داغ ترین ها :
نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ؛ اقتصادی یا میان رده؟

نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ؛ اقتصادی یا میان رده؟

گوشی گلکسی a25 سامسونگ در دی ماه 1402 توسط سامسونگ معرفی و راهی بازار شد. Galaxy A25 یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های سال 2023 است که به صفحه نمایش و تراشه‌ای میان رده مجهز شده اما قیمتی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی دارد، در این نقد و بررسی از تکنولایف این گوشی خوش دست و قابل ارزش را به طور کامل بررسی کرده‌ایم تا شما بتوانید در پایان مقاله با آگاهی کامل برای خرید آن اقدام کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی a25

خرید گوشی سامسونگ گلکسی a25

امتیاز

6.9
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
رابط کاربری :
عملکرد :
گرافیک :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با حداکثر میزان روشنایی و کیفیت مناسب
  • مجهز به گواهینامه IP68
  • باتری با شارژدهی مناسب
  • دوربین سلفی و پرتره با وضوح مناسب
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • رابط کاربری روان و راحت

نقاط ضعف

  • عملکرد نسبتا ضعیف دوربین ماکرو
  • عملکرد ضعیف لرزشگیر IOS هنگام فیلم برداری
  • داغ کردن به هنگام اجرا بازی‌های سنگین
  • نبود حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش

سامسونگ همانطور که خبر داده بود، در روزهای پایانی 2023 از گوشی جدید سری A یعنی گلکسی A25 با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی کرد. گوشی Samsung Galaxy A25 5G یکی از آن دسته گوشی‌هایی است که به زودی می‌تواند جایگزین بسیاری از گوشی‌های میان رده و اقتصادی شود زیرا از مشخصات و ویژگی‌های به نسبت خوبی برخوردار است و برای افرادی که می‌خواهند فعالیت‌های روزمره خود را با کیفیت مناسبی جلو ببرند، گزینه کاملا مناسبی به حساب می‌آید. در این بلاگ از تکنولایف قصد داریم تا به طور کامل و جامع به نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ بپردازیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید تا در نهایت بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

 

برای مشاهده لیست قیمت گوشی می توانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید

آنباکس گوشی A25 سامسونگ

پیش از اینکه به سراغ خود گوشی و عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری آن برویم، بهتر است تا نگاهی به محتویات داخل جعبه گلکسی آ 25 سامسونگ داشته باشیم. جعبه گوشی گلکسی A25 به حالت کشویی باز می‌شود و درون آن به غیر از گوشی، یک جعبه باریک دیگر هم دیده می‌شود که کمپانی سامسونگ درون آن را با کابل Type C به Type C و دفترچه راهنما پر کرده است، در کنار همه این‌ها یک سوزن سیم کارت هم قرار دارد که برای باز کردن درگاه اسلات سیمکارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال آداپتور شارژر هستید، باید بگوییم که دیگر چند سالی است که سامسونگ از سیاست برداشتن آداپتور شارژر پیروی می‌کند و خبری از این قطعه نیست و در سری‌های بعدی هم نخواهد بود.

طراحی و کیفیت ساخت، پنل پشتی مشابه S23 FE با وزنی سبک تر

در این بخش از بررسی A25 سامسونگ قصد داریم تا در ارتباط با حس و حال لمس گوشی و طراحی ظاهری آن نظر دهیم. یکی از اولین نظرهایی به محض نگاه کردن به گلکسی A25 می‌توان داد، این است که سامسونگ برای این گوشی تا حد زیادی از طراحی سری کهکشانی‌های S23 مخصوصا سامسونگ S23 FE پیروی کرده است.

گلکسی آ 25 سامسونگ تقریبا روی مرز بین گوشی‌های اقتصادی و میان رده قرار دارد، به همین دلیل مشخصاتش حاصل پیوند ویژگی‌های این دو گروه است؛ از همین نظر سامسونگ برای کاهش وزن بدنه و پایین نگه داشتن قیمت گوشی از جنس پلاستیک برای طراحی پنل پشتی و فریم استفاده کرده و ما با گوشی‌ تقریبا سبک روبه‌رو هستیم؛ البته نقطه قوت گوشی اینجاست که فریم آن به گونه‌ای طراحی شده که به هیچ عنوان به عنوان یک قاب پلاستیکی به چشم نمی‌آید و شباهت بالایی با گوشی‌هایی دارد که به فریم آلومینیومی مجهز شده‌اند.

