داغ ترین ها :
مقایسه s23 ultra با s24 ultra

مقایسه s23 ultra با s24 ultra

یکی از سخت ترین مقایسه‌های سال 2024 مقایسه گلکسی اس 24 اولترا با گلکسی اس 23 اولترا است که در این بلاگ از تکنولایف به طور کامل این کار را انجام داده‌ایم. برای آگاه شدن به تفاوت s23 ultra با s24 ultra مقاله را تا انتها بخوانید.

گلکسی S24 Ultra

گلکسی S23 Ultra

s-23-ultra

گلکسی S24 Ultra

امتیاز

9.8
طراحی :
9.8
صفحه نمایش :
9.8
باتری :
9.2
اسپیکر :
9.5
کیفیت ساخت :
9.8
ارگونومی :
9.5
کیفیت صدا :
9
رابط کاربری :
9.8
عملکرد :
9.8
دوربین :
9.8

نقاط قوت

  • بدنه تیتانیومی و وزن کمتر
  • صفحه نمایش با میزان روشنایی 2600 نیت
  • به کار رفتن هوش مصنوعی در جز به جز گوشی
  • 7 سال پشتیبانی نرم افزاری
  • رابط کاربری آسان
  • ثبت عکس و فیلم با کیفیت با دوربین سلفی و پشتی

نقاط ضعف

  • شارژر می‌توانست توان بالاتری داشته باشد

گلکسی S23 Ultra

s-23-ultra

امتیاز

9.5
طراحی :
9.5
صفحه نمایش :
9.5
باتری :
9
اسپیکر :
9.5
کیفیت ساخت :
9.5
ارگونومی :
9.0
کیفیت صدا :
9.0
رابط کاربری :
9.5
عملکرد :
9.5
دوربین :
9.5

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • رابط کاربری روان
  • دوربین با کیفیت
  • زوم 100 برابری
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف

  • شارژر سیمی با توان 45 وات که می توانست بهتر باشد

کمتر از 24 ساعت از ورود گوشی گلکسی S24 Ultra می‌گذرد که در این بلاگ از تکنولایف قصد داریم تا بهترین پرچمدار 2024 سامسونگ را با بهترین پرچمدار 2023 مقایسه کنیم؛ پس با ما همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ در سال جدید از چه استراتژی برای ارائه بهترین گوشی به بازار پیروی کرده است. در این بلاگ برای درک بهتر مقایسه s23 ultra با s24 ultra قصد داریم تا تفاوت s23 ultra با s24 ultra را به صورت بررسی تخصصی در بخش‌های مختلف از هر 2 گوشی نشان دهیم تا در پایان بتوانید به طور کامل به یک جمع بندی نهایی از فرق s24 ultra و s23 ultra داشته باشید. همراه وبلاگ تکنولایف باشید.

 

تمامی گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی سامسونگ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی های سامسونگ

طراحی و کیفیت ساخت بدنه

بر خلاف تمام نقد و بررسی‌های از پیش نوشته شده در مورد گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ به معنای واقعی در بخش طراحی و کیفیت ساخت بدنه نسبت به S23 Ultra تفاوت بارزی ایجاد کرد.

سامسونگ در طراحی بدنه گلکسی اس 24 Ultra مانند گلکسی اس 23 Ultra از جنس آلومینیوم استفاده نکرد و همین تغییر باعث شد تا در تیتر خبرها قرار بگیرد. در حقیقت در ساخت اس 24 اولترا از جنس تیتانیوم به عنوان متریال اصلی ساخت استفاده شده، در حالیکه بدنه اس 23 اولترا از جنس آلومینیوم است و این تفاوت در جنس قاب هم قابل مشاهده است. قاب دور تا دور Galaxy S23 Ultra از جنس آلومینیوم و قاب Galaxy S24 Ultra از جنس تیتانیوم است.

