داغ ترین ها :
اینستاگرام تردز به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر رسید

اینستاگرام تردز به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر رسید

شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز که در تاریخ ۵ جولای راه اندازی شد، در مدت زمان ۵ روز به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. در واقع دانلود برنامه threads از مرز ۱۰۰ میلیون بار گذشته است. شرکت متا با راه اندازی برنامه threads from instagram سعی دارد که کاربران توییتر را به سمت خودش جذب کند. البته که اپلیکیشن threads هنوز کمبودهای زیادی دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به chronological feed و سرچ اشاره کنیم. البته هنوز نمی‌توان تردز را به صورت مستقل از اینستاگرام حذف کرد.

تعداد کاربران تردز به ۱۰۰ میلیون نفر رسید

برنامه ترد در حالی به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید که ایلان ماسک مالک توییتر در توییت‌هایی این شبکه اجتماعی جدید و مالک آن مارک زاکربرگ را به چالش کشید. همین موضوع نشان می‌دهد که اینستاگرام تردز توانسته نظر‌ها را به سمت خودش جلب کند و هم اکنون به رقیب جدی توییتر تبدیل شده است.

 

نوتیفیکیشن اسکرین شات از استوری اینستاگرام:
چگونه از اسکرین شات استوری مطلع شویم

 

Instagram Threads چیست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام threads یا اینستاگرام تردز نقش توییتر را ایفا می‌کند و به نظر می‌رسد که محدودیت‌های توییتر را هم ندارد. موضوع جالب اینجاست که این اپلیکیشن چند روز پیش به صورت تصادفی روی اپ استور اپل هم قرار گرفت که سریعا حذف شد. حالا امروز رسما اعلام شد که اینستاگرام تردز در تاریخ ۶ جولای تا ۱۵ تیر ماه منتشر می‌شود.

تردز چیست؟ شبکه اجتماعی instagram threads سرویسی همانند توییتر خواهد بود که روی مایکروبلاگینگ (Microbloging) تمرکز دارد. برنامه تردز نه تنها رقیب بلکه می‌تواند جایگزینی برای توییتر باشد و بد نیست که کاربران توییتر یک‌بار آن را امتحان کنند.

توییتر به واسطه ایجاد محدودیت‌های جدید مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. کاربران در حال حاضر با محدودیت تماشای پست مواجه شده‌اند. اگر کاربر وریفای شده باشید می‌توانید تا ۶۰۰۰ پست در روز مشاهده کنید و این تعداد برای کاربران معمولی تنها ۶۰۰ پست است. برای تبدیل شدن به کاربر وریفای شده هم باید ماهانه ۱۱ دلار پرداخت کنید.

حالا شرکت متا قصد دارد برنامه threads را به سرعت راهی بازار کند تا بتواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد. شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز یک شبکه اجتماعی متنی خواهد بود. دقیقا چیزی شبیه به توییتر. کاربران گفت‌وگویی را شروع می‌کنند و سپس می‌توانند با هم این گفت‌وگو را ادامه دهند.

برای نصب تردز کار پیچیده‌ای در پیش ندارید. تنها کافی است به اپ استور یا گوگل پلی بروید. نصب threads روی گوشی های اندرویدی و iOS نصب می‌شود و همه به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. برنامه جدید اینستاگرام threads نشان داده که هنوز هم می‌توان شبکه اجتماعی جدیدی راه اندازی کرد که بتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند.

 

 

چطوری استوری های اینستاگرام را دانلود کنیم؟
دانلود استوری اینستاگرام ربات تلگرام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. پروین

    سلام من برنامه تردز رو نصب کردم اما فقط علامت @ تو دیج اینستام هست همه رو صفحشون علاوه بر علامت ی سری شماره جلو @ زدست

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پروین

      سلام وقت بخیر این بخش به صورت خودکار اضافه میشه اون عدد هم شماره ورود شما به این برنامه هست
  2. نهال

    من برنامه تردز رو نصب کردم و واردش شدم با اکانت اینستاگرامم ولی متاسفانه حواسم نبود و از تنضیمات اینستا زدم علامت تردز رو حذف کردم الانم خود برنامه رو دارم ولی کسی از تو پیجم نمیتونه بره تو تردز من فقط از داخل برنامه تردز میتونن بیان تو پیجم
    ممنون میشم راهنمایی کنید چطور برشگردونم

    1. سهیل

      پاسخ به نهال

      سلام وقت بخیر من تردز رو نصب کردم عدد نمیاد زیر پروفایل اینستاگرامم مشکل چیه؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نهال

      سلام وقت خوش فعلا امکان اضافه کردن مجدد اون بنر وجود نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%b2-%db%b1%db%b0%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1/
ads
ads