داغ ترین ها :
هواوی یا سامسونگ؟ (کدام زودتر صفحه نمایش ناچ طرح O را بکار میگیرد؟)

هواوی یا سامسونگ؟ (کدام زودتر صفحه نمایش ناچ طرح O را بکار میگیرد؟)

شاید چند سال پیش کاربران موقع خرید گوشی هوشمند به راحتی از کنار نام هواوی عبور می کردند و به سراغ برند های دیگر رفته و به گوشی های هواوی توجهی نمی کردند، اما امروز قضیه کاملا متفاوت بوده و این کمپانی راه سختی را تا به این جا طی کرده است. چندی پیش هواوی از نظر میزان فروش غول آمریکایی یعنی اپل را پشت سر گذاشت و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت. حال امروز این کمپانی رقابت سختی با کمپانی کره ای داشته و خواهد داشت که رقابت این دو بر سر معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر تائیدیه ای است بر صحبت های ما.

گوشی هواوی

چندی پیش اخباری منتشر گردید که سامسونگ بنا دارد تا در آینده گوشی ای را با مدل جدید صفحه نمایش ناچ یعنی طرح O معرفی کند که بیشتر اخبار حول بهره بردن گلکسی S10 از این قابلیت، منتشر شده اند. حال امروز اخباری منتشر شده است که بیان می کند هواوی زود تر از سامسونگ این مدل از صفحه نمایش را بکار می گیرد. منبع اخبار منتشر شده حساب Weibo هواوی است که اذعان می کند که این کمپانی گوشی هوآوی را با این مدل از صفحه نمایش در ماه دسامبر معرفی خواهد کرد. حال باید دید که هواوی زود تر از سامسونگ این مدل را در گوشی های خود معرفی می کند یا سامسونگ جلوتر از این کمپانی گلکسی A8s را با صفحه نمایش ناچ طرح O معرفی می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af%d8%9f-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%db%8c%da%a9-%d8%b2%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%a7/
ads
ads