داغ ترین ها :

بررسی هندزفری acefast t6

هندزفری acefast t6 از آن دسته هندزفری‌های خوش قیمتی است که ویژگی‌های جذابی دارد. این محصول هم برای بازی کردن مناسب است و هم برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی.

ACEFAST T6

ACEFAST T6

خرید ACEFAST T6

امتیاز

6
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • رنگ‌ بندی‌های متنوع
  • مناسب برای بازی
  • برخورداری از ENC
  • مقاوم در برابر پاشش قطره‌های آب و عرق بدن

نقاط ضعف

  • صدای باس زیادی ندارد
  • صدا در بالاترین میزان دچار نویز می‌شود
  • اپلیکیشن ندارد

هندزفری ایس فست از جمله هندزفری‌های جدیدی به حساب می‌آید که با قیمتی مناسب راهی بازار شده است. این محصول ظاهر جذابی دارد و در رنگ‌های مختلفی راهی بازار شده که می‌تواند برای بسیاری از کاربران، مخصوصا نوجوانان جذاب باشد. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی خوش قیمت با ویژگی‌های جذاب را دارید، حتما ایس فست مدل T6 را در نظر داشته باشید. با این حال اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید، بررسی هندزفری acefast t6 را مطالعه کنید. قبل از اینکه به بررسی تخصصی هندزفری ایس فست t6 بپردازیم بد نیست با مشخصات این هندزفری ایس فست آشنا شوید:

مشخصات هندزفری acefast t6
نسخه بلوتوث ۵
محدوده فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزتر هرتز
باتری هر بادز ۴۰ میلی‌آمپر ساعت
باتری کیس ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان استفاده ۴ ساعت در پخش موسیقی
۳ ساعت در مکالمه صوتی
مدت زمان شارژ بادزها ۱ ساعت
مدت زمان شارژ کیس ۲ ساعت
ابعاد ۴۹٫۵ در ۴۲٫۴ در ۲۹٫۶ میلی‌متر
وزن ۳۹٫۵ گرم
ضد آب IPX4
شارژ سریع ۱۰ دقیقه شارژ و ۱ ساعت و نیم استفاده

 

طراحی جذاب با رنگ‌های متنوع

اولین موضوعی که در بررسی ایرپاد acefast t6 باید به آن اشاره کنیم، ظاهر این محصول است. ایس فست T6 نه تنها ظاهر زیبایی دارد، بلکه از بسته‌بندی شکیل و با کیفیتی هم بهره می‌برد. بسته‌بندی با در آهنربایی را مشاهده می‌کنید که کیفیت بسیار خوبی دارد. با باز کردن بسته‌بندی هم هدفون و کیس را مشاهده می‌کنید. داخل این بسته بندی قاب سیلیکونی، دفترچه راهنما و کابل شارژ دیده می‌شود. ترتیب قرار گرفتن این آیتم‌ها در کنار هم بسیار خوب است و مشخص است که برای بسته‌نبدی این محصول وقت گذاشته شده است.

اما موضوع مهم طراحی خود ایرپاد T6 است.  کیس نسبتا کوچکی برای این هندزفری بلوتوثی در نظر گرفته شده که قابی شفاف دارد. روی این قاب یک نمایشگر هم دیده می‌شود که میزان شارژ را به صورت عدد نشان می‌دهد.

بادزها به شکلی زیبا داخل این کیس شیشه‌ای قرار می‌گیرند و خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را از داخل کیس در بیاورید و یا داخل کیس قرار دهید. البته اگر از محافظ سیلیکونی کیس استفاده کنید، نمی‌توانید بادز را از داخل کیس در بیاورید یا داخل کیس قرار دهید.

روی کیس به جز پورت USB-C چیز دیگری را مشاهده نمی‌کنید. کیس هم به صورت طراحی شده کاملا در مشت جا می‌شود و فضای کمی را هم داخل جیب شما می‌گیرد.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی خود بادزهای T6 است. بادزهای نسبتا کوچک طراحی شده‌اند و دسته خیلی بلندی ندارند.  البته لبه‌های این بادزها گرد طراحی نشده‌اند و به همین دلیل با دست کاملا متوجه لبه‌ها می‌شوید. شاید اگر این قسمت کمی گرد طراحی می‌شد، کاربران حس بهتری دریافت می‌کردند.

