داغ ترین ها :
بهترین هدفون و هندزفری تسکو

بهترین هدفون و هندزفری تسکو

برای برخی از ما هدفون و هندزفری به همان اندازه که گوشی موبایل اهمیت دارد، مهم است. اگر این مقاله را می‌خوانید احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که قبل از خرید یک وسیله به دقت تمام مشخصات آن را بررسی می‌کنید و سپس اقدام می‌کنید تا آن وسیله را خریداری کنید. اگر به دنبال یک هدفون خوش قیمت هستید که در عین حال مشخصات و کیفیت مناسبی هم داشته باشد ما در این مطلب، کار شما را آسان‌تر کرده‌ایم و در این جا می‌توانید فهرستی از بهترین هندزفری تسکو را مشاهده کنید.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هدفون و هندزفری تسکو: هدفون تسکو

 

بهترین هدفون تسکو کدام است؟

بله تسکو در لیست محصولات تولیدی خود علاوه بر محصولاتی مثل لوازم کامپیوتر و گیمینگ، هندزفری و هدفون هم دارد، اکنون ما می‌خواهیم فهرستی از  بهترین هدفون های تسکو را به شما معرفی کنیم.

هدفون گیمینگ تسکو مدل GH 5157

به جرات می‌توان گفت که بهترین هدفون گیمینگ تسکو همین مدل است که می‌بینید. کیفیت خیلی بالایی دارد، کاملا ارگونومیک طراحی شده و مجهز به استند نگهدارنده هدست است. این هدفون سیمی بوده و طول سیم آن برابر با ۲ متر است. متریالی که در ساخت این هدست گیمینگ استفاده شده از نوع پلاستیک سخت است که طول عمر بالایی هم دارد. برخورداری از یک میکروفون باکیفیت را هم به مشخصات این هدفون اضافه کنید. می‌توانید ساعت‌های طولانی با این هدفون گیمینگ بازی کنید و به دلیل طراحی استانداردی که دارد، روی سر احساس سنگینی نخواهید داشت.  این هدفون از پورت USB Type-A پشتیبانی می‌کند.

هدست تسکو gh 5157

 

مشخصات هدفون گیمینگ تسکو مدل GH 5157
نوع اتصال سیمی
نسخه بلوتوث ندارد
طول سیم 2 متر
نورپردازی دارد
میکروفون دارد به صورت متصل
شارژدهی باتری باتری ندارد

 

بهترین هندزفری بلوتوثی و بی سیم بازار کدام ها هستند؟

بهترین هندزفری

 

هدفون سیمی گیمینگ تسکو مدل TH 5159

این هدفون از نظر کیفی با GH 5157 برابری می‌کند و تفاوت این دو مدل بیشتر به طراحی آنها مربوط است. اتصال بلوتوثی ندارد و با دستگاه‌هایی که از جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند سازگاری دارد. تنظیمات مربوط به کم و زیاد کردن صدا و قطع و وصل میکروفون را هم می‌توانید با کنترلر تعبیه‌شده روی کابل این هدست گیمینگ تسکو انجام بدهید. به کمک دست می‌توانید زاویه میکرفون را تنظیم کنید و برای کنترل میزان صدا هم می‌توانید از غلتک تعبیه‌شده روی کابل این هدفون استفاده کنید.

 

هدفون تسکو مدل TH 5159

 

مشخصات هدفون سیمی گیمینگ تسکو مدل TH 5159
نوع اتصال سیمی
نسخه بلوتوث ندارد
طول سیم 2 متر
نورپردازی دارد
میکروفون دارد به صورت متصل
شارژدهی باتری باتری ندارد

 