جالب اینجاست که همین تفاوت به کاهش وزن بدنه گلکسی اس 24 اولترا کمک کرده است. شاید در زبان ریاضی و وزن اجسام خنده‌دار و فاقد ارزش باشد، اما در زبان مقایسه s23 ultra با s24 ultra این نکته هم قابل بیان است که بهترین کهکشانی 2024 به‌خاطر تیتانیوم نزدیک به 2 گرم وزن کمتری نسبت به اس 23 اولترا دارد که هنگام دست گرفتن هم قابل احساس است. در ادامه هم بهتر است بدانید که تیتانیوم به غیر از تغییر وزن در میزان مقاومت بدنه در مقابل ضربه و خط و خش هم به شدت تاثیرگذار است؛به همین دلیل این کمپانی کره‌ای به معنای واقعی آپدیت خوبی را در قسمت طراحی بهترین پرچمدار 2024 خودش نسبت به مدل 2023 انجام داده است.

از تیتانیوم که بگذریم، بحث می‌تواند روی لبه‌ها و ضخامت هر دو گوشی معطوف شود. کهکشانی تازه به دنیا آمده سامسونگ حدود 0.3 میلی‌متر صخامت کمتری دارد. لبه‌های باریک‌تر گلکسی اس 24 اولترا به نسبت اس 23 اولترا شاید در نگاه اول به چشم نیاید؛ اما در دقت و بررسی‌های بیشتر قطعا مشخص می‌شود.

مقایسه دو کهکشانی سامسونگ

قسمت بعدی که قرار است در این بخش به آن بپردازیم، نوع پوشش محافظی است که همیشه سامسونگ روی پنل پشتی و جلویی (همان صفحه نمایش شیشه‌ای) تمام گوشی‌هایش قرار می‌دهد. درست است که قاب پشتی هر دو پرچمدار از جنس شیشه با پوششی مات است؛ اما تفاوت در جایی ایجاد می‌شود که کمپانی سامسونگ برای محافظت از پنل پشتی Galaxy S24 Ultra از کورنینگ گوریلا گلس استفاده کرده و برای محافظت از صفحه نمایش آن هم از Gorilla Glass Armor استفاده کرده است و با استفاده از آرمور تفاوت شاخصی میان نوع پوشش گلکسی اس 23 اولترا با گلکسی اس 24 اولترا ایجاد کرده، زیرا هر دو پنل جلویی و عقبی کهکشانی سال 2023 به لایه محافظ مخصوص ساخت سامسونگ یعنی Gorilla Glass Victus 2 مجهز شده‌اند.

سامسونگ S24 Ultra با ابعاد 162.3 در 79.0 در 8.6 میلی‌متر راهی بازار می‌شود؛ این در حالی است که گلکسی اس 23 اولترا در بهمن سال قبل با ابعاد 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی‌متر به دست کاربرانش رسید. اگر دقت کنید، تفاوت 1 میلی‌متری در طول گوشی روی کاغذ هم آمده است که البته برای متوجه شدن این تفاوت قدی نیاز به چسباندن 2 گوشی به یکدیگر است.

علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، شاید قابل باور نباشد؛ اما لبه‌های دوربین‌های قرار گرفته روی پنل پشتی گلکسی S24 اولترا از گلکسی اس 23 اولترا بیشتر بیرون آمده و این تفاوت آنقدر ریز است که تا به حال در جایی به آن اشاره نشده است؛ اما این تفاوت هم با کمی دقت قابل مشاهده است.

این شرکت کره‌ای امسال هم همچنان اعتقاد خودش در طراحی لبه‌ها برای قرار دادن دکمه‌ها را نگه داشته و روی لبه سمت چپ هیچکدام از پرچمدارهایش دکمه یا درگاه رم و سیم کارتی قرار نداده است؛ اما از آن طرف روی لبه سمت راست کاملا کلیدهای روشن و خاموش یا همان Power و کم و زیاد کردن صدا قابل لمس و مشاهده هستند. در ادامه همین گردش به دور گوشی‌ها لازم است بدانید که مطابق همیشه روی لبه بالا خبر خاصی نیست؛ اما روی لبه پایینی، درگاه شارژ USB Type C، قلم S Pen، اسپیکر و درگاه رم و سیم کارت قرار گرفته‌اند.