با این حال بادزها نسبتا سبک هستند و در استفاده‌های طولانی مدت شما را خیلی خسته نمی‌کنند. برای هر بادز سری‌های سیلیکونی مختلف در اندازه‌های متفاوت در نظر گرفته شده تا نسبتا به اندازه گوش خودتان بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بادزها بسیار خوب داخل گوش قرار می‌گیرند و کاملا فیکس می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که در زمان ورزش کردن از گوشتان خارج نشوند و با خیال راحت بتوانید بدوید و به ورزش کردن ادامه دهید.

 

ساعت هوشمند ترند امسال را بررسی کردیم:
بررسی ساعت کیسلکت kr

 

ویژگی‌های خاص T6، برخورداری از ویژگی‌های رده بالا

در بررسی تخصصی هندزفری ایس فست t6 باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از گواهی IPX4 بهره می‌برد. در واقع این محصول ضد آب نیست و تنها در برابر پاشش قطره‌های آب و عرق بدن مقاوم است. پس این محصول را در جریان مستقیم آب قرار ندهید و در محیط‌هایی که گرد و خاک زیاد است نبرید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که T6 با استفاده از بلوتوث ۵ به دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. کیفیت ارتباطی خوبی را از این محصول مشاهده می‌کنید. صداهایی که کیفیت بالایی دارند و همه چیز شفاف و با جزییات قابل قبول به گوش می‌رسد.

ایس فست t6 صورتی

این محصول از ویژگی ENC هم بهره می‌برد. ENC یا Environmental Noise Cancellation باعث می‌شود که در زمان مکالمه صدای مزاحم محیط حذف شود. در تست‌هایی هم که انجام دادیم متوجه شدیم که ENC عملکرد مناسبی از خود ارائه می‌دهد و در محیط‌های باز همراه با باد یا محیط‌های شهری همراه با صدای اتومبیل‌ها، صدا به خوبی مخاطب منتقل می‌شود.

متاسفانه اپلیکشنی برای ایس فست T6 در نظر گرفته نشده و نمی‌توانید تغییراتی در پخش صدا ایجاد کنید. همه چیز به همان حالت پیش فرض هندزفری پخش می‌شود، مگر اینکه تنظیمات پخش صدا را روی گوشی یا لپ‌ تاپ خودتان تغییر دهید.

اگر دیگر ویژگی‌هایی که باید در بررسی ایرپاد acefast t6 به آن اشاره کنیم، کنترلرهای لمسی است. روی هر کدام از بادزها کنترلرهای لمسی در نظر گرفته شده که با کمک آن‌ها می‌توانید موسیقی را کنترل کنید.

هندزفری تی 6 ایس فست صورتی

با دوبار ضربه به بادز می‌توانید پخش موسیقی را متوقف کنید یا به پخش آن ادامه دهید. با سه بار ضربه به بادز سمت راست می‌توانید به آهنگ بعدی بروید و با سه بار ضربه به بادز سمت چپ می‌توانید به موسیقی قبلی بروید.

کنترلر لمسی عملکرد نسبتا خوبی دارد و شاید بعضی وقتا نسبت به لمس‌ها و ضربه‌های شما بی‌ تفاوت باشد، اما اکثرا سریع به فرمان شما پاسخ می‌دهد.

 

هندزفری پرفروش بازار زیر بررسی تکنولایف:
بررسی qcy t13

 

ایس فست T6 باتری قابل قبولی دارد

کیس عرضه شده به همراه بادزها از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد. در بررسی تخصصی هندزفری ایس فست t6 باید بگوییم که عملکرد باتری قابل قبول است. این باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کیس در مدت زمان نزدیک به دو ساعت طول می‌کشد. برای شارژ‌ کامل بادزها هم باید یک ساعتی صبر کنید. با این حال باید بگوییم که اگر کیس T6 را به همراه داشته باشید، تا ۲۰ ساعت می‌توانید از این محصول استفاده کنید. هر بادز از باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به همین دلیل مدت زمان خوبی می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. با هر باز شارژ‌ بادزها می‌توانید تا ۴ ساعت موسیقی گوش کنید و تا سه ساعت مکالمه داشته باشید.

کابل شارژ هندزفری Acefast T6

البته باید بگوییم که این محصول از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. با ۱۰ دقیقه شارژ کردن می‌توانید یک ساعت و نیم از بادزها استفاده کنید.