گوشی میان رده گلکسی آ۲۵

پنل پشتی گوشی هم که همانطور که گفتیم از جنس پلاستیک است، اما طراحی آن ساده و بدون طرح نیست، اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد داشته تا از طراحی مشبک استفاده کند. در مجموع می‌توان گفت که این گوشی پنل پشتی تقریبا متفاوتی دارد که زیبا به نظر آمدن یا نیامدن آن کاملا بسته به سلیقه شما دارد.

طراحی گوشی آ ۲۵ سامسونگ چطور است

همچنین در طی دست گرفتن گوشی a25 هم متوجه شدیم که پنل پشتی اثر انگشت را به خود جلب می‌کند و طبیعی است که این ویژگی کمی دوست نداشتنی باشد، اما موضوع اینجاست که امروزه همه ما برای محافظت و زیبایی گوشی‌هایمان از قاب استفاده می‌کنیم، بنابراین جذب اثر انگشت قرار نیست بعد از خرید گلکسی آ 25 همیشه به چشم بیاید. این گوشی در ابعاد 161 در 76.5 در 8.3 میلی‌متر همراه با 197 گرم راهی بازار شده و بدنه آن می‌تواند تا عمق 1 متر و نیم به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاومت کند و دقیقا به دلیل همین مقاومت به گواهینامه IP68 هم مجهز شده است.

در ارتباط با طراحی لبه‌ها جالب است بدانید که جدیدا سامسونگ از یک طراحی جدید به نام Key Island رونمایی کرده علاوه‌بر این گوشی در طراحی لبه راستی گوشی گلکسی A15 هم به کار رفته است.

روی لبه راستی مانند همیشه کلیدهای ولوم صدا و Power قرار دارند و لبه پایینی هم که صاحبخانه همیشگی درگاه USB Type C و در کنار آن‌ها اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری صدا است. روی لبه سمت چپی هم درگاه هیبریدی سیم کارت و کارت حافظه قرار دارد. لبه بالایی هم فقط میزبان یک میکروفون است تا در مجموع گوشی به 2 میکروفون در بالا و پایین مجهز شده باشد.

به طور کلی در این بخش گوشی گلکسی A25 نمره بسیار خوبی را دریافت می‌کند، زیرا گوشی کاملا خوش دست است و لبه‌های آن به هیچ عنوان اذیت کننده نیستند؛ از همه مهم‌تر طراحی پنل پشتی هم از حالت ساده بودن درآمده و تکسچری مشبکی در رنگ بندی سرمه‌ای، آبی (تقریبا آبی نفتی) و آبی دریایی (آبی فانتزی) دارد. در کنار همه این مشخصات نمی‌توان از مزیت لیز نبودن گوشی هم گذشت. گوشی سُر نمی‌خورد و بدون قاب هم به خوبی در دست جای می‌گیرد. در انتهای این بخش هم لازم به ذکر است که اشاره کنیم که حسگر اثر انگشت روی کلید روشن و خاموش یا همان پاور تعبیه شده است.

 

حال که اسم S23 FE آمد، بد نیست بررسی آن گوشی را هم مشاهده کنید:
نقد و بررسی s23 fe

 

صفحه نمایش، ادعای روشنایی در میان اقتصادی ها

گلکسی A25 به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با پنلی از نوع سوپر امولد (Super AMOLED) مجهز شده که میزان رزولوشن آن طبق ادعای سامسونگ و برنامه تست GFXBench برابر با 2340 در 1080 پیکسل است. اندازه تراکم پیکسلی هم برای این صفحه نمایش 396 پیکسل بر هر اینچ است که تقریبا می‌تواند به میدان صفحه نمایش‌های با کیفیت ورود پیدا کند. پنل به کار رفته در این صفحه نمایش هم می‌تواند حداکثر تا نرخ نوسازی 120 هرتز را پشتیبانی کند؛ اما بیشترین ادعا سامسونگ در طراحی گلکسی A25 به خاطر میزان روشنایی صفحه نمایش است. اینطور که به نظر می‌رسد صفحه نمایش سوپر امولد این دستگاه دارای حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت است. مشخصات صفحه نمایش گلکسی A25 کاملا به طوری است که می‌تواند با گوشی‌های میان رده رقابت خوبی داشته باشد و خودی نشان دهد.

