داغ ترین ها :
اچ تی سی به صورت رسمی گوشی U12 Life را معرفی کرد

اچ تی سی به صورت رسمی گوشی U12 Life را معرفی کرد

این روز ها نمایشگاه IFA تمامی توجهات را به سمت خود جلب کرده است و کمپانی های مختلف با معرفی گوشی های خود، در حوزه تکنولوژی عرض اندام می کنند. اما در این بین کمپانی اچ تی سی از گوشی میان رده خود با نام U12 Life رونمایی و به صورت رسمی این گوشی را معرفی کرد.

با توجه به قابلیت ها و مشخصات، U12 Life یکی از بهترین ها در بین میان رده ها می باشد. صفحه نمایش در سایز 6.0 اینچ با رزولوشن 2160×1080 پیکسل همراه با تراکم 402 پیکسل بر اینچ، کیفیت مناسبی را رقم زده است. با اینکه صفحه نمایش این گوشی ناچ نیست، اما طراحی آن به گونه ای است که صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده و این درصد در حدود 77.7 می باشد.

 

گوشی های موجود امروز را ببنید: قیمت گوشی

 

htc u12 life

در بخش پردازنده بعد از حرف و حدیث های فراوان، معلوم شد که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 636 قدرت می گیرد. در کنار این چیپست، هشت هسته با قدرت 1.8 گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 509، بخش پردازنده این گوشی را پشتیبانی می کنند. رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت هر بازی و برنامه قدرتمندی را به زانو در خواهد آورد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo شروع به کار خواهد کرد و به احتمال فراوان در آینده اندروید 9.0 Pie را نیز دریافت می کند.

htc u12 life

با نگاه به قسمت پشتی قاب دستگاه، دوربین دوگانه این محصول توجه ما را به خود جلب می کند که دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی کیفیت مناسبی را برای عکسبرداری رقم خواهند زد. در جلوی قاب نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی وظیفه عکسبرداری سلفی را بر عهده دارد. با استفاده از یک باتری با قدرت 3600 میلی آمپر، کاربران می توانند بدون نگرانی تا ساعت ها با این گوشی کار کنند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان بلوتوث ورژن 5.0، NFC و اسکنر اثر انگشت را نام برد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/htc-u12-life-specs-design-price-release-date/
ads
ads