیرا گزینه‌ها و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. در ادامه قصد داریم نحوه نصب آفیس 2021 و فعالسازی آن را آموزش دهیم.

 

مشاهده لیست قیمت روز لپ تاپ در فروشگاه آنلاین تکنولایف: خرید لپ تاپ

 

آموزش نصب آفیس 2021

نصب افیس 2021

برای نصب آفیس 2021 ابتدا باید آن را از سایت‌های معتبر دریافت کنید یا در صورتی که اکانت مایکروسافت دارید می‌توانید آن را مستقیما از سایت www.office.com دانلود کنید. در ادامه مراحل زیر را برای آموزش نصب آفیس در ویندوز 11 انجام دهید.

فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کرده و بعد از باز شدن، روی فایل ISO دوبار بزنید.

در صورتی که بعد از دوبار زدن روی این فایل اتفاق خاصی نیفتاد، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Mount را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده چندین فایل وجود دارد در این مرحله روی OInstall بزنید.

این نکته قابل توجه است که در صورتی که روی ویندوزتان آنتی ویروس نصب باشد ممکن است اجازه نصب این برنامه را به شما ندهد؛ بنابراین برای ادامه فرایند نصب آفیس 2021 باید آنتی ویروس را غیرفعال کنید. پس از اینکه آنتی ویروس غیرفعال شد و فرایند نصب ادامه پیدا کرد، پنجره‌ای رو به رویتان باز می‌شود. در این پنجره یک منو وجود دارد که باید آن را باز کرده و Microsoft Office 2019-2021 را انتخاب کنید.

در زیر این منو، یک منوی کشویی دیگر وجود دارد که باید از بین گزینه‌های موجود Standard 2021 Volume را بزنید. در زیر این منو تمامی نرم افزارهایی که نیاز دارید نمایش داده می‌شود از بین آن‌ها برنامه‌ای را که نیاز دارید انتخاب کنید.

بعد از انتخاب موارد ذکر شده و برنامه‌هایی که نیاز دارید روی Install Office بزنید.

پس از زدن روی گزینه نصب باید چند دقیقه صبر کنید تا مراحل نصب برنامه آفیس 2021 به پایان برسد.

خرید مک بوک

آموزش نحوه فعال سازی آفیس در ویندوز

نحوه فعالسازی آفیس 2021

قبل از فعال کردن برنامه آفیس باید مطمئن شوید که قبلا برنامه را فعال نکرده باشید. برای این کار یکی از برنامه‌های آفیس را باز کنید. سپس از طریق منوی File روی گزینه Account بزنید.

در پنجره‌ای که باز می‌شود تمامی اطلاعات نرم افزارتان را می‌توانید مشاهده کنید. اگر در پنجره رو به رو گزینه Product Activated را مشاهده کردید؛ یعنی برنامه از قبل فعال است و نیازی به فعالسازی مجدد آفیس ندارید. اگر در این پنجره گزینه Activation Required نمایش داده شد نیاز به فعالسازی آفیس دارید.

 

آموزش ویدئویی کامل نصب windows 11:
نصب ویندوز ۱۱

 

نحوه فعال سازی آفیس در ویندوز 11

نصب آفیس 2021 روی ویندوز 11

برای فعال کردن آفیس در ویندوز 11 باید ابتدا فایل کرک آن را دانلود کنید. پس از اینکه فایل کرک را دانلود کردید، نصب کرک آفیس را انجام دهید. بعد از آن روی فایل آن کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را بزنید.

در این مرحله ممکن است آنتی ویروس یا برنامه Windows Defender اختلال ایجاد کند و اجازه ادامه کرک کردن را ندهد.

اگر خطای  User Account Control را مشاهده کردید روی yes بزنید تا بتوانید به ادامه فعالسازی آفیس در ویندوز 11 بپردازید.

پس از گذشتن از مرحله فوق، صفحه‌ای سیاه رنگ مقابلتان ظاهر می‌شود. روی صفحه ظاهر شده چندین گزینه وجود دارد که با زدن عدد مربوط به گزینه‌ها می‌توانید آن را فعال کنید.

با زدن عدد 1 آفیس به مدت 180 روز فعال می‌شود.

با زدن عدد 2 نرم افزار اکتیو کردن خودکار نصب می‌شود و در صورت اکسپایر شدن به صورت خودکار برنامه را فعالسازی می‌کند. پس از انتخاب گزینه مورد نظر باید صبر کنید تا فرایند فعالسازی آفیس روند خود را طی کند. سپس  Product Activation Successful برایتان نمایش داده می‌شود که این یعنی آفیس فعالسازی شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که فعالسازی office در تمامی نسخه‌های ویندوز مراحل مشابهی دارد.

