داغ ترین ها :
شایعات جدیدی در رابطه با گلکسی +S10 منتشر گردید

شایعات جدیدی در رابطه با گلکسی +S10 منتشر گردید

همواره درز شایعات و اخبار متفاوت قبل از معرفی محصولات امری طبیعی بوده و معمولا کمپانی ها واکنشی به درز اطلاعات نشان نمی دهند و به نقلی دیگر، از این کار سود می برند. همیشه در رابطه با محصولات سامسونگ اطلاعات مختلفی به بیرون درز پیدا می کند و صد البته پرچمداران این کمپانی در تیر راس لیکر ها هستند. امروز نیز شایعات دیگری در رابطه با یکی از گوشی های جدید سامسونگ یعنی گلکسی +S10 به بیرون درز پیدا کرده است.

سامسونگ

 

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.4 درصدی خواهد داشت که چندی پیش در گوشی شیائومی Mi Mix 3 شاهد آن بودیم. اما با توجه به اینکه منابع اعلام کرده اند این گوشی بسیار نازک خواهد بود، دیگر از اسلاید برای دوربین جلو خبری نخواهد بود و در صورت صحیح بودن این خبر، باید دید سامسونگ چه طرحی را برای این گوشی در نظر گرفته است.

با توجه به اطلاعات، چیپست این گوشی هوشمند اسنپدراگون 8150 یا اگزینوس 9820 خواهد بود که هر دو از معماری 7 نانومتری بهره می برند. به احتمال فراوان سامسونگ یک باتری 4000 میلی آمپری را در این گوشی هوشمند بکار بگیرد. در حال حاضر این شایعات در رابطه با این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است و باید تا ماه فوریه سال 2019 میلادی و معرفی کامل گوشی صبر کنیم تا اطلاعات کامل این گوشی منتشر شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-galaxy-s10-plus/
ads
ads