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5377

طراحی و دیزاین جذاب اولین چیزی است که در مورد این هدفون تسکو متوجه می‌شوید، گوش‌های هدفون طوری طراحی شده‌اند که قسمت بیرون گوش کاربر را به‌صورت کامل بپوشاند و حالت توری این بخش استفاده از آن را در طولانی‌مدت لذت‌بخش‌تر کرده است. وزن کلی هدفون مناسب است و اگر زمان زیادی از آن استفاده کنید به سختی متوجه سنگین بودن هدفون می‌شوید. نوع اتصال این هدفون هم بلوتوثی است و با همه دستگاه‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند سازگاری دارد. از دیگر مشخصات جذاب این هدفون تسکو هم پشتیبانی از کارت حافظه آن است. می‌توانید فایل‌های صوتی و موسیقی را در کارت حافظه ذخیره کنید و بدون نیاز به دستگاه دیگری، به راحتی با این هدفون به موسیقی یا فایل صوتی دلخواهتان گوش بدهید.

 

هدست بلوتوثی تسکو مدل th 5377

 

مشخصات هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5377
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.0
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون
شارژدهی باتری 200 میلی آمپر ساعت و شارژدهی 4 الی 5 ساعته

 

بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار:

بهترین هدفون

 

هدفون گیمینگ با سیم تسکو مدل TH 5153

این هدفون گیمینگ طراحی جذابی دارد و در ساخت آن از ترکیب دو رنگ مشکی و آبی کم رنگ استفاده شده است. عمده بخش‌های این هدفون مشکی رنگ است و در نوار لبه ایرکاپ‌ها و همچنین بخش بالایی از نوار آبی رنگ استفاده شده است تا جذابیت ظاهری این محصول دوچندان شود. این هدفون از طریق یک سیم 2.1 متری به دستگاه‌های مختلفی که دارای جک 3.5 میلی‌متری هستند وصل می‌شود تا هیچ تأخیری وجود نداشته باشد. به روی ایرکاپ این محصول چراغ‌های LED دیده می‌شود و به لطف میکروفون موجود به روی ایرکاپ به راحتی می‌توانید با این محصول مکالمه داشته باشید. مقاومت در برابر تعریق، پشتیبانی از Dolby Audio و کلید خاموش و روشن کردن میکروفن و کلید تنظیم ولوم از دیگر ویژگی‌های این هدفون گیمینگ به حساب می‌آیند.

هدفون گیمینگ با سیم تسکو مدل TH 5153

 

مشخصات هدفون گیمینگ با سیم تسکو مدل TH 5153
نوع اتصال سیمی
نسخه بلوتوث ندارد
طول سیم 2.1 متر
نورپردازی دارد
میکروفون دارد به صورت متصل
شارژدهی باتری باتری ندارد

 

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5346

یکی از مشکلات هدفون‌های بزرگ حمل و نقل آن‌ها است و خوشبختانه در این هدفون شاهد تا شدن ایرکاپ‌ها به سمت داخل هستیم تا اندازه کوچک‌تر شود و شما بتوانید هدفون را درون کیف قرار دهید. این محصول از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به صورت بی‌سیم به آن متصل شوید و از سوی دگر از جک 3.5 میلی‌متری صدا برخوردار است تا بتوانید آن را به صورت سیمی به دستگاه‌های مختلف از جمله دسته کنسول بازی متصل کنید. به روی هدفون دکمه‌های کنترل موزیک و مکالمه دیده می‌شود و درگاه کارت حافظه جانبی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه این هدفون یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی است و شما از طریق درگاه Micro-USB می‌توانید این محصول را به شارژ متصل کنید.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5346

مشخصات هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5346
نوع اتصال سیمی و بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.0
طول سیم
نورپردازی ندارد
میکروفون
شارژدهی باتری 250 میلی آمپر ساعت

 

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدفون گیمینگ

 

