داغ ترین ها :
مشخصات دوربین Realme 12 Pro و +Pro را بببینید!

مشخصات دوربین Realme 12 Pro و +Pro را بببینید!

ریلمی ۱۲ پرو و پرو لاس، مشخص شده که با لنزهای تله‌فوتو می‌آیند و این اولین سری از این برند است که به این لنزها مجهز شده!

۱۲ پرو زوم دو برابر را در حالت پرتره خواهد داشت و ۱۲ پرو پلاس اولین گوشی این کمپانی است که لنز پریسکوپ را در جلوی لنز تله‌فوتو قرار می‌دهد.

 

ریلمی ۱۲ پرو

این گوشی صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد دارد که لبه‌هایش منحنی است. صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی دارد. تراشه‌ای که برای آن به کار رفته، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است که سی‌پی‌یو ۲.۲ گیگاهرتزی دارد و به پردازنده گرافیکی Adreno 710 مجهز می‌باشد.

ریلمی ۱۲ پرو همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در ۱۱ پرو داشت را حفظ کرده و شارژ ۶۷ واتی دارد. طبق ادعای کمپانی، ۵۰ درصد گوشی در حدود ۱۹ دقیقه شارژ خواهد شد و برای رسیدن آن از ۰ تا ۱۰۰، چیزی حدود ۴۸ دقیقه زمان احتیاج است.

oneplus12-realme

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به سنسور Sony IMX882 و OIS است. دوربین تله فوتو هم یک ایماژر ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX709 دارد.  و در نهایت، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در آن شاهد هستیم.

realme-12pro+

این موبایل با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ریلمی UI 5 روانه بازار شده. هر دو رنگ گوشی، یعنی هم بژ و هم آبی، با بدنه پشتی چرم‌مانندی ساخته شده‌اند.

ریلمی ۱۲ پرو دو حافظه ارائه می‌دهد و هر دو با ۸ گیگابایت رم هستند. یک نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه دیگر ۲۵۶ گیگابایت.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس

نسخه پرو پلاس نیز صفحه نمایشی مشابه، به اندازه ۶.۷ اینچ و از نوع اولد دارد که میزان روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ وات دارد. از آن‌جا که نسل قبلی توان شارژ ۱۰۰ واتی داشت، این مورد را یک افت برای پرو پلاس می‌توانیم در نظر بگیریم.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ می‌آید و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و با سنسور Sony IMX890  عرضه می‌شود. پس از آن لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی را داریم که زوم اپتیکال ۳ برابر، گشودگی دیافراگم f/2.6 و OIS دارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید نیز همانطوری است که در ۱۲ پرو وجود دارد؛ اما دوربین سلفی به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی ارتقا یافته.

این گوشی هم با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realmi UI 5، و در همان رنگ های آبی و بژ روانه بازار شده. البته در برخی کشورها مانند هند، کاربران گزینه‌ی رنگ قرمز را هم خواهند داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. محمود

    خیلی عالیه دوربین عالی و زوم دیجیتال120سرعت عالی .راحت به5gوصل شد کیفیت دوربینش از شیایومی ۱۳tpro خیلی بهتربود درخریدش شک نکنید زومش واقعا عالیه مخصوصا حالت خیابانی بزاری

  2. Mahyar

    کی موجود میکنید مدل پرو پلاس رو؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Mahyar

      سلام زمان مشخصی نداره بستگی داره به تأمین کننده ها
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/realme12pro-and-12proplus-camera-specs/
ads
ads