در مجموع بهتر است بگوییم که سامسونگ پرچمدار رده بالای سال 2024 خودش را خوش دست‌تر و کمی ظریف‌تر از S23 Ultra طراحی کرده است و این ویژگی از جمله مزیت‌های گلکسی S24 Ultra نسبت به S23 Ultra به حساب می‌آید.

 

کاملترین نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا سامسونگ:
نقد و بررسی گوشی گلکسی S24 ultra

 

تفاوت در رنگ بندی

رنگ بندی S23 اولترا
مشکی با نام انحصاری Phantom Black
سبز Green
کِرِم Cream
یاسی Lavender
خاکستری با نام انحصاری Graphite
آبی با نام انحصاری Sky Blue
سبز با نام انحصاری Lime
قرمز Red
مدل متفاوت و انحصاری برند بی ام وی BMW M Edition

حال با رنگ بندی کهکشانی 2024 مقایسه می‌کنیم.

رنگ بندی S24 اولترا
مشکی با نام انحصاری Titanium Black
خاکستری با نام انحصاری Titanium Gray
بنفش با نام انحصاری Titanium Violet
زرد با نام انحصاری Titanium Yellow
آبی با نام انحصاری Titanium Blue
سبز با نام انحصاری Titanium Green
نارنجی با نام انحصاری Titanium Orange

سامسونگ هر دو گوشی را با رنگ بندی‌های متنوعی راهی بازار کرده است که البته گلکسی اس 23 اولترا با یک رنگ بیشتر به بازار قدم گذاشته است.

صفحه نمایش؛ خمیده یا صاف؟ مسئله این است!

سامسونگ برای اولین بار تصمیم گرفت تا در طراحی بهترین پرچمدار خودش از صفحه نمایش خمیده بگذرد، درست است که این خبر خیلی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما واقعیت دارد. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های گلکسی اس 24 اولترا با گلکسی اس 23 اولترا در طراحی لبه‌های صفحه نمایش است. با اینکه کهکشانی 2023 دارای صفحه نمایشی خمیده یا همان Curve است؛ اما انگار که سامسونگ در سال جدید از صاف کننده‌ترین ماده دنیا استفاده می‌کند؛ چون صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra با صاف‌ترین حالت ممکن در سال‌های اخیر راهی بازار شده است.

اگر قصد دارید تا تفاوت s23 ultra با s24 ultra را از لحاظ فنی پیدا کنید؛ در حقیقت اعداد متفاوت زیادی دست شما را نخواهد گرفت چون صفحه نمایش اس 23 اولترا امتیاز بسیار بالایی را گرفته بود و نیازی نبود که سامسونگ برای طراحی S24 تغییر زیادی ایجاد کند؛ اما سامسونگ در میزان روشنایی S24 Ultra تغییر خیلی مثبتی در حد افزایش بالای 1000 نیتی نسبت به اس 23 اولترا ایجاد کرده است. سامسونگ رسما در رونمایی رسمی اعلام کرد که گلکسی S24 اولترا میزان روشنایی برابر با 2600 نیت دارد؛ این در حالی است که صفحه نمایش همه چی تمام S23 Ultra حداکثر 1750 نیت روشنایی دارد. بعد از میزان روشنایی هم کافی است تا به نوع پنل به کار رفته اشاره کنیم، پرچمدار 2023 به پنلی از نوع Dynamic AMOLED 2X مجهز شده، اما پرچمدار 2024 دارای پنلی از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X است که نرخ نوسازی را در هر برنامه و فعالیت تغییر می‌دهد؛ به غیر از میزان روشنایی و نوع پنل در حقیقت مابقی ویژگی‌های صفحه نمایش یکسان است. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی همراه با نرخ نوسازی 120 هرتز هستند که از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کنند.

صفحه نمایش اس ۲۳ اولترا چطور است

اس ۲۳ اولترا

البته تغییرات کوچک دیگری هم در حد چند پیکسل در رزولوشن ایجاد شده، گلکسی اس 24 اولترا رزولوشنی برابر با 1440 در 3120 دارد ولی S23 Ultra رزولوشنی برابر با 1440 در 3088 دارد. در مجموع میزان وضوح نمایشگر هر دو گوشی به اندازه کافی راضی کننده است و این تفاوت هم حقیقتا تنها روی کاغذ است.

