داغ ترین ها :
مشخصات پردازنده گوشی گلکسی A9 2018 از گیگبنچ درز پیدا کرد

مشخصات پردازنده گوشی گلکسی A9 2018 از گیگبنچ درز پیدا کرد

مدتی پیش سامسونگ با معرفی گلکسی A7 2018، از اولین گوشی خود با دوربین سه گانه رونمایی کرد. اما چند روز بعد اخباری منتشر گردید مبنی بر آن که سامسونگ قصد دارد تا یک گوشی دیگر را با دوربین چهار گانه معرفی کند. اخباری زیادی حول این گوشی هوشمند در حال انتشار بود که سامسونگ رسما اعلام کرد این گوشی با نام A9 2018 و در تاریخ 11 اکتبر معرفی خواهد شد.

سامسونگ

 

بخش دوربین این گوشی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری از اخبار حول نوع کارایی سنسور های آن در جریان است. اما امروز خبری منتشر گردید که این گوشی در گیگبنچ تست شده و نتایج آزمایش آن به بیرون درز پیدا کرده است.

سامسونگ

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شماره مدل گوشی تست شده SM-A9200 می باشد که متعلق به گوشی A9 2018 است. این گوشی در تست تک هسته ای نمره 1609 و در تست چند هسته ای نمره 5844 را کسب کرده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 660 قدرت می گیرد و سیستم عاملی که این گوشی با آن تست شده است اندروید 8.0 Oreo می باشد. اما نکته ای که خیلی مهم بوده و یک نقطه قوت برای این گوشی به حساب می آید رم آن است که 6 گیگابایت قدرت دارد. فردا روزی است که سامسونگ این وشی را معرفی خواهد کرد و مطمئناً تا لحظه معرفی، اخبار بیشتری از این گوشی در فضای رسانه ای حوضه تکنولوژی منتشر می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung_galaxy_a9_2018_shows_up_on_geekbench/
ads
ads