عملکرد صفحه نمایش گوشی A25 samsung

در قسمت تنظیمات گوشی در بخش Display می‌توانید انتخاب کنید که گوشی روی حالت دیفالت یعنی Light mode باشد یا Dark mode! علاوه‌بر این میزان روشنایی (Brightness) را هم می‌توانید به صورت دستی تغییر دهید یا گزینه Adaptive Brightness را روشن کنید تا گوشی به صورت اتوماتیک تشخیص دهد که مطابق با نور محیط تا چه اندازه نور صفحه نمایش را باید کم یا زیاد کند. گزینه Motion smoothness هم کاملا قابل انتخاب است. اگر روی حالت استاندارد باشد، نرخ نوسازی 60 هرتز را خواهید داشت و اگر روی High قرار بگیرد، نرخ نوسازی 120 هرتز را نمایش خواهد داد.

در ادامه این تنظیمات هم می‌توان گفت که بخش Screen mode صفحه نمایش هم به صورت پایه روی حالت vivid قرار دارد و در صورتیکه بخواهید رنگ‌ها را گرم‌تر و با زردی و قرمزی بیشتری مشاهده کنید هم می‌توانید روی حالت Natural قرار دهید. اگر هم که روی Advanced setting ضربه بزنید، می‌توانید میزان گرمی و سردی رنگ‌ها را با نوار طراحی شده به سمت راست یا چپ بکشید.

خوشبختانه گلکسی A25 در این بخش هم می‌تواند نمره بسیار خوبی را کسب کند. با خیال راحت می‌توانید به وب گردی، تماشا فیلم و سریال و بازی کردن هم بپردازید و از شارپ بودن رنگ‌ها و جزئیات رعایت شده در آن‌ها لذت ببرید. صفحه نمایش گلکسی آ 25 به هیچ عنوان مانند سایر گوشی‌های اقتصادی نیست و کاملا می‌تواند از لحاظ کیفیت و وضوح تصویر با صفحه نمایش‌های داینامیک امولد رقابت کند. اگر به دنبال گوشی‌ای خوش قیمت با صفحه نمایشی نسبتا بزرگ هستید که در کیفیت هم بتواند در میدان نمایشگرهای مناسب خودش را جای دهد، به طور قطع می‌توانید روی گلکسی A25 حساب باز کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین گوشی های سری A

 

اسپیکر، همراه خوبِ بازی، فیلم، دنیای وب

بازی کنید، فیلم ببینید، وب گردی کنید و از بلندی صدای خروجی گلکسی A 25 سامسونگ لذت ببرید. با اینکه گلکسی آ 25 تنها یک اسپیکر دارد و آن هم روی لبه پایینی قرار گرفته شده است، اما اسپیکر به حالت استریو است و کاملا می‌تواند پاسخگوی خوبی برای رفع نیازهای روزمره باشد.

نرم افزار و رابط کاربری، ورود با آخرین نسخه اندروید 2023

از آنجایی که سامسونگ در تاریخ 11 دسامبر 2023 از گوشی Galaxy A25 رونمایی کرد. کاملا قابل انتظار است که این گوشی هم با اخرین نسخه اندروید راهی بازار شود؛ پس شما به محض روشن کردن گوشی از لحاظ نرم افزاری با دستگاهی مجهز شده به Android 14 و رابط کاربری One UI 6 روبه‌رو خواهید شد. سامسونگ همچنین ادعا کرده که تا 5 سال پشتیبانی امنیتی و 4 سال پشتیبانی نرم افزاری را از این گوشی انجام می‌دهد.

سخت افزار، مرز بین اقتصادی و میان رده بودن اینجاست!