هدفون سیمی گیمینگ تسکو مدل TH 5125

این مدل را می‌توانیم در لیست بهترین هدفون گیمینگ تسکو قرار بدهیم. با وجود اینکه اتصال بلوتوثی ندارد و سیمی است، کیفیت صدای خیلی خوب و واضحی دارد و میکروفون آن از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. برای تنظیم صدا هم می‌توانید از دکمه‌های تعبیه‌شده روی این هدست گیمینگ تسکو استفاده کنید. زاویه میکروفون قابل تنظیم است و قسمت دور گوش‌ها و بخشی که روی سر قرار می‌گیرد، بافت نرمی دارد و استفاده از ان در طولانی‌مدت را آسان‌تر کرده است. همچنین میکرفون این هدفون از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. این‌ها ویژگی‌هایی هستند که این هدفون تسکو را به یکی از جذاب‌ترین‌ها تبدیل کرده است.

 

هدفون تسکو مدل TH 5125

 

مشخصات هدفون سیمی گیمینگ تسکو مدل TH 5125
نوع اتصال سیمی
نسخه بلوتوث ندارد
طول سیم 2 متر
نورپردازی ندارد
میکروفون دارد به صورت متصل با قابلیت Noise Cancelling
شارژدهی باتری ندارد

 

بهترین هندزفری تسکو

حالا که با مدل‌های هدفون تسکو و بهترین‌های آن آشنا شدید، نوبت به هندزفری های تسکو می‌رسد. در ادامه این مطلب فهرستی دیگر از بهترین هندزفری های تسکو را آماده کرده‌ایم. با تکنولایف همراه باشید.

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5353

ایرپاد 2 یکی از بهترین و موفق‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم اپل به حساب می‌آید و با وجود این که در سال 2019 به بازار عرضه شد هنوز هم توسط اپل در سایت رسمی این سازنده آمریکایی به فروش می‌‌رسد. اما چرا در این بخش به این موضوع اشاره کردیم؟ چون تسکو مدل TH 5353 از نظر ظاهری و طراحی دقیقا همان ایرپاد 2 اپل است. این یک نکته منفی نیست و استفاده از فرمول موفق شرکت اپل ایده خوبی به نظر می‌رسد و می‌تواند نظر کاربران بیشتری را به دلیل طراحی آشنا به خود جلب کند.

TH 5353 تسکو

این هندزفری به طور کلی 35 گرم وزن دارد و به راحتی می‌توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید و درون جیب شلوار قرار دهید. این مدل سازگاری کاملی با سیستم عامل‌های مختلف دارد و به راحتی به دستگاه‌هایی که دارای بلوتوث هستند متصل می‌شود. کیفیت صدای این محصول به نسبت قیمت مناسب ارزیابی می‌شود و بادزها با یک بار شارژ می‌توانند 2.5 ساعت موزیک پخش کنند که عملکردی کاملا معمولی به حساب می‌آید.

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5353
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.0
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون میکروفون داخلی
شارژدهی باتری 2.5 ساعت در حالت مکالمه و همچنین پخش موزیک

 

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5357

استانداردهای رعایت‌شده در طراحی و همچنین ارگونومی یک هندزفری از فاکتورهایی است که حین خرید هندزفری باید به آن توجه کنید، تسکو TH 5357 از این نظر قابل توجه است، وزن کمی دارد و سری‌های هندزفری به آسانی داخل گوش قرار می‌گیرند. نوع اتصال این هندزفری بی‌سیم است و از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند. باتری این هندزفری تسکو امکان ۳ ساعت مکالمه و ۳ ساعت پخش موسیقی را در اختیارتان قرار می‌دهد، باتری در حالت استندبای تا ۲۰۰ ساعت بازدهی دارد. محدوده عملکرد این دستگاه تا ۱۰ متر است، برای مثال اگر هندزفری را به گوشی موبایل‌ یا لپ‌تاپ وصل کرده‌اید، می‌توانید با همراه داشتن هندزفری‌ها تا فاصله ۱۰ متر از آن استفاده کنید و اتصال بین دستگاه دیگر و هندزفری برقرار خواهد بود.

