داغ ترین ها :

سخت ترین بازی جهان؛ آیا برای مرگ آماده‌اید؟ – پادکست بازی قسمت پنجم

در قسمت پنجم پادکست بازی می‌خواهیم سخت‌ ترین بازی جهان را به شما معرفی کنیم. البته لیست ما تنها شامل یک بازی نمی‌شود. بلکه می‌خواهیم سخت ترین بازی های ps4 و بازی سخت ایکس باکس را به شما معرفی کنیم. در این میان نگاهی هم به گذشته زدیم و بازی‌هایی را به شما معرفی کردیم که سال‌های پیش راهی بازار شده‌اند و واقعا جزو لیست سخت ترین بازی جهان قرار می‌گیرد.

البته باید بگوییم که در لیست ما خبری از بازی‌های عجیب و سختی که بی‌نام نشان ساخته می‌شوند و فقط برای اذیت کردن افراد ساخته شده‌اند نیست. لیست ما شامل سخت ترین بازی جهان برای PS4 و سخت ترین بازی Xbox و سخت ترین بازی PC می‌شود. از بازی‌های کلاسیک قدیمی‌ گرفته تا بازی‌های جدید را می‌توانید در لیست مشاهده کنید.

سخت ترین بازی جهان

در ادامه لیستی از بازی‌های بسیار سخت به شما معرفی می‌کنیم. بازی‌هایی که هنوز هم می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید و خودتان را به چالش بکشید.

Teenage Mutant Ninja Turtles

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles

  • سال انتشار ۱۹۸۹
  • پلتفرم NES

دهه ۸۰ میلادی دره اوج بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles بود. شرکت کونامی یکی از بهتری نبازی‌های آن دوران را برای کنسول NES و دستگاه‌های آرکید ساخت. این بازی Beat-em-up واقعا بازیکنان را به چالش می‌کشید و توانست به یکی از بهترین بازی های پلتفرمر NES تبدیل شود.

FTL

بازی FTL

  • سال انتشار ۲۰۱۲

در لیست سخت ترین بازی جهان باید بازی FTL را هم قرار بدهیم. بازی FTL از جمله بازی‌هایی است که شما را از نظر ذهنی به چالش می‌کشد.  شما باید افرادتان را مدیریت کنید تا بتوانید از دست دزد‌ها فرار کنید.  در آخر هم باید برای یک پرش FTL آماده شوید. موضوع جالب اینجاست که محیط بازی به صورت تصادفی ساخته می‌شود و شما هیچ وقت چیز تکراری مشاهده نمي‌کنید.

Super Mario Bros.: The Lost Levels

بازی Super Mario Bros.: The Lost Levels

  • سال انتشار ۱۹۸۶

چند ماه پس از عرضه بازی Super Mario Bros برای کنسول NES دنباله این بازی در ژاپن با نام Super Mario Bros.: The Lost Levels راهی بازار شد. بازی‌ای که در کشورهای غربی با نام Super Mario Bros 2 شناخته می‌شود. نسخه دوم بزرگ‌تر از بازی اول بود و البته که چالش‌های بیشتری را پیش روی گیمرها قرار می‌داد.

Monster Hunter Freedom

بازی Monster Hunter Freedom

  • سال انتشار ۲۰۰۶
  •  پلتفرم PSP

مجموعه بازی‌های Monster Hunter از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر به حساب می‌آیند. بازی Monster Hunter Freedom که برای PSP عرضه شد یکی از سخت‌ترین آن‌ها بود. چرا که PSP یک آنالوگ استیک کمتر داشت و بازیکنان با کنترل سخت بازی مواجه می‌شدند.

XCOM 2

بازی XCOM 2

  • سال انتشار ۲۰۱۶
  • پلتفرم PC

قسمت اول بازی XCOM: Enemy Unknown کلی فضای بهبود در قسمت دوم داشت. به همین دلیل قسمت دوم به عنوان یک بازی فوق العاده راهی بازار شد. نسخه دوم در مقایسه با نسخه بسیار سخت‌تر شده بود و بازیکنان برای اینکه بتواند مراحل را به صورت Perfect به پایان برسانند، باید خوش شانس می‌بودند.

