داغ ترین ها :
سامسونگ: هنوز برای توقف تولید Galaxy S21 FE تصمیم نگرفته‌ایم

سامسونگ: هنوز برای توقف تولید Galaxy S21 FE تصمیم نگرفته‌ایم

سامسونگ گزارشی را که ادعا می‌کرد این شرکت تولید تلفنی با نام Galaxy S21 FE را به حالت تعلیق درآورده است را تکذیب کرد. نشریه کره‌ای ETNews در این آخر هفته ادعا کرد که تولید این تلفن رونمایی‌نشده، به دلیل کمبود نیمه‌هادی و انتقال دوباره پردازنده‌های کوالکام به دستگاه‌های تاشو متوقف شده است. اگر اکنون قصد خرید دارید، قیمت روز انواع گوشی سامسونگ در سایت تکنولایف برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

ین گزارش مدتی‌ست که حذف شده و سامسونگ اکنون اعلام کرده که تصمیمی در مورد توقف تولید اتخاذ نکرده است. در بیانیه ارسال‌شده به بلومبرگ، شرکت چنین گفته است: «وقتی ما نمی‌توانیم در مورد جزئیات محصول منتشرنشده بحث کنیم، ادعا در مورد تعلیق تولید بی‌مورد است.»

انتظار می‌رفت که S21 FE (FE مخفف Fan Edition) نسخه‌ای ارزان‌قیمت و همه‌خواه‌تر از S21 معمولی باشد. سال گذشته بررسی دیتر بوهن نسبت به S20 FE مثبت بود و خاطرنشان کرد: «مؤلفه‌های با کیفیت بالا استفاده لذت‌بخشی ایجاد می‌کنند، اما قطعات ارزان‌تر هم به تجربه کاربری آنچنان آسیبی وارد نمی‌کنند.»

تا به حال از S21 FE به طور رسمی رونمایی نشده بود، اما سامسونگ سال گذشته در مراسمی اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌های Fan Edition را برای پرچمداران پیشروی خود منتشر کند. در ماه آوریل، OnLeaks رندرهایی از S21 FE را منتشر کرد، و ادعا کرد که طراحی آن مشابه S21 معمولی بوده و قطعا با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

البته توجه کنید که سامسونگ گزارش ETNews را کاملا تکذیب نکرده است، پس برای آشکار شدن حقیقت زمان لازم است. S20 FE سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود و عرضه آن در اکتبر صورت گرفت. پس حتی اگر سامسونگ فعلا درگیر مشکلات مربوط به زنجیره تأمین باشد، باز هم رونمایی آن قریب‌الوقوع نبوده و می‌تواند از پس این چالش‌ها بر بیاید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-did-not-make-decision-about-s21-fe/
ads
ads