اس ۲۴ اولترا

اس ۲۴ اولترا

 

طرفدار iOS هستید؟ ما پرچمدار پیشین سامسونگ را با جدیدترین گوشی اپل مقایسه کردیم!
مقایسه آیفون 15 پرومکس و سامسونگ s23 اولترا

نرم افزار و رابط کاربری، چه می کند این هوش مصنوعی!

سامسونگ در بخش نرم افزار گلکسی S24 Ultra طوفانی به پا کرد که در پرچمدارهای سال‌های قبلی حتی S23 Ultra هم این کار را نکرده بود. فوران هوش مصنوعی در جز به جز گلکسی اس 24 اولترا قابل مشاهده است. سامسونگ گوشی S24 Ultra را با نسخه 14 سیستم عامل اندروید راهی بازار کرد و اعلام کرد که برای اولین بار در تاریخ پشتیبانی نرم افزاری می‌خواهد 4 سال را به 7 سال ارتقا دهد، به همین سبب گلکسی S24 اولترا قرار است تا 7 سال از پشتیبانی نرم افزاری بهره‌مند شود و رنگ و بوی نسخه 21 اندروید را هم بگیرد. در ارتباط با گلکسی S23 اولترا روال همیشگی سامسونگ وجود دارد، این گوشی با آخرین نسخه اندروید همان سال یعنی اندروید 13 راهی بازار شده است و پشتیبانی نرم افزاری آن تا اندروید 17 است. رابط کاربری اس 23 اولترا در بدو ورود این گوشی One UI 6 بود و کاملا مطابق انتظار گلکسی اس 24 اولترا با یک ورژن بالاتر یعنی One UI 6.1 راهی بازار می‌شود.

چشمگیرترین بخش در مقایسه s23 ultra با s24 ultra به طور قطع هوش مصنوعی‌ها است. در گلکسی S24 ULTRA هوش مصنوعی‌هایی مانند Circle to Search، Chat assist، Writing Style، Generative Edit به کار رفته که کار کردن با گوشی را نسبت به نسل قبلی جذاب‌تر می‌کند، البته که کار با S23 Ultra همچنان به جذابیت قبل است.

سخت افزار و تراشه

فرق s24 ultra و s23 ultra در بخش سخت افزاری بخاطر تراشه به کار رفته است، وگرنه از لحاظ عملکرد پرچمدار 2023 به اندازه پرچمدار 2024 کامل است و پیدا کردن تفاوت در این بخش اصلا آسان نیست. Galaxy S24 Ultra مانند دو گوشی دیگر سری اس 24 به 2 نوع تراشه مجهز نشده و کمپانی کره‌ای از این لحاظ کاملا شبیه اس 23 اولترا عمل کرده است. گلکسی اس 24 اولترا با تراشه گران قیمت و رده بالایی به نام اسنپدراگون 8 نسل 3 راهی بازار شده که در پایان نام انگلیسی این تراشه به طور واضح عبارت For Galaxy هم قرار دارد. (The Snapdragon® 8 Gen3 for Galaxy 8 is the new processor for the Galaxy S24 Ultra.) این تراشه نسبت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که در حال حاضر در پرچمدار اولترای نسل قبلی قرار دارد، حدود 20 درصد عملکرد سخت افزاری بهتری در زمینه گیمینگ، نگه داشتن شارژ باتری و سرعت اجرای برنامه‌ها دارد. در ارتباط با پردازنده گرافیکی هم به این صورت است که پردازنده گرافیکی Adreno 750 اس 24 اولترا نسبت به پردازنده گرافیکی Adreno 740 قرار داده شده در Galaxy S23 Ultra بهبود عملکردی 30 درصدی دارد. در بخش هوش مصنوعی هم که دیگر مشخص است؛ زمانی که سامسونگ اعلام کرد که Galaxy AI is here، در ادامه خبر از بهبود بالای 41 درصدی هوش مصنوعی بهترین پرچمدار 2024 نسبت به 2023 داد.