در زمینه سخت افزار به طبع انتظار می‌رود که سامسونگ از تراشه‌های انحصاری خودش یعنی یکی از مدل‌های اگزینوس استفاده کند. کمپانی کره‌ای معروف در گوشی جدید 2023 خودش یعنی گلکسی آ۲۵ از تراشه اگزینوس 1280 استفاده کرده است. تراشه Exynos 1280 معماری 5 نانومتری دارد. سامسونگ در سال‌های قبل هم از این تراشه در گوشی میان رده با قدرت گلکسی A53 5G و گوشی دیگری از میان رده‌ها یعنی Galaxy A33 5G هم استفاده کرده بود به همین دلیل چیپست اگزینوس 1280 برای کاربران سامسونگ دور از انتظار و ناشناخته نیست.

اگزینوس 1280 دارای 8 هسته پردازنده مرکزی به صورت 2 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی Mali-G68 را نیز شامل می‌شود.

نتایج تست بنچمارک گلکسی A25

در این بخش از نقد و بررسی گوشی a25 قصد داریم تا اسکرین شات‌های گرفته شده از نتایج تست‌های بنچمارک را در اختیارتان قرار دهیم.

تست 3D Mark

تست Geek Bench 6

تست PC mark

تست GFX Bench

تست گیمینگ گلکسی A25: چیپست اگزینوس به کال آف دیوتی هم نه نمی گوید!

شاید با توجه به قیمتی که گلکسی A25 دارد، انتظاری از اجرای بازی به صورت روان نداشته باشید، اما حقیقت بر خلاف این تفکر است. در تست گیمینگ گلکسی A25 و بررسی توان و عملکرد چیپست Exynos 1280 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 متوجه می‌شوید که بازی‌های سبک و حتی متوسطی مثل Temple Run و Subway Surf به راحتی آب خوردن با نرخ نوسازی و کیفیت مناسب، کاملا بدون لگ و کندی اجرا می‌کند که این از جمله نکات مثبت به حساب می‌آید که البته تست گیمینگ A25 سامسونگ به همین 2 بازی ختم نمی‌شود؛ زیرا که گلکسی آ 25 می‌تواند بازی کال آف دیوتی را با نرخ نوسازی پایین‌تر از 60 فریم اجرا کند و به شما اجازه دهد که دسته جمعی بازی کنید، به شرطی که باتری به اندازه کافی شارژ داشته باشد و زمان خیلی زیادی را صرف بازی نکنید (حداکثر در بازه 1 الی 2 ساعت، زیرا گرم شدن پنل پشتی Galaxy a25 به اندازه‌ای قابل لمس است که هنگام بازی Call of Duty نتوانید از آن صرف نظر کنید.) بهتر است قبل از بازی کردن گیم‌هایی از این دست، با مشکل داغ کردن گوشی کنار آمده باشید یا برای سلامت باتری به کم‌تر بازی کردن فکر کنید؛ چون در حقیقت نمی‌توانید به سامسونگ خرده بگیرید چرا که گلکسی a25 اصلا برای بازی کردن طراحی نشده است.

دوربین، قدرت برتر گلکسی A25 سامسونگ در بین تمام ویژگی‌هایش

همانطور که گفته شد؛ سامسونگ برای گوشی گلکسی A25 2023 دوربین سه گانه در پنل پشتی و دوربین سلفی در پنل جلویی قرار داد که برای بررسی قدرت زوم و کیفیت عکاسی و فیلمبرداری آن‌ها به عکاسی در فضای بیرون پرداختیم. در ادامه می‌توانید عکس‌های گرفته شده را مشاهده کنید.

ابعاد گوشی جدید سامسونگ

دوربین اصلی

سامسونگ برای دوربین اصلی این کهکشانی سری A از سنسور عریض (Wide) با وضوح 50 مگاپیکسل استفاده کرده که گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد و روی کاغذ هم نوشته شده که دارای حسگر لرزشگیر خودکار (OIS) و تشخیص فوکوس خودکار است که در عکاسی‌ها تقریبا قابل لمس بودند. با دوربین اصلی این گوشی در طول روز عکس برداری‌های زیادی انجام شد که نمونه‌هایی از این عکاسی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عکس‌ها با کیفیت مناسبی گرفته شده‌اند و جذب نور تا حد زیادی به خوبی اتفاق افتاده است. میزان شارپنس رنگ‌های متنوع در عکس هم قابل اتکا است و در کل روی دوربین اصلی گلکسی A25 برای عکاسی‌های روزمره می‌توان حساب باز کرد.

