داغ ترین ها :
با انتشار آپدیت جدید، مشکل شارژ در آیفون Xs و آیفون Xs Max حل شد

با انتشار آپدیت جدید، مشکل شارژ در آیفون Xs و آیفون Xs Max حل شد

کمپانی اپل در ماه سپتامبر امسال دو پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. ای دو گوشی هوشمند که آیفون Xs و آیفون Xs Max نام دارند، یک هفته بعد از معرفی در بازار های مختلف دنیا عرضه شدند. بعد از خریداری این گوشی ها، در برخی از نقاط دنیا مشکل شارژ برای گوشی ها گزارش شد که اپل شروع به بررسی موضوع کرد.

گوشی ایفون xs

حال این کمپانی در قالب یک آپدیت جدید، نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS 12.1 را برای این دو گوشی منتشر کرده است که علاوه بر رفع مشکل شارژ برخی از نسخه ها، بسیاری ویژگی دیگر را به این دو گوشی اضافه می کند. البته مشکل این گوشی ها به نحوی بود که شما برای شارژ کردن آن ها حتما باید صفحه نمایش را روشن می کردید یا به زبانی دیگر گوشی را از خواب بیدار می کردید و در بخشی دیگر کابل شارژ را جدا کرده و دوباره متصل می کردید تا گوشی شما شارژ شود.

ایموجی جدید

حال با انتشار این نسخه جدید، مشکل شارژ این گوشی ها به طور کامل رفع می شود و کاربران دیگر نگرانی ای از بابت این مشکل نخواهند داشت. سیستم عامل آزمایشی جدید علاوه بر رفع مشکل شارژ، یک بسته کامل را به همراه دارد که 70 ایموجی جدید را به گوشی اضافه می کند. کسانی که آپدیت جدید را نصب کنند، از این پس قادر خواهند بود تا از فناوری e-Sim نیز استفاده کنند که این موضوع بدین معنا می باشد که گوشی دو سیمکارته این محصولات به خارج از چین نیز راه پیدا کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone_charging_issue/
ads
ads