جدول بهبود عملکرد سخت افزاری S24 اولترا
پردازنده مرکزی: CPU (main processor) up to +20%
پردازنده گرافیکی: GPU (graphics processor) up to +30%
شتاب دهنده هوش مصنوعی: NPU (AI processor) up to +41%

دوربین، تغییرات جزئی اما موثر

نوع دوربین گلکسی اس 24 اولترا گلکسی اس 23 اولترا
دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، مجهز به حسگرهای multi-directional PDAF، Laser AF و OIS 200 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، مجهز به حسگرهای multi-directional PDAF، Laser AF و OIS
دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF و Super Steady video 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF و Super Steady video
دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابری، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF و OIS 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابری، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF و OIS
دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/3.4 و زوم اپتیکال 5 برابری، مجهز به حسگرهای PDAF و OIS 10 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/4.9 و زوم اپتیکال 10 برابری، مجهز به حسگرهای PDAF و OIS
دوربین سلفی 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2، مجهز به حسگرهای Dual Pixel PDAF

دوربین هر دو پرچمدار به تنهایی می‌توانند یکه تاز میدان عکاسی و فیلم برداری باشند؛ اما یک سری تفاوت جزئی هم دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

نقد و بررسی و تست دوربین S23 ultra برای شما که طرفدار غول پیشین سامسونگ هستید:
بررسی و نقد کامل گوشی S23 ultra

 

دوربین اصلی

احتمال خیلی بالایی وجود دارد که شما نتوانید عکس دوربین اصلی (لنز واید) هر دو پرچمدار را با هم مقایسه کنید و نتوانید در همان لحظات ابتدایی تشخیص دهید که کدام عکس توسط کدام گوشی گرفته شده است، چون به معنای واقعی تفاوت فاحشی در گلکسی اس 24 ایجاد نشده و تنها نویز اطراف عکس کمتر شده که این اتفاق هم مدیون هوش مصنوعی S24 Ultra است.

حالت شب دوربین اصلی

با روشن شدن حالت نایت مود (Night) در هر دو گوشی پرچمدار عکس‌های بسیار واضح با نور مناسبی را می‌توان گرفت.

دوربین فوق عریض

دوربین اولتراواید هر دو گوشی کاملا شبیه به هم است و در این زمینه هیچکدام برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

دوربین تله فوتو و تله فوتو پریسکوپ

در حقیقت خروجی لنز تله فوتو پریسکوپ دو پرچمدار تفاوت خاصی با هم ندارند؛ اما روی کاغذ از لحاظ زوم و لنز با هم متفاوت هستند که در ادامه عکس‌های آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. همچنین دوربین تله فوتو اس 23 اولترا با زوم 3 برابری به حدی خوب بود که نیاز نباشد تا سامسونگ آن را در گلکسی S24 Ultra تغییری دهد.

زوم 100 برابری

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در قسمت مقایسه دوربین‌ها، مقایسه میان قدرت زوم 100 برابری هر دو گوشی پرچمدار است که در ادامه می‌توانید عملکرد این شرکت کره‌ای را مشاهده کنید.

دوربین سلفی

دوربین سلفی هر دو کاملا باهم برابر هستند و دلیلی هم برای تغییر لنز وجود نداشت.

دوربین ماکرو

دوربین فوق عریض گلکسی S24 Ultra به دلیل اینکه از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند؛ می‌تواند نقش دوربین ماکرو را هم ایفا کند. در گلکسی S23 Ultra هم اگر به سوژه بسیار نزدیک شوید، عکس‌های ماکرو با کیفیتی را می‌توانید ثبت کنید. این دو گوشی در مقایسه دوربین ماکرو نسبت به هم برتری ندارند.

دوربین پرتره

در عکاسی با حالت پرتره؛ هر دو گوشی موفق به کسب نمره فوق‌العاده‌ای شدند. سامسونگ برای هر دو دوربین پرتره خوبی قرار داده که با فعال کردن این حالت با دوربین اصلی و سلفی به خوبی می‌توان عکس‌های با کیفیتی را ثبت کرد.