 

هندزفری تسکو مدل TH 5357

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5357
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.0
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون میکروفون داخلی
شارژدهی باتری 3 ساعت در حالت مکالمه و همچنین پخش موزیک

 

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5332

هندزفری‌های گردنی یکی از انواع هندزفری بلوتوثی هستند که دو گوش در آن‌ها به واسطه سیم به یکدیگر متصل می‌شود و در واقع ارتباط دو بادز به صورت سیمی است. این محصولات به دور گردن قرار می‌گیرند و برای ورزش کردن گزینه‌های مناسبی به حساب می‌آیند. این مدل 67 گرم وزن دارد و از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده می‌کند و به دستگاه‌های مختلف دارای بلوتوث بدون مشکل متصل می‌شود. به روی این محصول دکمه‌هایی برای کنترل ولوم و پاسخ دادن به تماس دریافتی دیده می‌شود و تسکو TH 5332 می‌تواند با یک بار شارژ تا 18 ساعت دوام بیاورد که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. بد نیست اشاره کنیم که این هندزفری گردنی قابلیت تا شدن هم دارد و دو گوش به سمت داخل جمع می‌شوند تا شما راحت‌تر بتوانید این محصول را درون کیف خود قرار دهید.

تسکو مدل TH 5332

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5332
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 4.1
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون میکروفون داخلی
شارژدهی باتری 16 ساعت در حالت مکالمه و 18 ساعت پخش موزیک

 

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5366

این در مقایسه با دیگر مدل‌های تسکو شکل ظاهری جذاب‌تری دارد و شکل آن به مدل‌های گیمینگ نزدیک شده است. به روی کیس این هندزفری دو چراغ LED در سمت چپ و راست دیده می‌شود و خود بادزها نیز در بالا از چراغ‌های LED میزبانی می‌کنند. این محصول از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند تا مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب داشته باشد (این گواهی به معنای ضد آب نیست و به معنای مقاومت در برابر پاشش آب است). این هندزفری از قابلیت TWS پشتیبانی می‌کند با یک بار شارژ می‌تواند حدود 5 ساعت موزیک پخش کند. کیس با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت می‌تواند بادزهای 40 میلی آمپر ساعتی را حدود 3.5 بار شارژ کند تا مجموع شارژدهی به بالای 20 ساعت برسد.

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5366

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5366
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.2
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون میکروفون داخلی
شارژدهی باتری 4.5 ساعت در حالت مکالمه و 4.5 ساعت پخش موزیک

 

هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5397

اتصال این هندزفری به‌صورت بی‌سیم است و از طریق بلوتوث انجام می‌شود و با همه پلتفرم‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، سازگاری دارد. با استفاده کاربردی مثل موسیقی و مکالمه، ۳ تا ۴ ساعت بازدهی دارد و در صورتی که در حالت استندبای قرار بگیرد تا ۱‍۲۰ ساعت هم دوام می‌آورد. همچنین حدود ۲ ساعت زمان نیاز است تا باتری این هندزفری به‌صورت کامل شارژ بشود. نوع طراحی سری‌های این هندزفری از مشخصات قابل توجه آن است. سری‌ها مجهز به یک گیره هستند که دور گوش کاربر چفت می‌شود. این نوع طراحی احتمالا افتادن و باز شدن هندزفری و در نتیجه گم شدن آن را کاهش می‌دهد. همچنین محدوده اتصال این هندفزی، ۱۰ متر تعیین شده است.

 

هندزفری تسکو مدل TH 5397

مشخصات هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5397
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه بلوتوث نسخه 5.0
طول سیم ندارد
نورپردازی ندارد
میکروفون میکروفون داخلی
شارژدهی باتری 3 الی 4 ساعت در حالت پخش موزیک یا مکالمه

 

سوالات متداول

بهترین مدل هدفون تسکو کدام است؟ بسته به نوع استفاده و کاربری‌ شما، مدل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، از نظر کیفیت و طراحی جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-tsco-headphones-and-earphones/
ads
ads