داغ ترین ها :
تست مقاوت پرچمداران جدید اپل در برابر رها شدن از ارتفاع + ویدئو

تست مقاوت پرچمداران جدید اپل در برابر رها شدن از ارتفاع + ویدئو

رها شدن گوشی از دست، اتفاق بسیار ناخوشایندی است که به دفعات برای کاربران اتفاق افتاده است. تعدادی از کاربران بسیار خوش شانس بوده و عده ای دیگر کاملا بدشانس هستند و با صفحه نمایش یا بدنه شکسته گوشی هوشمند خود مواجه می شوند که با توجه به وضعیت موجود، یکی از بدترین اتفاقات ممکن است.

گوشی اپل

اما در طول زمان کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند بر روی مقاومت بدنه گوشی و صفحه نمایش بسیار کار کرده اند و سعی دارند گوشی های خود را با بیشترین مقاومت ممکن در بازار عرضه کنند. کمپانی اپل نیز در این زمینه فعالیت های گسترده ای دارد و تا گوشی های هوشمند محصول خود را با بالاترین میزان مقاومت در بازار عرضه کند. آخرین گوشی های هوشمند این کمپانی که به تازگی معرفی شده اند، آیفون Xs و آیفون Xs Max نام دارند.

گوشی ایفون

به گفته مدیر عامل کمپانی اپل آقای تیم کوک، دو گوشی مذکور بالاترین میزان مقاومت را در بین تمامی گوشی های هوشمند این کمپانی دارند. حال یکی از کارشناسان جوان و مشهور آمریکایی مقاومت این دو گوشی اپل در مقابل رها شدن از ارتفاع را تست کرده است و شما می توانید نسخه اصلی این ویدئو را در بخش پائینی مشاهده فرمائید.

فرد مذکور این دو گوشی هوشمند را از ارتفاع های مختلف رها می کند تا میزان مقاومت هر دو گوشی را بیازماید. رها کردن هر گوشی بدین صورت انجام می گیرد که یک بار بر روی پانل صفحه نمایش بار دیگر قسمت کناره قاب ها و آخرین بار قسمت پشتی این گوشی هوشمند تست می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone-xs_vs_xs-max_drop_test/
ads
ads