داغ ترین ها :
گوشی ریلمی ۱۰ معرفی شد

گوشی ریلمی ۱۰ معرفی شد

شرکت ریملی سری ریملی ۱۰ را معرفی کرد. این گوشی با نام Realme 10 یا ریلمی ۱۰ راهی بازار می‌شود و تمرکز آن روی عملکرد و مصرف کم انرژی خواهد بود.

مشخصات گوشی ریملی ۱۰

شرکت ریملی در نسل قبلی این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ استفاده کرده بود، اما این‌بار از تراشه مدیاتک هلیو G99 کمک گرفته است.

کوشی ریلمی ۱۰ در بنچمارک Antutu توانست امتیاز ۴۰۰۰۰۰ را کسب کند که ۴۰ درصد بیشتر از امتیاز گوشی ریملی ۹ بود. تراشه جدید به کار رفته روی Realme 10 از پردازنده‌ای برخوردار است که سرعت آن در مقایسه با مدل قبلی ۲۵ درصد بیشتر است و ۲۰ درصد هم کمتر انرژی مصرف می‌کند.

گوشی ریلمی ۱۰ مشکی

گوشی ریملی ۱۰ را می‌توانید در مدل‌هایی با ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم خریداری کنید. البته که این گوشی‌ها از رم مجازی بهره می‌برند و می‌توانید رم مجازی را تا حداکثر ۸ گیگابایت قرار دهید. شرکت ریلمی برای این گوشی‌ از حافظه‌های داخلی UFS 2.2 استفاده کرده که از ۶۴ گیگابایت شروع می‌شوند و تا ۲۵۶ گیگابایت ادامه پیدا می‌کنند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از کارت حافظه تا یک ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.

شرکت ریلمی ادعا کرده که این گوشی در حالی که خنک باشد تا ۵۰ درصد سریع‌تر از مدل قبلی اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند و در حالی که به دلیل پردازش‌های زیاد گردم شده باشد تا ۴۰ درصد سریع‌تر اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند.

گوشی ریلمی ۱۰ سفید

تراشه هلیو G99 به پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2  مجهز شده که گفته شده می‌تواند بازی PUBG را با نرخ ۴۰ فریم برثانیه اجرا کند.

گوشی ریلمی ۱۰ از صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

صفحه نمایش ریلمی ۱۰ می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند. این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

دوربین ریلمی ۱۰

موضوع جالب اینجاست که گوشی ریلمی ۱۰ در قسمت دوربین پس‌رفت داشته است. در واقع گوشی ریلمی ۹ دوربین‌های بهتری داشت.

دوربین اصلی قرار گرفته روی ریلمی ۱۰ از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. در کنار دوربین اصلی حسگر تشخیص عمق با حسگر دو مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. برای مقایسه باید بگوییم که گوشی ریملی ۹ از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد.

دوربین گوشی ریلمی ۱۰

برای گوشی ریملی ۱۰ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد که شارژر ۳۳ وات دارد. به گفته شرکت ریلمی برای شارژ کردن ۵۰ درصد باتری به ۲۸ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. برای شارژ کامل باتری هم باید ۷۰ دقیقه صبر کنید.

قیمت ریلمی ۱۰

به گفته ریملی این گوشی جدید به زودی راهی بازار می‌شود. قیمت مدل‌های مختلف ریملی ۱۰ را هم می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

مدل‌های مختلف ریلمی ۱۰ قیمت
۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۲۳۰ دلار
۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۵۰ دلار
۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی 270 دلار
۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی 280 دلار
۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی 300 دلار

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads