داغ ترین ها :
آموزش پاک کردن کش مرورگر و کوکی‌ها در آیفون و آیپد

آموزش پاک کردن کش مرورگر و کوکی‌ها در آیفون و آیپد

به طور کلی با یک گشت و گذار کوتاه در وب سایت‌های متفاوت طولی نمی‌کشد که حافظه پنهان در iOS پر می‌شود، اما خوشبختانه امکان پاکسازی حافظه پنهان و کش مرورگر به صورت کامل در آیفون و آیپد وجود دارد. برخی اوقات نیز ممکن است شما نخواهید شخص دیگری از تاریخچه جستجوهای شما در اینترنت مطلع شود که در این صورت بهترین روش پاک کردن کش مرورگر می‌باشد. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا روش پاک کردن حافظه پنهان، History و کوکی‌ها در گوشی آیفون و iPad را از مرورگر پیشفرض Safari گرفته تا برنامه‌های جانبی به طور کامل برای‌تان شرح دهیم.

چگونه حافظه اینترنت گوشی آیفون را پاک کنیم؟

اگرچه پاک کردن حافظه پنهان در Safari بسیار سریع و آسان انجام می‌شود، اما برای برنامه‌های شخص ثالث یا جانبی انجام این کار متفاوت است. ما ابتدا به نحوه پاک کردن حافظه پنهان مرورگر Safari در iPhone و iPad خواهیم پرداخت و سپس سایر برنامه‌ها را کنترل خواهیم کرد.

1- نحوه پاک کردن حافظه پنهان در مرورگر Safari

نحوه پاک کردن حافظه پنهان در مرورگر Safari

برای پاک کردن حافظه پنهان در Safari، تنظیمات را باز کنید. صفحه را به پایین بکشید و روی Safari ضربه بزنید. مجددا انگشت خود را به پایین بکشید و روی پاک کردن سابقه و داده‌های وب سایت ضربه بزنید. فراموش نکنید که برای تایید دوبار باید بر روی آن ضربه بزنید. به طور متناوب، اگر می‌خواهید داده‌ها را از وب سایت‌های جداگانه پاک کنید، بدون پاک کردن کل حافظه پنهان Safari، روی Advanced، Website Data و سپس ویرایش ضربه بزنید.

2- نحوه پاک کردن حافظه پنهان در برنامه‌های شخص ثالث

نحوه پاک کردن حافظه پنهان در برنامه‌های جانبی

پاک کردن حافظه پنهان برنامه‌های جانبی در هر برنامه نسبت به برنامه دیگر متفاوت است. برخی مانند Slack گزینه‌ای را در تنظیمات iOS ارائه می‌دهند، در حالی که برنامه‌های مانند Facebook این کار را انجام نمی‌دهد. از این رو برای دیدن گزینه‌های هر برنامه، تنظیمات برنامه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. برای برنامه‌هایی که دکمه حافظه پنهان مشخصی ندارند، حذف برنامه و سپس نصب مجدد آن بهترین روش برای پاک کردن حافظه پنهان می‌باشد. شما برای پاک کردن کش در iOS همیشه می‌توانید مراحل Settings > General > iPhone Storage را دنبال کنید تا اولویت برنامه‌های شخص ثالث را برای پاک کردن حافظه پنهان انتخاب نمایید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-clear-cache-and-cookies-in-ios/
ads
ads