داغ ترین ها :
گلکسی S20 FE 2022 خیلی مظلومانه معرفی شد!

گلکسی S20 FE 2022 خیلی مظلومانه معرفی شد!

سامسونگ در اقدامی عجیب گوشی گلکسی S20 FE 2022 را خیلی بی‌سروصدا و مظلومانه معرفی کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S20 FE 2022 فعلا تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده و مشخص نیست که کی راهی بازار دیگر کشورها می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی S20 FE 2022 هم اکنون توسط اپراتورهای کشور کره جنوبی به فروش می‌رسد و علاقه مندان می‌توانند آن را خریداری کنند. گوشی های سامسونگ روز را با بهترین قیمت از سایت تکنولایف خریداری کنید.

مشخصات گلکسی S20 Fe 5G

موضوع جالب توجه اینجاست که گلکسی اس ۲۰ اف ای سال ۲۰۲۲ دقیقا همان گوشی گلکسی S20 FE 5G به حساب می‌آید که با تراشه اسنپ دراگون 865 راهی بازار شده بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در بسته بندی مدل ۲۰۲۲ خبری از هدفون‌های AKG نیست و قیمت گوشی هم به حدود ‍‍۱۶۵ دلار کاهش پیدا کرده و به ۵۷۵ دلار رسیده است. گلکسی اس ۲۰ اف ای سال ۲۰۲۲ با شماره مدل SM-G781NK22 یا فقط  SM-G781NK راهی بازار می‌شود. همچنین این مدل تنها در رنگ‌های سفید، صورتی و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

موضوع دیگر اینجاست که سامسونگ به شکل رسمی به عرضه این گوشی اشاره نکرده و تنها می‌دانیم که این محصول توسط اپراتورهای مختلف در حال فروش است.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
رسوایی GOS سامسونگ به همراه نام تمام بازی ها

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s20-fe-2022/
ads
ads