داغ ترین ها :
پرچمدار بعدی سامسونگ با صفحه نمایش ناچ و فناوری جدید اسکنر اثر انگشت

پرچمدار بعدی سامسونگ با صفحه نمایش ناچ و فناوری جدید اسکنر اثر انگشت

طبق اخبار منتشر شده در سایت های معتبر تکنولوژی، سامسونگ به فناوری جدیدی در زمینه اسکنر اثر انگشت اپتیکال دست یافته است و بنا دارد تا این اختراع را به نام خود ثبت کند. فناوری جدید، اسکنر اپتیکال اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است و خیلی از کارشناسان بر این باور اند که سامسونگ این تکنولوژی را در گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S10 بکار خواهد گرفت.

سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش

در حالی که نسل قبلی اسکنر های در زیر صفحه نمایش، قسمتی خاص اثر انگشت شما را اسکن می کرد، اما اعلام شده که اسکنر اثر انگشت جدید در هر نقطه از صفحه نمایش انگشت شما را اسکن می کند و برای بالا بردن میزان امنیت، انگشت کاربر سه بار توسط اسکنر اسکن می شود. به گفته مسئولان این کمپانی، اسکنر جدید نسبت به نسل قبلی بسیار دقیق تر و سریع تر است.

برای مشاهده مشخصات و خرید جدیدترین های سامسونگ، روی لینک گوشی های سامسونگ کلیک کنید. 

از طرفی دیگر اخباری منتشر گردیده بود مبنی بر آنکه سامسونگ قصد دارد تا گوشی هوشمندی با طراحی ناچ نیز تولید کند. طراحی صفحه نمایش مدل ناچ، امروزه طرفداران فراوانی در سر تاسر دنیا دارد و بسیاری از کمپانی ها مانند اپل نیز به سراغ این مدل از صفحه نمایش رفته و گوشی های خود را با این طرح به بازار عرضه می کنند. حال اگر این خبر درست باشد، هیچ بعید نیست که سامسونگ پرچمدار بعدی یا گوشی انعطاف پذیر خود را با ترکیب این دو فناوری، به دنیا معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-smartphone-notch-display-fingerprint-scanner/
ads
ads