با دوربین اصلی این گوشی در تاریکی هوا هم عکاسی انجام شد که در ادامه برای مقایسه با حالت Night در بخش More دوربین، گزینه Night را انتخاب کردیم تا عکس‌های گرفته شده را در کنار هم قرار دهیم. میزان نوری که دوربین اصلی در حالت (شب) فعال می‌کند، کاملا قابل قبول و کافی است و از این نظر هم دوربین اصلی در میان دوربین‌های 50 مگاپیکسلی گوشی‌های میان رده می‌تواند نمره خوبی را دریافت کند.

دوربین اولتراواید

دوربین دومی که در پنل پشتی گلکسی ای 25 سامسونگ قرار گرفته، دوربینی با لنز فوق عریض یا همان Ultrawide است که توانایی عکس برداری با کیفیتی برابر با 8 مگاپیکسل را دارد. در طی نقد و بررسی بعد از دوربین اصلی سراغ عکاسی با دوربین اولتراواید هم رفتیم. این دوربین گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد و در مجموع عملکرد قابل قبولی دارد. دوربین فوق عریض a25 پهنای مناسبی از محیط را در عکس به ثبت می‌رساند، البته به کیفیت دوربین اصلی نیست؛ اما به طور کل خوب است.

 

دوربین ماکرو

دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو گلکسی a25 سامسونگ دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 است که می‌توان گفت عملکرد بد یا نا امید کننده‌ای ندارد، اما حرفه‌ای هم محسوب نمی‌شود. برای استفاده از لنز ماکرو به صورت اختصاصی، در همان بخش More به سراغ حالت MACRO رفتیم و در نور روز شروع به عکاسی کردیم.

 

پرتره

به جرات می‌توان گفت که حالت پرتره دوربین گلکسی A 25 بهترین عملکرد را در این بخش از نقد و بررسی را داشته و بالاترین نمره را کسب می‌کند. در 90 درصد مواقع عکاسی پرتره با دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی به خوبی سوژه را تشخیص داده و اطراف را Blur کرده است. در این نقد و بررسی عکاسی با حالت پرتره این گوشی بالاترین نمره را دریافت می‌کند.

 

دوربین سلفی

دوربین سلفی به سنسوری 13 مگاپیکسلی با لنز عریض مانند دوربین اصلی مجهز شده و در حالت نرمال و پتره عکس‌های خیلی خوبی را به ثبت می‌رساند. در حقیقت با گوشی گلکسی a25 می‌توانید عکس‌های سلفی خوبی را ثبت کنید، بنابراین از این جهت نگران نباشید.

دوربین سلفی عادی

دوربین سلفی پرتره

فیلم برداری با گلکسی a25

برای فیلم برداری با دوربین پنل پشتی گلکسی a25 شما می‌توانید از بین 3 کیفیت قرار داده شده، اندازه وضوح مد نظر را انتخاب کنید. دوربین اصلی گوشی در حالت فیلم برداری به صورت دیفالت روی کیفیت (FHD) فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر هر ثانیه (FPS) است و کیفیت مناسبی هم دارد برای همین ما هم برای فیلم برداری از همین کیفیت استفاده کردیم و ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید در همین حالت است. نکته‌ای که در فیلم برداری با A25 متوجه می‌شوید این است که حسگر لرزشگیر OIS تقریبا هیچ کاری انجام نمی‌دهد چون در ویدیو ضبط شده کاملا مشخص است که تکان‌های طبیعی که گوشی هنگام قدم زدن با آن مواجه می‌شود، به طور کامل در ویدیو ثبت شده است؛ بنابراین اگر برای فیلمبرداری با گوشی روی حذف لرزش‌ها و تکان‌ها خیلی حساس هستید، بهتر است پیش از فیلم برداری روی حذف نویز به زیاد حساب باز نکنید؛ اما در کنار این قضیه هم لازم به ذکر است که به اندازه کافی می‌توانید روی روان بودن و کیفیت ویدیو خروجی حساب باز کنید.

