داغ ترین ها :
نحوه استعلام شارژ ایرانسل📶

نحوه استعلام شارژ ایرانسل📶

اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنید، چندین روش استعلام شارژ ایرانسل وجود دارد تا ببینید چه میزان شارژ برای شما باقی مانده است. ما در این مطلب نگاهی به این روش‌های مختلف می‌اندازیم تا در مواقع مختلف با توجه به تمایل خود روش مورد نیاز را انتخاب کنید.

 

مشاهده موجودی و قیمت روز انواع گوشی هوشمند برای وبگردی و مکالمه: قیمت گوشی موبایل

 

چند روش برای دیدن شارژ ایرانسل وجود دارد؟

کد دستوری، مراجعه به اپلیکیشن «ایرانسل من»، و استفاده از تلفن گویای ایرانسل روش‌های مختلفی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید اطلاع از شارژ ایرانسل خود داشته باشید یا مجددا سیم کارت خود را شارژ کنید. در ادامه، این روش‌ها را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

کد استعلام شارژ ایرانسل

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل از طریق کدهای دستوری یکی از ساده‌ترین روش‌ها و سریع‌ترین آن‌هاست. شما با کدهای دستوری علاوه بر مشاهده باقیمانده‌ی شارژ خود می‌توانید آن را مجددا شارژ کرده، یا پیامک‌ها را لغو کنید.

با شماره‌گیری #1*141* میزان شارژ باقیمانده روی صفحه نشان داده می‌شود.

 

توجه داشته باشید که این کد دیدن شارژ ایرانسل کاملا رایگان بوده و حتی اگر شارژ شما صفر باشد هم می‌توانید آن را اجرا کنید. پس از مشاهده شارژ خود، در صورتی که خواستید سیم کارت خود را شارژ کنید نیز می‌توانید از طریق کد دستوری #1* این کار را انجام دهید.

 

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل چیست: تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

طریقه استعلام شارژ ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

برنامه ایرانسل من یا My Irancell را روی گوشی خود نصب کنید. آن وقت می‌توانید خیلی راحت اطلاع از شارژ ایرانسل یا بسته اینترنت خود داشته باشید و اقدام به شارژ سیم کارت یا اینترنت کنید یا از بقیه امکانات آن بهره ببرید. خوشبختانه این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS وجود دارد.

در برنامه ایرانسل من، در بالای همان صفحه‌ی اول موجودی شارژ خود را می‌توانید مشاهده کنید. اگر به بخش «حساب من» رجوع کنید هم می‌توانید موجودی شارژ خود را ببینید.

چگونه استعلام شارژ ایرانسل بگیریم

استعلام شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا

ایرانسل تلفن گویا هم دارد که به کمک آن می‌توانید شارژ باقیمانده سیم کارت خود را استعلام کنید.برای این کار کافی شماره‌ی ۷۰۰ را بگیرید.

اطلاع از شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا

اپراتور شما را راهنمایی می‌کند که میزان شارژ باقی مانده خود را استعلام کنید. از طریق این شماره می‌توانید اطلاعات دیگری نظیر مواردی که در ادامه آمده را به دست بیاورید:

  • مدیریت حساب
  • شارژ مجدد
  • ثبت نام برای مودم‌های همراه
  • انتقال شارژ
  • خرید بسته اینترنتی
  • ثبت انتقادات و پیشنهادات
  • فعالسازی پیشواز

 

بیشتر بدانید: کد اضطراری ایرانسل

 

 

جمع‌بندی

در این مطلب، تمامی روش‌های استعلام شارژ سیم کارت و بسته اینترنتی را گام به گام و به کمک تصاویر آموزش دادیم تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. در صورتیکه باز هم ابهامی برای شما ماند، می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چگونه استعلام شارژ ایرانسل بگیریم؟

شما می‌توانید این کار را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، کد دستوری #1*141* و یا از طریق شماره‌گیری ۷۰۰ انجام دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. سعید

    با سلام
    چطور میشه از میزان اعتبار یک شماره ایرانسل که بنا بر دلایلی در دسترس نیست با استفاده از شماره همراه اول مطلع شد . توضیح اینکه هر دو خط به نام یک نفر هست

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-inquire-irancell-recharge/
ads
ads