داغ ترین ها :
هواوی Watch GT 3 Pro با قابلیت‌های شگفت‌انگیز پزشکی تولید شد

هواوی Watch GT 3 Pro با قابلیت‌های شگفت‌انگیز پزشکی تولید شد

هواوی Watch GT 3 Pro را باید یکی دیگر از محصولات کمپانی چینی دانست که در رویداد اخیر معرفی کرده است. بدون تردید این ساعت هوشمند را باید به دلیل مجهز بودن به قابلیت و فناوری‌های جدید به عنوان یکی از بهترین اسمارت واچ‌های موجود به حساب آورد. در ادامه به مشخصات و قابلیت‌های هواوی Watch GT 3 Pro نگاه دقیقی خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

 

برای خرید ساعت و مچ بند هوشمند از محصولات تکنولایف دیدن کنید: ساعت هوشمند

 

مشخصات و ویژگی‌های هواوی Watch GT 3 Pro

ویژگی‌های هواوی Watch GT 3 Pro

ساعت هوشمند جدید هواوی با طراحی کلاسیک دایره‌ای شکل عرضه خواهد شد. این اسمارت واچ در دو مدل 43 و 46 میلی‌متر تولید می‌شود. سایز نمایشگر در نسخه 46 میلی‌متر معادل 1.43 اینچ بوده و این در حالی است که در نسخه 46 میلی‌متر معادل 1.32 اینچ است. هر دو مدل دارای صفحه نمایش آمولد با وضوح بالا، بدنه سرامیکی و شیشه یاقوت کبود هستند.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro (43mm)

 

هواوی Watch GT 3 Pro

هواوی Watch GT 3 Pro مجهز به سیستم عامل هارمونی بوده که ویژگی‌هایی همانند تماس‌های بلوتوث و پشتیبانی از چندین برنامه فعال را ارائه خواهد کرد. این ساعت هوشمند یک کیف پول الکترونیکی را ارائه خواهد کرد و از NFC داخلی پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این اسمارت واچ را باید قابلیت ECG برای بررسی ضربان قلب و فعالیت الکتریکی کاربر دانست. این ویژگی در ساعت هوشمند توسط مقام‌های پزشکی چین مورد تایید قرار گرفته و توانسته هواوی Watch GT 3 Pro را به یک دستگاه پزشکی درجه دوم تایید شده تبدیل کند.

 

انواع ساعت هوشمند سامسونگ:
بهترین اسمارت واچ سامسونگ

 

تست سلامت هواوی Watch GT 3 Pro

سایر ویژگی‌های مرتبط با سلامتی که توسط ساعت جدید هواوی ارائه می‌شود را می‌توان نظارت روی ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس و سایر موارد مشابه عنوان کرد. در حقیقت این ساعت هوشمند هواوی می‌تواند از 100 حالت ورزشی پشتیبانی کند که 18 مورد از آن‌ها را می‌توان فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای دانست. به عنوان مثال یکی از حالت‌های ورزشی را باید گلف دانست که ساعت هوشمند GT3 Pro با بیشتر از 300 زمین گلف پیش‌فرض توانسته شرایط خوبی را برای کاربران و علاقه‌مندان رقم بزند. همچنین این ساعت دارای رتبه‌بندی ضدآب 3ATM بوده و از حالت غواصی رایگان پشتیبانی می‌کند.

تست سلامت هواوی Watch GT 3 Pro

هواوی مدعی است که باتری این گجت پوشیدنی می‌تواند 14 روز ماندگاری شارژ را در مدل 46 میلی‌متری رقم بزند و 7 روز دوام را در مدل کوچک‌تر 43 میلی‌متر تجربه خواهید کرد. بد نیست بدانید که شما می‌توانید فقط با 10 درصد شارژ مجدد به مدت یک روز کامل از اسمارت واچ استفاده کنید.

 

 

قیمت و زمان عرضه

هواوی ساعت 43 میلی‌متری را با قیمت 375 دلار عرضه خواهد کرد و این در حالی است که مدل 46 میلی‌متر با قیمت 406 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین یک مدل پورشه دیزاین هم از این ساعت وجود دارد که با قیمت 709 دلار به فروش خواهد رسید. هواوی Watch GT 3 Pro در چین برای پیش‌فروض در دسترس قرار دارد، اما نخستین فروش رسمی آن از تاریخ 15 اردیبهشت خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-watch-gt-3-pro/
ads
ads