داغ ترین ها :
نوکیا 7.1 پلاس گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد

نوکیا 7.1 پلاس گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد

در تاریخ 4 اکتبر کمپانی HMD Global گوشی جدید نوکیا را با نام نوکیا 7.1 معرفی کرد. درست یک هفته بعد از معرفی این گوشی، یعنی در تاریخ 11 اکتر این کمپانی قصد معرفی گوشی دیگری را دارد که شایعات زیادی در باب مدل گوشی ای که معرفی می شود در فضای رسانه ای منتشر می شود. کاندید های اصلی معرفی، دو گوشی نوکیا 9 و نوکیا 7.1 Plus می باشند که در صورت معرفی نوکیا 9، HMD پرچمدار جدید خود را معرفی کرده است.

گواهینامه بلوتوث نوکیا 7.1 پلاس

اما امروز اطلاعاتی از گوشی هوشمند نوکیا 7.1 Plus به بیرون درز پیدا کرده است. این اطلاعات بیانگر آن هستند که این گوشی گواهینامه های لازم در بخش بلوتوث را دریافت کرده است. شماره مدل هایی که این گواهینامه را کسب کرده اند به ترتیب TA-1104 ،TA-1113 ،TA-1115 ،TA-1117 ،TA-1118 و TA-1125 می باشند. تمامی این مدل ها بلوتوث ورژن 4.2 وشبکه 4G LTE را پشتیبانی می کنند . در حال حاضر اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده است ولی در گذشته نیز اطلاعاتی از گوشی درز پیدا کرده است که آن ها را مرور می کنیم.

اطلاعاتی که در گذشته درز کرده حکایت از صفحه نمایش مدل ناچ و سایز 6.1 اینچی دارند. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 710 قدرت گرفته و در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی معرفی می شود. نوکیا برای این گوشی یک باتری 3400 میلی آمپری در نظر گرفته است و این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo شروع به فعالیت خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده شانس این گوشی را برای معرفی روز 11 اکتبر در هندوستان بالاتر می برد ولی همچنان این امیدواری وجود دارد که این کمپانی هر چه زود تر پرچمدار آینده خود را معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nokia-7-1-plus-certification-bluetooth/
ads
ads