داغ ترین ها :
همه چیز درباره OnePlus 12

همه چیز درباره OnePlus 12

آپدیت ۱۸ آذر

با این که وان پلاس ۱۲ به طور رسمی در چین معرفی و رونمایی شده، هنوز اطلاعاتی درباره رونمایی جهانی آن نداریم. با این حال، شایعات به این امر اشاره دارند که ۲۳ ژانویه یعنی ۳ بهمن ماه، گوشی در اروپا رونمایی شود.

رونمایی جهانی وان پلاس ۱۲

آپدیت ۱۴ آذر

وان پلاس ۱۲ یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری خواهد داشت و از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند!

این گوشی فردا معرفی خواهد شد و طبق چیزهایی که تا الان متوجه شده‌ایم می‌دانیم که طراحی دوربین آن مانند نسل پیشین است. همچنین، حالا می‌دانیم که این پرچمدار یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از باتری تمامی گوشی‌های وان پلاس تا به امروز بالاتر است.

این گوشی از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و اگر بخواهید به صورت وایرلس گوشی خود را شارژ کنید، از شارژ ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی در گوشی وان پلاس ۱۱ نبود و حالا آن را در این اعجوبه جدید و تازه نفس شاهد هستیم.

وان پلاس ۱۲ تنها گوشی این کمپانی نیست که این ماه معرفی می‌شود. دستگاه دیگری با مدل نامبر CPH2609 در مرکز کنترل کیفی چین یعنی CQC رونمایی شده است. این مدل، دارای ماژول دوربین سه گانه با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، همینطور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. طبق پیش‌بینی‌ها این مدل احتمالا OnePlus 12R باشد که آن هم از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی دارد.

آپدیت ۶ آذر 

گوشی OnePlus 12 در سه رنگ می‌رسد. سفید، سبز و مشکی. امروز کمپانی سازنده مشخصات ظاهری گوشی را برملا کرد و باید گفت که چندان هم غافلگیرکننده نبود. ظاهری گوشی جدید چندان فرقی با مدل OnePlus 11 ندارد و با تصاویری که پیش از این لو رفته بود مطابق است.

طبق پوستر این گوشی، قرار است روز ۵ دسامبر یعنی ۱۴ آذر شاهد رونمایی آن باشیم. تصاویر گوشی نشان می‌دهند که وان پلاس ۱۲ اولین پرچمدار این برند خواهد بود که برای دوربین تلفه‌فوتو از لنز پریسکوپ استفاده می‌کند. چهار دوربینی که در ماژول دوربین به حالت مربع در کنار هم قرار گرفته‌اند، مشابه آرایش OnePlus 11 را می‌سازند اما این سری فلش LED خارج از ماژول قرار گرفته. دوربین چهارمی که در ماژول قرار دارد نیز احتمالا برای سنسورهای RGB یا سنسور سه بعدی ToF باشد. رونمایی گوشی همانطور که گفتیم هفته آینده در چین اتفاق می‌افتد.

رونمایی جهانی گوشی احتمالا در ژانویه، یعنی اواسط دی ماه اتفاق بیفتد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/everything-about-oneplus-12/
ads
ads