داغ ترین ها :
گوشی هوشمند پیکسل 3 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند پیکسل 3 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی گوگل سر انجام گوشی های جدید خود را معرفی کرد. گوشی هوشمند پیکسل 3 یکی از گوشی هایی است که این کمپانی معرفی کرده است. این گوشی حواشی بسیاری را تا به امروز تجربه کرده است و اطلاعات فراوانی از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. بسیاری از کارشناسان کاربران و هواداران منتظر معرفی این گوشی از کمپانی گوگل بوده اند و حالا این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است.

گوگل پیکسل 3

با انتشار اطلاعات این گوشی در می یابیم که بسیاری از شایعاتی که در رابطه با این گوشی منتشر شده اند درست هستند. همانطور که در عکس های این گوشی می بینیم صفحه نمایش این گوشی هوشمند از مدل ناچ می باشد که این موضوع بیانگر آن است که صفحه نمایش درصد بسیار بالایی از قاب را اشغال کرده است. صفحه نمایش این گوشی از جنس OLED بوده و سایز آن 5.5 اینچ همراه با رزولوشن 2280×1080 پیکسل می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: تایپ صوتی گوگل

 

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و همراه آن هشت هسته قدرتمند 2.8 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630 فعالیت می کنند. گوگل یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی های 64 و 128 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است. آخرین ورژن اندروید یعنی 9.0 Pie سیستم عامل این گوشی خواهد بود. باتری 2915 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است که کمی نا امید کننده می باشد.

دوربین سلفی گوگل پیکسل 3

اما یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که باید با دوربین های قدرتمند پرچمداران دیگر مانند اپل، سونی و سامسونگ رقابت کند. بر خلاف دوربین پشتی، گوگل از دوربین دوگانه برای قسمت جلویی قاب خود استفاده کرده است. سنسور های دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی می باشند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت اشاره کرد که در قسمت پشتی قاب قرار گرفته است.

پیکسل 3

مدت زیادی است که کاربران و طرفداران این کمپانی منتظر معرفی این گوشی ها بوده اند و حالا شاهد تمامی قابلیت ها و مشخصات این گوشی هستند اما چیزی که روشن است، آن بوده که انتظارات کاربران از این گوشی براورده نشده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google_pixel3_is_go_official/
ads
ads