داغ ترین ها :
اتصال ایرپاد به لپ تاپ

اتصال ایرپاد به لپ تاپ

هندزفری‌های بی‌سیم اپل به نام ایرپاد شناخته می‌شوند و در بازار ایران در حال حاضر می‌توانید محصولاتی مانند ایرپاد 2، ایرپاد 3، ایرپاد پرو و ایرپاد پرو نسل دوم را خریداری کنید. این هندزفری‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن به ایفون و ایپد متصل می‌شوند، اما آیا امکان اتصال آن‌ها به لپ تاپ نیز وجود دارد؟ خوشبختانه به لطف بلوتوث شما می‌توانید ایرپادها را به گوشی اندرویدی خود و لپ تاپ متصل کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به آموزش اتصال ایرپاد به لپ تاپ بپردازیم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هندزفری اپل: ایرپاد اپل

 

چگونه ایرپاد را به لپ تاپ وصل کنیم؟

مراحل اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوزی و مک بوک‌های اپل کمی متفاوت است و در ادامه به صورت مجزا به هر کدام خواهیم پرداخت.

نحوه اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوز 10

در ویندوز 10 مسیر Settings > Devices > Bluetooth & other devices را طی کنید و بلوتوث را روشن کنید. از بالای صفحه به روی گزینه Add Bluetooth or other device کلیک کرده و گزینه Bluetooth را انتخاب کنید. در این مرحله باید ایرپادهای خود را درون کیس قرار دهید و سپس درب کیس را باز کنید. حال دکمه کوچک موجود به روی کیس ایرپاد را فشار دهید تا چراغ LED به رنگ سفید دربیاید.

وصل شدن ایرپاد به لپ تاپ

نام ایرپاد شما حالا باید در ویندوز 10 نمایش داده شود. به روی آن کلیک کنید تا اتصال انجام شود و تمام! می‌توانید از کیفیت فوق‌العاده ایرپاد در لپ تاپ ویندوزی خود لذت ببرید. این مراحل برای مرتبه اول است و از مرتبه دوم تنها کافیست بلوتوث لپ تاپ را روشن کنید و ایرپاد را در حالت آماده به کار قرار دهید تا اتصال برقرار شود.

 

 

نحوه وصل شدن ایرپاد به لپ تاپ ویندوز 11

در ویندوز 11 به Settings وارد شوید و به روی Bluetooth & devices کلیک کنید. حال از بالای صفحه بلوتوث را روشن کنید. در ادامه به روی گزینه Add Device کلیک کنید و سپس Bluetooth را بزنید. حال به سراغ ایرپاد بروید و آن‌ها را درون کیس قرار دهید. سپس درب کیس را باز کنید و دکمه موجود در پشت کیس را فشار دهید تا چراغ LED به رنگ سفید دربیاید. در این مرحله باید نام ایرپاد به روی صفحه لپ تاپ نقش ببندد. به روی آن کلیک کنید تا اتصال برقرار شود.

نحوه وصل شدن ایرپاد به لپ تاپ اپل

اگر از لپ تاپ‌های اپل یا مک بوک‌ها استفاده می‌کنید این مراحل بسیار ساده‌تر و راحت‌تر است. به لطف قابلیت Apple Handoff شرکت اپل اگر ایرپاد شما قبلا به ایفون متصل شده باشد به صورت خودکار به مک بوک شما هم متصل می‌شود و تنها کافیست درب کیس را باز کنید و در مک بوک sound control را بزنید و نام ایرپاد را انتخاب کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به لپ تاپ

اگر قابلیت بالا به درستی عمل نکرد یا ایفون ندارد و از مک بوک به تنهایی استفاده می‌کنید برای اتصال کافیست به Apple menu > System Preferences > Bluetooth بروید و نام ایرپاد خود را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود.

 

از کجا بفهمیم ایرپاد شارژ شده؟

چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم

 

سوالات متداول

ایرپاد به لپ تاپ وصل میشه؟ بله ایرپادها به لطف برخورداری از بلوتوث هم به اندروید وصل می‌شوند و هم به لپ تاپ‌های ویندوزی و هم به مک بوک‌های خود اپل و هیچ محدودیتی از این نظر دیده نمی‌شود.

اتصال ایرپاد به ویندوز زمان‌بر است؟ خیر، ممکن است اتصال ایرپاد برای اولین بار در حد چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد اما از دفعات بعدی در کسری از ثانیه می‌توانید این اتصال را برقرار کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

19 نظر

  1. بهار

    سلام چراغ ایرپاد من سفید میشه اما لبتاپ اسمشو بالا نمیاره چیکار باید کنم؟

  2. محسن

    سلام پس از اتصال صدا قطع ووصل میشه چیکارباید بکنم؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-connect-airpods-to-a-windows-laptop/
ads
ads