داغ ترین ها :
گلکسی F23 5G معرفی شد

گلکسی F23 5G معرفی شد

سامسونگ که قبلا گفته بود گلکسی F23 5G را به‌زودی معرفی کند، این گوشی را بالاخره رسما معرفی کرد. گلکسی F23 5G قرار است جایگزین گوشی گلکسی F22 باشد که از تراشه قوی‌تر و صفحه نمایش بهتر استفاده می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده که وضوح تصویر Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. گوشی گلکسی F22 با صفحه نمایشی راهی بازار شده بود که وضوح تصویر 720 را پیش روی کاربران قرار می‌داد و نرخ نوسازی آن هم ۹۰ هرتز بود. صفحه نمایش گلکسی F23 از یک لایه گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد که این موضوع را برای اولین‌بار در سری گلکسی F مشاهده می‌کنیم.

 

لیست امروز آفرهای ویژه خرید گوشی سامسونگ را از دست ندهید: قیمت گوشی های سامسونگ

 

صفحه نمایش گوشی F23 5G سامسونگ

دوربین سلفی این گوشی هوشمند جدید هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد که به صورت قطره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. در پشت این گوشی هم سه دوربین دیگر مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.2 دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند.

گلکسی F23 5G با اسنپ‌دراگون 750G راهی بازار می‌شود که با معماری ۸ نانومتری ساخته شده است. این تراشه هم یکی دیگر از پیشرفت‌های این گوشی در مقایسه با F22 به حساب می‌آید. گلکسی F22 با تراشه ۱۲ نانومتری Helio G80 راهی بازار شده بود.

گوشی جدید سامسونگ را می‌توانید در مدل‌هایی با ۴ و ۶ گیگابایت رم خریداری کنید که از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی F23 5G با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راهی بازار می‌شود و از قابلیت Samsung Pay هم در کشور هند برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به بلوتوث ۵، NFC و پورت USB-C اشاره کنیم. روی محصول جدید سامسونگ خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا نیست.

صفحه نمایش گلکسی F23 5G سامسونگ

سامسونگ شارژر گوشی گلکسی F23 5G را در مقایسه با مدل قبلی ارتقا داده و هم اکنون مشاهده می‌کنیم که این گوشی از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. با این حال باید بگوییم که ظرفیت باتری F23 به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است. موضوع جالب توجه اینجاست که گلکسی F23 بدون شارژر داخل جعبه راهی بازار می‌شود. این گوشی اولین محصول غیر پرچمدار سامسونگ است که بدون شارژر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید:
سرویس volte چیست

 

سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که گلکسی F23 در رنگ‌های آبی و سبز راهی بازار می‌شود. قیمت F23 گوشی هم ۲۱۰ و ۲۲۰ دلار اعلام شده است. فروش این گوشی هوشمند هم از هفته آینده شروع خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
سامسونگ از دو گوشی گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-f23-5g/
ads
ads