داغ ترین ها :
اطلاعات جدید از گوشی ال جی V40 درز پیدا کرد

اطلاعات جدید از گوشی ال جی V40 درز پیدا کرد

پیشتر شاهد درز تصاویری از گوشی هوشمند ال جی V40 بودیم که اطلاعات جالبی به می داد. اما امروز اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرد که بسیاری از مشخصات این گوشی را پیش از معرفی روشن می کرد.

همانطور که از قبل می دانستیم، این گوشی از صفحه نمایش ناچ بهره می برد که این موضوع بیانگر آن است، قاب نفوذ بسیار ناچیزی به صفحه نمایش داشته و صفحه نمایش این گوشی، درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است. اما اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که صفحه نمایش این گوشی مانند پرچمداران قبلی این کمپانی، از جنس OLED بوده و سایز آن 6.4 اینچ با کیفیت رزولوشن QHD خواهد بود.

در بخش پردازنده این گوشی، اطلاعاتی در رابطه با بکارگیری چیپست اسنپدراگون 845 و هشت هسته با قدرت 2.8 گیگاهرتز در فضای رسانه ای پخش شده است. این گوشی با رم 6 گیگابایت و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه باتری 3300 میلی آمپری عرضه خواهد شد.

عکس های منتشر شده بیان می کردند که دوربین پشتی این گوشی به صورت سه گانه و دوربین جلوی آن دو گانه خواهد بود. اما حالا می دانیم که دوربین سه گانه در قسمت پشتی قاب، با دو سنسور 12 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی، کیفیت عکسبرداری مناسبی را رقم خواهند زد.

از دیگر اطلاعات منتشر شده می توان به ابعاد 7.79×75.8×158.7 میلی متری، وزن 169 گرمی، اسپیکر های استریو Boombox و بهره بردن از گواهینامه IP68 اشاره کرد که این گوشی را تا حدودی در مقابل گرد و خاک و آب غیر قابل نفوذ می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg-v40-specs-leaked/
ads
ads