پخش صدا در حالت بازی

در ادامه بررسی هندزفری acefast t6 باید به ویژگی‌های گیمینگ آن هم اشاره کنیم. این محصول به صورتی ساخته شده که تعامل خوبی با بازی‌های موبایلی دارد. به همین دلیل در زمان تجربه بازی‌های مختلف تاخیر کمی را مشاهده می‌کنید. برای آزمایش این هندزفری از بازی Wild Rift  کمک گرفتیم. در طول مدت زمان تجربه بازی تاخیری در انتقال صدا احساس نکردیم و صداها با هماهنگی کامل به گوش رسید. هدفون T6 از تفکیک صدای مناسبی بهره می‌برد و صداها را با جزییات قابل قبولی می‌شنوید.

کیس شیشه ای هندزفری t6 ایس فست

 

نقد و بررسی نسخه 5G سامسونگ A23 انحصاری تکنولایف:
بررسی گوشی سامسونگ a23 5g

 

پخش موسیقی

قطعا یکی از کاربردهای مهم هر هندزفری‌ای پخش موسیقی خواهد بود. در بررسی هندزفری acefast t6 می‌خواهیم به پخش موسیقی این محصول اشاره کنیم. برای تست موسیقی این محصول از موسیقی‌های مختلف در سبک‌های متفاوت کمک گرفتیم. عملکرد T6 در پخش موسیقی قابل قبول است، اما نقاط ضعفی هم در آن دیده می‌شود.

اولین موضوعی که احتمالا خیلی‌ها به آن پی خواهند برد، عدم تولید صدای باس محسوس است. اگر به دنبال محصولی هستید که صدای باس خوبی داشته باشد، T6 آن طور که باید و شاید نظر شما را به سمت خودش جلب نمی‌کند. اما به جز صدای باس، صداهای بالا و صداهای مید به خوبی به گوش می‌رسند. خیلی خوب متوجه تفکیک صداها خواهید شد و صدای خواننده هم شفافیت خوبی دارد.

هندزفری ایس فست T6

موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که در بعضی از موسیقی‌ها زمانی که حجم صدا را تا انتها بالا ببرید، صدا با نویز همراه می‌شود. البته این اتفاق همیشه دیده نمی‌شود، اما در بعضی موسیقی‌ها تجربه خوبی کسب نمی‌کنید.

آیا ایس فست T6 ارزش خرید دارد؟

با توجه به قیمت باید بگوییم که T6 محصول قابل قبولی به حساب می‌آید. با محصولی سروکار دارید که نه تنها ظاهر خوب و جوان پستندی دارد، بلکه از ویژگی‌های مناسبی هم بهره می‌برد. این محصول به ENC مجهز شده که باعث شده کیفیت تماس‌های صوتی شما بالا برود. این محصول برای گیمرها هم انتخاب مناسبی خواهد بود و برای پخش موسیقی و تماشای فیلم هم به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. البته که می‌توانید محصولات بهتری در بازار پیدا کنید، اما شک نکنید که این محصول با زیبایی و تنوع رنگ بندی‌ای که دارد می‌تواند به گزینه خوبی برای هدیه دادن تبدیل شود.

 

قیمت هندزفری acefast t6

 

سوالات متداول

آیا ایس فیست T6 برای بازی کردن مناسب است؟ بله این هندزفری از تاخیر بسیار کمی بهره می‌برد و برای بازی کردن انتخاب مناسبی است.

آیا ایس هندزفری acefast t6 ضد آب است؟ این محصول از گواهی IPX4 بهره می‌برد. به این معنی که تنها در برابر پاشش قطره‌های آب و عرق بدن مقاوم است و اصلا نباید آن را در جریان مستقیم آب قرار دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. سمانه

    بنظرتون t6 بهتره یا t8؟مدوم رو بخريم بهتره؟ميشه جواب بدید لطفا چون میخوام بخرم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سمانه

      سلام T8 بخرید
  2. رامین

    گرد خاک چی نفوذ میکنه

  3. حانیه

    از نظر مقایسه بین این مدل و مدل ایس فست مدل T8 نظرتون بیش تر رو‌کدوم مورده؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حانیه

      سلام وقت بخیر T8
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/acefast-t6/
ads
ads