اكتيو كردن آفيس در ویندوز 10

اکتیو کردن آفیس 2021 روی ویندوز 10

برای فعال کردن آفیس در ویندوز 10 باید از برنامه KMSAuto استفاده کنید. ابتدا این برنامه را دانلود کرده سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه KMSAuto را باز کنید. در صورت داشتن آنتی ویروس و ویندوز دیفندر ممکن است با ارور Windows Cannot Find … Make Sure you typed the name correctly مواجه شوید.
  • برای رفع این ارور باید آنتی ویروس را غیرفعال کنید. پس از غیر فعال کردن آنتی ویروس و ویندوز Defender مجدد سراغ فایل رفته و آن را باز کنید.
  • هنگامی که برنامه باز شد دو گزینه برایتان نمایش داده می‌شود، دو گزینه Activate Windows و Activate Office نمایان می‌شود.
  • برای فعال کردن آفیس در ویندوز 10، گزینه Activate Office را انتخاب کنید. با زدن روی آن یک پنجره باز می‌شود که از شما می‌پرسد که مطمئن هستید قصد این کار را دارید؟ باید روی گزینه Yes بزنید.
  • پس از طی کردن مراحل فوق باید چند ثانیه صبر کنید، سپس با دیدن پیغام Activation is Successfull متوجه خواهید شد که فعالسازی آفیس در ویندوز 10 با موفقیت انجام شده است

این نکته قابل ذکر است که فعال سازی آفیس در ویندوز 7 نیز همانند همین مراحل انجام می‌گیرد.

لپ تاپ گیمینگ بنر

 

مک بوک یا ویندوز کدام را بخریم؟
مک بوک یا لپ تاپ

 

فعالسازی آفیس با استفاده از Microsoft Toolkit

در صورتی که قصد فعال سازی آفیس در ویندوز 7 یا اكتيو كردن آفيس در ویندوز 10 را دارید می‌توانید از برنامه Microsoft Toolkit نیز کمک بگیرید. برنامه را دانلود کرده و سپس اجرا کنید. سپس با باز شدن برنامه در نوار پایینی روی لوگوی آفیس بزنید.

بعد از گذراندن مراحل فوق پنجره‌ای جدید پیش رویتان باز می‌شود که از نور بالا باید گزینه Activation را انتخاب کنید.

در این بخش از منوی Tool نوار قرار گرفته جلوی آن را باز کرده و گزینه AutoKMS را بزنید. سپس روی گزینه سبز رنگ EZ-Activator بزنید و منتظر بمانید تا عبارت Product Activation Successful ظاهر شود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تمامی مواردی را که به برنامه آفیس مربوط می‌شود از جمله فعالسازی آفیس و نصب آن را آموزش دهیم. در صورتی که با طی کردن مراحل مشکل فعالسازی آفیس 2021 برایتان حل نشد سوالات و مشکلاتتان را می‌توانید از بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

هنگام فعالسازی آفیس خطا دریافت می‌کنم چرا؟

در تمامی مراحل نصب و فعالسازی آفیس آنتی ویروس سیستم باید خاموش باشد در غیر این صورت با خطا مواجه می‌شوید و مراحل فعالسازی با اختلال رو به رو می‌شود.

برای فعالسازی آفیس در ویندوز 11 باید چه مراحلی را طی کرد؟

برای فعالسازی آفیس در ویندوز 11 باید ابتدا فایل کرک را دانلود کرده و سپس با غیرفعال کردن آنتی ویروس اقدام به فعالسازی آن کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

13 نظر

  1. محمد کریمی طرقبه

    دست شما درد نکنه. مختصر و مفید بود.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد کریمی طرقبه

      خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده 🌱
  2. توانگر

    سلام عالی بود ممنون

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به توانگر

      سلام ممنونم از همراهی شما 🌹
  3. سیمین

    سلام عالی بود ممنونم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سیمین

      ممنون از همراهی شما🌱
      1. سینا

        پاسخ به احسان نیک پی

        امکان اینکه با لایسنس ویندوز بشه آفیس رو‌فعال کرد وجود داره؟ ویندوزم رو‌ با لایسنس اصلی فعال کرده بودم ولی بعدش یه آفیس ورژن۲۰۱۰ قدیمی زدم روی ویندوز ورژن ۲۰۲۱ از کار افتاد و ازم لایسنس فعالسازی آفیس رو‌میخواد
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به سینا

          سلام هر دو در دسترس هستن هم ویندوز و هم آفیس بزنید دانلود فعال ساز ویندوز یا آفیس بعد هم با یه کلیک اوکی میشه
  4. بهار

    سلام فایل کرک برای آفیس رو نصب کردم الان یک ساعت روی صفحه ی آبی مونده تا این عبارت press any key to continue مشکل از کجاست؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بهار

      سلام وقت بخیر مشکل از ویندوز قطعا
  5. مریم

    سلام من بعد از اومدن صحفه سیاه رنگ و انتخاب گزینه یک یا دو با پیام press any key to continue روبرو میشم که اخرین خط نوشته است و بعد که یکی از دکمه های کیبور رو میزنم به صحفه اول که انتخاب اعداد هست برمیگیرده .

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریم

      سلام وقت بخیر برنامه آفیس رو میفرمایید یا ویندوز؟
      1. amir

        پاسخ به احسان نیک پی

        جفتش /:
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-office/
ads
ads