داغ ترین ها :
کمپانی HMD برنامه به روزرسانی اندروید 9.0 برای گوشی های نوکیا را اعلام کرد

کمپانی HMD برنامه به روزرسانی اندروید 9.0 برای گوشی های نوکیا را اعلام کرد

یکی از مشکلاتی که در گوشی های اندرویدی وجود دارد، عدم زمانبندی دقیق به روزرسانی هاست. اتفاقی که در گوشی های آیفون به خوبی رخ میدهد اما کمپانی های سازنده گوشی های اندرویدی کمتر به آن توجه میکنند. HMD به عنوان عرضه کننده گوشی های نوکیا سعی کرده تا این مشکل را برطرف کند به همین خاطر زمانبندی آپدیت های خود را با نظم خاصی اعلام میکند.

در حال حاضر کمپانی HMD به روزرسانی اندروید 9.0 پای را برای بعضی از گوشی های نوکیا خود شروع کرده است. اما برای سایر مدل ها تایید کرده که به روزرسانی در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد. این کمپانی تایید کرده که گوشی های نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس از ماه اکتبر به روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهند کرد. پس از آنها نیز نوکیا 7.1، نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو در ماه نوامبر آپدیت اندروید 9.0 را بدست خواهند آورد.

هر چند که برخی گمان کردند گوشی های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در لیست به روزرسانی اندروید 9.0 قرار نخواهند گرفت، اما HMD تایید کرد که این گوشی ها هم واجد شرایط برای دریافت آپدیت اندروید 9.0 خواهند بود. با این حال HMD هنوز زمان دقیق انتشار آپدیت اندروید پای را برای این گوشی ها اعلام نکرده اما انتظار میرود که بعد از تکمیل به روزرسانی برای گوشی های رده بالا که نام آنها را در بالاتر گفتیم، به روزرسانی اندروید 9.0 برای گوشی های ارزان و میان رده نوکیا هم منتشر گردد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nokia-android-9-0-pie-update-timeline/
ads
ads