داغ ترین ها :
گوشی پیکسل 6a احتمالا در گوگل I/O معرفی می‌شود

گوشی پیکسل 6a احتمالا در گوگل I/O معرفی می‌شود

گوگل اعلام کرد که مراسم گوگل I/O سال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. این مراسم که اولین رویداد بزرگ گوگل در سال ۲۰۲۲ به حساب می‌آید میزان آخرین نسخه اندروید و برخی محصولات جدید خواهد بود. حالا شایعات می‌گویند که گوشی پیکسل 6a هم در این رویداد معرفی می‌شود.

حساب کاربری Jon Prosser در توییتر به این موضوع اشاره کرده که مراسم گوگل I/O امسال محلی برای معرفی گوشی پیکسل 6a خواهد بود. این حساب کاربری اعلام کرد که گوشی پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل هم در مهر ماه معرفی و راهی بازار می‌شوند. البته در مراسم پیش رو تنها گوشی پیکسل 6a معرفی می‌شود و محصولات دیگر از جمله پیکسل ۷ و پیکسل واچ در رویدادی دیگر که فصل پاییز برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

پروسر به این موضوع اشاره کرده که گوگل قصد دارد گوشی پیکسل 6a را در تاریخ ۶ مرداد ماه راهی بازار خواهد کرد. گوشی پیکسل ۷ و ساعت هوشمند پیکسل واچ هم در مهر ماه معرفی و راهی بازار می‌شوند.

رندر لو رفته از پیکسل ۷

رندر لو رفته از پیکسل ۷

شایعات می‌گویند که گوشی پیکسل 6a از نظر ظاهری به گوشی پیکسل 6 شبیه خواهد بود، اما کمی جمع‌وجورتر خواهد بود. این گوشی صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی OLED خواهد داشت و از تراشه تنسور استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 استفاده می‌کند. دوربین التراواید این گوشی هم از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX355 بهره می‌برد.

پیکسل واچ

رندر منتشر شده از پیکسل واچ

 

 

کاربردی ترین افزونه های گوگل کروم:
بهترین اکستنشن های کروم

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-i-o/
ads
ads