داغ ترین ها :
آپدیت اندروید 9.0 پای برای گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد

آپدیت اندروید 9.0 پای برای گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد

هواوی ماه گذشته از ورژن 9.0 رابط کاربری EMUI پرده برداشت که ما انتظار داشتیم این نسخه را برای اولین بار در گوشی Mate 20 که حدود دو هفته دیگر معرفی خواهد شد، مشاهده کنیم. این رابط کاربری مخصوص اندروید 9.0 بوده اما هواوی زودتر از آنچه انتظار داشتیم این نسخه را به یکی از گوشی های خود وارد کرده است.

از ساعاتی قبل، برخی کاربران گوشی هواوی میت 10 پرو گزارش دادند که به روزرسانی اندروید 9.0 پای برای آنها در دسترس قرار گرفته است. این آپدیت برای نسخه های BLA-L09 و BLA-L29 از این گوشی که عمدتاً در اروپا عرضه میشود منتشر شده است.

با توجه به رابط کاربری جدید هواوی یعنی EMUI 9.0 ژست حرکتی جدید برای تعویض بین برنامه ها در این آپدیت مشهود است. همچنین نسخه بهبود یافته از GPU Turbo 2.0 با این آپدیت به ارمغان آمده است. از آنجایی که اندروید پای به بخش سلامت کاربر اهمیت زیادی میدهد، آپدیت اندروید 9.0 هواوی نیز قطعاً این مورد را شامل خواهد شد.

ویژگی های جدید دیگر نظیر باتری پیشرفته با پشتیبانی از هوش مصنوعی، پشتیبانی از روشنایی خودکار، طراحی ناچ و ارتقای لایه امنیتی نیز در این آپدیت وجود دارد. این به روزرسانی با حجم حدود 2.2 گیگابایت هم اکنون برای کاربران مدل های نامبرده از گوشی هواوی میت 10 پرو در دسترس است که احتمال میرود به زودی دیگر کاربران این گوشی نیز آپدیت را بدست آورند. پس از موجود شدن این گوشی آن را در صفحه گوشی هواوی یا قیمت گوشی مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/android-9-0-pie-for-huawei-mate-10-pro/
ads
ads