Celeste

بازی Celeste

  • سال انتشار ۲۰۱۸

بازی Celeste هم یکی دیگر از بازی‌هایی است که حسابی شما را به چالش می‌کشد. یک بازی پلتفرم و معمایی که پشت‌سر گذاشتن هر قسمت از آن حسابی سخت است.

Contra

بازی Contra

  • سال انتشار ۱۹۸۷

اگر از جمله گیمرها قدیمی باشید، حتما Contra را بازی کرده‌اید. این بازی حتما باید در لیست سخت ترین بازی جهان ما قرار می‌گرفت. البته که این بازی هنوز هم ستخت است. حتی دونفره بازی کردن این عنوان هم باعث نمی‌شود که روند آن کمی آسان شود. درست است که کلی سلاح‌های مختلف در اختیار دارید، اما Contra همیشه دشمنان عجیب‌تری را پیش روی شما قرار می‌دهد.

سخت ترین بازی های ps4

در ادامه می‌توانید چندتا از سخت ترین بازی های PS4 را ببینید و اگر دوست داشتید آن‌ها را تجربه کنید.

Bloodborne

بازی Bloodborne

  • سال انتشار ۲۰۱۵
  • پلتفرم PS4

در میان سخت ترین بازی های ps4 باید از Bloodborne نام ببریم. یکی از شاه‌کارهای استودیوی FromSoftware که کلی طرفدار پیدا کرد. این بازی شامل باس فایت‌های فوق  العاده سخت و زیبا می‌شد. از همه مهمتر انیکه گرافیک فوق العاده‌ای هم دارد.

Nioh

بازی Nioh

  • سال انتشار ۲۰۱۷
  • پلتفرم PS4

از جمله سخت ترین بازی های ps4 باید به بازی Nioh اشاره کنیم. این بازی با الگوبرداری از مجموعه بازی های Dark Souls ساخته شده و المان‌های نقش آفرینی در آن به راحتی دیده می‌شود. این بازی هم حسابی شما را به چالش می‌کشد.

Cuphead

بازی Cuphead

  • سال انتشار ۲۰۱۷

می‌توانیم بگوییم که سخت ترین بازی جهان همین بازی Cuphead است. در واقع نباید گول ظاهر زیبا و کارتونی این بازی را بخورید. Cuphead می‌خواهد حسابی شما را به چالش بکشد. روند اکشن و پلتفرمر بازی بسیار هیجان‌انگیز است؛ اما مراحل بازی فوق العاده سخت طراحی شده‌اند و مبارزه با Bossهای بازی کار هر کسی نیست.

The Witness

بازی The Witness

  • سال انتشار ۲۰۱۶
  • پلتفرم ایکس باکس و پلی استیشن و PC

اگر یک بازی سخت میخواهید که اکشن نباشد و تنها معماها پیش روی قرار بدهد، بازی The Witness همان بازی‌ای هست که دنبال آن می‌گردید. بازی همیشه معماهای جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد و فضاهای بسیار زیبایی هم دارد. سخت‌ترین قسمت بازی هم دقیقا مرحله پایانی است که معماها به صورت خودکار شکل می‌گیرند. اگر حسابی در حل کردن معماها مهارت پیدا کنید، می‌توانید مرحله آخر را هم رد کنید.

Demon’s Souls

بازی Demon’s Souls

  • سال انتشار ۲۰۰۹
  • پلتفرم PS3

یکی از سخت ترین بازی های ps3 قطعا بازی Demon’s Souls است. این بازی اولین ساخته استودیوی From Software بود که با آن حسابی بر سر زبان‌ها افتاد. Demon’s Souls را می‌توانیم پدر بازی‌های سری سولز و بلادبرن و … بنامیم. سازندگان بازی تاجایی که شد سعی کردند این بازی را سخت درست کنند. اما روند گیم پلی بازی آنقدر جذاب بود که کسی از این سختی ناراحت نبود.

بازی سخت ایکس باکس

ایکس باکس هم بازی سخت زیاد دارد. شاید در لیست بازی سخت ایکس باکس ما یکسری از بهترین بازی‌های سخت دنیا را پیدا کنید. بازی‌هایی که واقعا ارزش بازی کردن دارند.

