داغ ترین ها :
برخی گوشی های گلکسی S9 و گلکسی +S9 سامسونگ به اندروید 9.0 آپدیت شدند

برخی گوشی های گلکسی S9 و گلکسی +S9 سامسونگ به اندروید 9.0 آپدیت شدند

با معرفی سیستم عامل جدید اندروید  با نام 9.0 Pie، بسیاری از کمپانی های معتبر در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند، به دنبال آن هستند تا این سیستم عامل جدید را برای پرچمداران خود منتشر کنند و در حال حاضر تعدادی از آن ها مانند سونی و هواوی این کار را انجام داده اند. یکی از کمپانی هایی که در این زمینه با تاخیر بیشتری عمل می کند سامسونگ است.

کمپانی سامسونگ همواره به دلیل ایجاد تغییرات زیاد در نسخه اصلی ارائه شده توسط گوگل، دیرتر از سایر رقبای خود سیستم عامل جدید را برای کاربران منتشر می کند. حال و در تب و تاب انتشار آپدیت جدید توسط کمپانی های مختلف، خبری منتشر گردید مبنی بر آنکه تعدادی از گوشی های گلکسی S9 و گلکسی +S9 نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید را دریافت کرده اند.

نویگیشن بار اندروید p

 

تعدادی از کاربران عکس هایی را از محیط داخلی سیستم عامل اندروید 9.0 گوشی خود منتشر کرده اند که حاکی از آن است، سیستم عامل جدید ویژگی های تازه ای را برای کاربران به ارمغان آورده است. از طرفی دیگر آپدیت این سیستم عامل منوط به آپدیت رابط کاربری است که سامسونگ همزمان با سیستم عامل رابط کاربری را نیز آپدیت می کند. این موضوع خبر خوبی برای کاربران دو گوشی هوشمند مذکور است، زیرا این امیدواری به وجود می آید که آپدیت اصلی بزودی برای تمامی کاربران منتشر می گردد. بهترین قیمت روز گوشی های سامسونگ را از فروشگاه تکنولایف بگیرید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/cleaner_samsung_experience_10_running_on_galaxy_s9_leaks/
ads
ads