داغ ترین ها :
ZTE پرچمدار جدید خود را معرفی کرد

ZTE پرچمدار جدید خود را معرفی کرد

کمپانی های چینی با برنامه ریزی خود در سال های اخیر جایگاه مناسبی را در بازار های مختلف بدست آورده اند. یکی از این کمپانی ها ZTE می باشد که در چند سال اخیر گوشی های متنوعی را در رنج های مختلف عرضه کرده است. حال این کمپانی در یک رویداد رسمی، پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. شما میتوانید قیمت روز گوشی موبایل را از سایت تکنولایف دریافت کنید.

ZTE Nubia Z18

پرچمدار جدید این کمپانی چینی، Nubia Z18 می باشد. این گوشی هوشمند با بهره گیری از امکانات و قابلیت های عالی، توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. با استفاده از مدل ویژه ناچ، صفحه نمایش این گوشی 91.8 درصد از قاب را تسخیر کرده است. همچنین صفحه نمایش این گوشی از جنس LCD بوده و سایز آن 5.99 اینچ با رزولوشن 2160×1080 پیکسل می باشد.

ZTE Nubia Z18

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت گرفته است. این پرچمدار جدید در دو مدل رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی معرفی شده است. با استفاده از یک باتری 3450 میلی آمپری، کاربران می توانند تا ساعت ها با این گوشی کار کنند.

ZTE Nubia Z18

عکسبرداری با کیفیت، یکی از ویژگی هایی است که کاربران به آن توجه زیادی دارند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به صورت دوگانه بوده و سنسور های آن 24 و 16 مگاپیکسل می باشند. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 8 مگاپیکسلی معرفی شده است.

در اول راه این گوشی هوشمند در کشور چین عرضه می شود و با توجه به مدل های مختلف رم و حافظه داخلی، قیمت های مختلفی دارد. نسخه 6 و 64 گیگابایتی با قیمت حدودی 350 و مدل 8 و 128 گیگابایتی با قیمت 415 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/at_long_last_the_zte_nubia_z18_is_official_a_stunner_for_china/
ads
ads