داغ ترین ها :
آنر Magic 2 در گیگبنچ دیده شد

آنر Magic 2 در گیگبنچ دیده شد

گیگبنچ یکی منابعی است که بخش پردازنده گوشی های هوشمند را تحلیل و بررسی می کند. بسیاری از کمپانی های مختلف گوشی های خود را قبل از معرفی در گیگبنچ تست می کنند که باعث می شود اطلاعات مربوط به آن ها ثبت شده و تسط گیگبنچ درز پیدا کند. حال امروز گوشی بعدی برند آنر با نام Honor Magic 2 در گیگبنچ دیده شده است.

این گوشی هوشمند در دو مدل رم تست شده و نتایج آن به ثبت رسیده است. دو مدل رم این گوشی، 6 و 8 گیگابایت می باشد که نتایج متفاوتی داشته اند. در رابطه با مدل 6 گیگابایتی می بینیم که گوشی در تست تک هسته ای نمره 3614 و در تست چند هسته ای نمره 9630 را کسب کرده است. این موضوع در حالی است که مدل 8 گیگابایتی در تست تک هسته ای نمره 3322 و در تست چند هسته ای نمره 9761 را کسب کرده است.

قیمت تمام برندها و مدل های گوشی هوشمند را یکجا ببنید: قیمت روز گوشی

هر دو مدل از چیپست محصول کمپانی هواوی یعنی Hisilicon kirin 980 بهره خواهند برد و سیستم عامل هر دو گوشی هوشمند اندروید 9.0 Pie می باشد. پیشتر نیز اخبار زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای رسانه ای منتشر شده بود که اطلاعات زیادی از این گوشی را در اختیار کارشناسان و کاربران قرار می دهد. این کمپانی گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ 31 اکتبر معرفی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/honor-magic-2-spotted-on-geekbench/
ads
ads