داغ ترین ها :
مایکروسافت سرفیس Duo 2 در بنچمارک Geekbench با تراشه پرچمدار دیده شد

مایکروسافت سرفیس Duo 2 در بنچمارک Geekbench با تراشه پرچمدار دیده شد

در هفته‌های اخیر خبرهایی از سرفیس Duo 2 به بیرون درز کرد که حاکی از آن است که این محصول در قسمت خارجی از دوربین سه گانه بهره می‌برد. حال اما شواهدی نشان می‌دهد که این گوشی مایکروسافت به تراشه‌ای پرچمدار مجهز خواهد شد.

این اطلاعات از طریق حضور نام Surface duo 2 در لیست گیکبنچ (Geekbench) یکی از برنامه‌های سنجش قدرت سخت افزاری گوشی‌ها است) در دسترس قرار گرفته است. در این تست تراشه‌ی سرفیس Duo 2 در بخش تک هسته‌ای توانسته عدد ۱۰۹۱ و در تست چند هسته‌ای توانسته عدد ۳۵۱۷ را کسب کند.

برای این که بهتر با این اعداد و ارقام آشنا شوید و درک درست‌ترین از آن‌ها داشته باشید باید بگوییم که گلکسی زد فولد ۳ که به تازگی توسط سامسونگ به بازار معرفی شده در همین تست و حالت تک هسته‌ای توانسته به عدد ۹۷۹ و در حالت چند هسته‌ای به عدد ۳۴۴۱ دست پیدا کند.

در این تست سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ بوده و در بخش سخت افزاری نیز ۸ گیگابایت حافظه رم مجموعه سخت افزاری را تکمیل کرده‌اند. برای کاربران مختلف سرفیس Duo گوشی هیجان انگیزی به حساب می‌آید؛ چرا که نسل اول آن نیز از نظر طراحی و کارایی با تمام محصولات بازار متفاوت بود و حالا انتظار می‌رود که در این نسل هم از نظر کارایی و هم از نظر طراحی مشکلات نسل قبل برطرف شده باشد.

 

برای اطلاع از موجودی تمام برندهای گوشی های هوشمند در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف روی لینک کلیک کنید: قیمت روز گوشی

 

پیشرفت‌های احتمالی

پیشرفت‌های این گوشی به احتمال زیاد در بخش‌های مختلف اتفاق خواهد افتاد و در سرفیس Duo 2 شاهد شارژدهی بهتر باتری، نرخ نوسازی بالاتر، دوربین‌های بهتر و با کیفیت‌تر و کارایی بهتر نرم افزاری خواهیم بود.

همان طور که در بالاتر نیز عنوان کردیم این محصول سه دوربین خواهد داشت که به احتمال قوی دوربین اصلی دارای سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دو لنز فوق عریض و تله فوتو آن را همراهی خواهند کرد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/microsoft-surface-duo-2-in-geekbench/
ads
ads