در کنار کیفیت FHD با نرخ 60 فریم بر ثانیه، می‌توانید با کیفیت FHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه هم فیلم برداری کنید؛ همچنین دوربین اصلی در فیلم برداری از کیفیت‌های دیگری مانند UltraHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه و HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند. در ارتباط با دوربین سلفی هم فیلم برداری با کیفیت‌های HD وFHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر است.

کیفیت فیلم برداری گوشی a25

 

 

باتری، از دیگر نقاط قوت A25 در دنیای میان رده‌ها

گلکسی A25 به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که با استفاده از یک آداپتور 25 واتی و سیم شارژ تایپ سی به تایپ سی قرار داده شده در جعبه خودش می‌تواند در مدت زمان تقریبی یک ساعت و 20 دقیقه از شارژ صفر به 100 درصد برسد. اسکرین شاتی که در حال حاضر مشاهده می‌کنید، حاصل زمان اندازه گیری شده برای شارژ 25 درصد تا 100 درصد با شارژر 25 واتی است؛ که البته نکته مهم اینجا است که آداپتور شارژ در جعبه گوشی قرار ندارد.

در ادامه می‌توان گفت؛ با اینکه گلکسی A25 آخرین گوشی سری A از سامسونگ در سال 2023 است؛ اما به دلیل اقتصادی-میان رده بودنش از شارژ وایرلس یا همان بی سیم پشتیبانی نمی‌کند. همچنین در پایان از این بخش هم می‌توان گفت که عکاسی و بازی کردن بیشترین میزان انرژی را از باتری گلکسی A25 می‌گیرند؛ اما باز هم در طی استفاده روزمره، می‌توانید روی 16 ساعت شارژدهی حساب باز کنید.

ارزش خرید گلکسی A25 سامسونگ چقدر است؟

با توجه به نقد و بررسی‌ای که انجام شد، به طور کل می‌توان گفت که اگر قصد خرید گوشی میان رده‌ای با حداقل قیمت ممکن در بازار را دارید که علاوه‌بر انجام کارهای روزمره‌ای مانند تماشای فیلم و سریال و وب گردی، کمی هم بتواند در بازی کردن شما را همراهی کند و با دوربین اصلی و سلفی آن هم بتوانید عکس‌های خوبی را از خود به ثبت برسانید، پس گلکسی A25 برای شما ساخته شده است و می‌تواند همراه خوبی باشد.

قیمت و خرید گوشی گلکسی A25

پرسش‌های متداول

کیفیت دوربین A25 چطور است؟

دوربین اصلی این گوشی سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و دوربین‌های بعدی کیفیتی برابر با 8 و 2 مگاپیکسل دارند که در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عکس‌ها و ویدیوهای خوبی را تحویل شما می‌دهند، همچنین در طی نقد و بررسی هم مشخص شد که دوربین گلکسی A25 از جمله نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید.

آیا با گلکسی A25 می‌توان بازی کرد؟

تراشه‌ای که برای گلکسی A25 به کار رفته، دقیقا همان تراشه‌ای است که در گوشی A53 به کار رفته به همین دلیل از لحاظ عملکرد گیمینگ تقریبا یکسان هستند. با گوشی A25 بازی‌های سبک که به راحتی اجرا می‌شوند و در کنار آن‌ها هم بازی کال آف دیوتی هم قابل اجرا است.

باتری گوشی A25 چطور است؟

باتری گوشی A25 ظرفیتی 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و توسط شارژر 25 واتی شارژ می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
17 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. یزدان

    سلام a25 برای گیم بهتره یا پوکو m6pro آخه گفتید که a25 توگیم مشکل داره ولی گفتید پوکو m6pro روونه هیچ مشکلی ندارم بلاخره کدومو برای گیم بخرم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به یزدان

      سلام گلکسی A25 بخرید در کل در نظر داشته باشید که هیچ کدوم این مدل ها برای گیم عالی نیستن
  2. میلاد

    سلام این گوشی بهتر است یا ردمی نوت 13 پرو 4 جی؟
    از نظر قدرت پردازشی و دوربین

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به میلاد

      سلام گلکسی A25 خریداری کنید
      1. سعید

        پاسخ به احسان نیک پی

        من ۲ماهه خریدم راضیم..دوربین و بدنه و باطری کیفیتشون عالیه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/galaxya25-review/
ads
ads