فیلم برداری

در واقع سامسونگ در سال 2024 هنرش را برای بخش دوربین بیشتر در فیلم برداری نشان داد. با دوربین گلکسی اس 23 اولترا می‌توان با کیفیت‌های 8K ، 4Kو 1080p با سرعت‌های24، 30، 60، 240 و 960 فریم بر هر ثانیه فیلمبرداری کرد در صورتیکه در گلکسی اس 24 اولترا می‌توان تا 8K@24/30fps, 4K@30/60/120fps, 1080p@30/60/240fps, 1080p@960fps, هم فیلمبرداری کرد. یعنی فیلمبرداری با وضوح 4K با سرعت 240 فریم بر ثانیه به راحتی آب خوردن امکان پذیر است در صورتیکه این قابلیت در طلایه دار میدان 2023 نیست.

باتری

گلکسی اس 24 اولترا با گلکسی اس 23 اولترا از لحاظ اعداد و ارقام تفاوتی با هم ندارند، چون هر دو به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند؛ اما فرق s24 ultra و s23 ultra به تراشه مربوط می‌شود. همانطور که اشاره هم کردیم، اسنپدراگون 8 نسل 3 نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 شارژدهی بهتری دارد و در صورت استفاده معمولی نزدیک به 48 ساعت شما را همراهی خواهد کرد که این زمان در اس 23 اولترا کمتر است. در پایان هم لازم ذکر است که در بخش شارژر هم تغییری ایجاد نشده و شارژر سیمی galaxy s24 ultra همان 45 وات اس 23 اولترا است که کاملا شبیه به قبل از شارژ بی سیم 15 وات هم پشتیبانی می‌کند.

سخن آخر

ارزش خرید اس 24 اولترا بیشتر است یا گلکسی اس 23 اولترا؟

اگر در فکر خرید یکی از پرچمدارهای سال 2023 و 2024 سامسونگ هستید و در حقیقت نمی‌دانید که کدام گوشی از ارزش خرید بالاتری برخوردار است؛ در این بلاگ از تکنولایف به طور اختصاصی به مقایسه این 2 کهکشانی فوق‌العاده پرداختیم. انتخاب میان گلکسی اس 24 اولترا با اس 23 اولترا واقعا سخت است؛ چرا که هر دو گوشی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند و هنوز هم ارزش خرید گوشی سال ۲۰۲۳ بالاست. اگر گوشی S23 ultra را دارید، نیازی نیست به فکر تغییر آن باشید؛ اما اگر هوش مصنوعی به کار رفته در گوشی جدید وسوسه‌تان کرده و دوست دارید دوربین‌های مرغوب‌تری را تجربه کنید یا اگر در میان خرید یکی از این دو گوشی مانده‌اید و از صفحه نمایش منحنی خوشتان نمی‌آید، قطعا باید سراغ S24 ultra بروید. در هر صورت، باید این را در نظر داشته باشید که هر دو غول سامسونگ دوشادوش یکدیگر در حال حرکت هستند و جزء بهترین گوشی‌هایی هستند که در این چند سال اخیر ساخته شده است. باید دید سامسونگ سال آینده چه چیزی برای ارائه خواهد داشت!

قیمت S23 ultra

قیمت S24 ultra

پرسش‌های متداول

دوربین S23 اولترا بهتر است یا S24 اولترا؟

عکاسی و فیلمبرداری با S24 اولترا با اس 23 اولترا تفاوت بسیار زیادی ندارد، تنها دوربین اصلی اس 24 اولترا با کمک هوش مصنوعی نویز اطراف سوژه را بهتر از بین می‌برد.

تفاوت صفحه نمایش اس 24 با اس 23 در چیست؟

صفحه نمایش اس 23 اولترا حالت خمیده دارد؛ اما اس 24 کاملا تخت است, همچنین میزان روشنایی اس 23 اولترا 1750 نیت است در صورتیکه این عدد در اس 24 اولترا به 2600 نیت افزایش پیدا کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
11 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/comparison/s23ultra-vs-s24ultra/
ads
ads