Battletoads

بازی Battletoads

  • سال انتشار ۱۹۹۲

سخت ترین بازی جهان شاید Battletoads باشد. اینبازی آنقدر سخت بود که در سرتاسر اینترنت نشانه‌هایی از آن را پیدا می‌کنید. در واقع این بازی مثال سختی در دنیای بازی‌های ویدیوی است.  چند مرحله اول بازی به صورتی ساخته شده که فکر می‌کنید با بازی ساده‌ای سروکار دارید. اما سپس در دام بازی گرفتار می‌شوید.

Dark Souls

بازی Dark Souls

  • سال انتشار ۲۰۱۱
  • پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳

اگر بخواهیم بازی سخت ایکس باکس نام ببریم حتما باید Dark Souls را در آن قرار دهیم. سازندگان Demon’s Souls پس از این بازی، Dark Souls را راهی بازار کردند. این بازی علاوه بر پلی استیشن ۳ برای ایکس باکس ۳۶۰ هم عرضه شد. Dark Souls یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی و یکی از سخت‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید.

Ninja Gaiden II

سخت ترین بازی xbox بازی Ninja Gaiden 2

  • سال انتشار ۲۰۰۸

شاید بتوانیم بگوییم که سخت ترین بازی xbox در آن زمان همین بازی Ninja Gaiden II بود. این بازی در ابتدای فقط برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده و بعدا نسخه‌های ریمستر شده آن برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شدند. این بازی هم سرشار از صحنه‌های خشن است و حسابی هم سخت. دشمنان در این بازی حسابی برای شما دردسر درست می‌کنند.

نسخه صوتی پادکست بازی قسمت پنجم

سوالات متداول

سخت ترین بازی های ps4 چه بازی هایی هستند؟ در میان سخت ترین بازی های ps4 می‌توانیم به Bloodborne و Nioh اشاره کنیم.

بازی سخت ایکس باکس چه بازی‌ای است؟ بازی Cuphead و بازی Dark Souls و حتی The Witness از جمله سخت‌ترین بازی های ایکس باکس به حساب می آیند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

11 نظر

  1. مهدی

    کلا اونی ک کنار مجیده اصلا ایده ای راجب بلادبورن نداشت
    توی ویدیو هم ک اسم بازیو کلا اشتباه تایپ کردین

  2. Erfmed

    جای sekiro هم خالیه

  3. Erfmed

    به نظر من جای sekiro shadows die twice خالیه

  4. مجتبی یزدی

    عالی بود
    سوپر ماریو رو من نتونستم تموم کنم
    Ninja Garden واقعاااااا سخت بود

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به مجتبی یزدی

      منم موفق نشدم Ninja Gaiden رو تموم کنم.
  5. martarinololoo1224

    بازی Ninja Gaiden واقعا سخته. هنوزم سخته

  6. علی

    کاشکی بازی Super Meat Boy رو هم معرفی میکردین

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به علی

      لیست رو بزرگتر میکنیم
  7. رضا

    جای یکسری از بازی های سخت خالیه

  8. پارسا حسن پور

    درود فراوان و وقت بخیر
    نقد زیبایی بود…توی این نقد با بازی Nioh آشنا شدم که تا الآن اسمشو نشنیده بودم👌🏻🙏🏻🌹
    البته میتونستید سری بازی Portal رو هم اضافه کنید
    شاید به اندازه بازی های معرفی شده این نقد سخت نباشه ولی واقعا بازی چالشی محسوب میشه و میتونه ساعت ها گیمر رو مشغول کنه

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به پارسا حسن پور

      پرتال هم بازی خوبیه. اما معماهای سختی داره. بازی ویتنس رو هم برای این گفتیم که معمای آخرش چون به صورت خودکار درست میشه واقعا بازی رو سخت میکنه. . بازی Nioh هم یکی از بهترین بازی هایی است که برای PS4 عرضه شده و خیلی هیجان انگیزه.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/gaming-podcast-ep5-hardest-video-games/