داغ ترین ها :
سریع ترین روش های قطع کردن مصرف آزاد اینترنت (ایرانسل، همراه اول، رایتل)

سریع ترین روش های قطع کردن مصرف آزاد اینترنت (ایرانسل، همراه اول، رایتل)

با توجه به اینکه تعرفه محاسبه اینترنت آزاد با اینترنت خریداری شده در بسته بسیار متفاوت است و در طولانی مدت، هزینه زیادی را روی دست ما می‌گذارد، باید یاد بگیریم تا چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم و بتوانیم هزینه ماهانه مصرف اینترنت خود را به حداقل برسانیم. هیچ اپراتور سیم کارتی از این قاعده مستثنی نیست و خرید بسته اینترنتی در همه حالت مقرون به صرفه‌تر است. اگر شما هم با دغدغه غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد و کاهش مصرف اینترنت روبه‌‎رو هستید، پس این مقاله از تکنولایف برای شما نوشته شده است، تا پایان همراه ما باشید.

کاهش مصرف اینترنت اپراتورهای متنوع (رایتل، ایرانسل، همراه اول)

تفاوتی نمی‌کند که از کدام سیم کارت استفاده می‌کنید. اعتباری یا دائمی، همراه اول، ایرانسل و یا رایتل؛ زیرا تمام اپراتورها تعرفه‌های متفاوتی برای محاسبه هزینه اینترنت دارند و همیشه قیمت قبض یا مصرف شارژ اینترنت آزاد از بسته‌ای بیشتر است. کاربر هر کدام از اپراتورها که باشید؛ در ادامه این مقاله می‌توانید به طور کامل با جواب چگونه مصرف اینترنت را کاهش دهیم؛ آشنا شوید و از این به بعد هزینه‌های اینترنت خود را بهتر از قبل مدیریت کنید و عملکرد بهتری را داشته باشید.

 

انواع گوشی هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

اگر کاربر ایرانسل هستید، تفاوتی نمی‌کند که از سیم کارت دائمی استفاده می‌کنید یا اعتباری؛ زیرا شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن ایرانسل من که دائم در حال آپدیت و بهتر شدن است، فعالیت‌های زیادی مانند خرید بسته شارژ خط، شارژ اینترنت، پرداخت هزینه قبض و غیره را به راحتی در کمترین زمان ممکن انجام دهید. امکان نصب این برنامه هم برای دستگاه‌های اندرویدی و هم آی او اسی وجود دارد و اگر علاقه‌ای به نصب برنامه ندارید، می‌توانید از انواع کد غيرفعال سازی یا فعال سازی حالت‌های مختلف مانند کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل استفاده کنید.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل دائمی

اگر آی‌سیم یا همان سیم کارت دائمی ایرانسل را خریده‌اید و قصد دارید برای سیم کارت، بسته اینترنت خریداری کنید از 2 روش می‌توانید عمل کنید:

  1. برنامه ایرانسل من
  2. کدهای دستوری داخل سایت ایرانسل

با استفاده از کد #8*555* می‌توانید برای سیم کارت دائمی ایرانسل بسته اینترنت خریداری کنید. بعد از استفاده از بسته، در صورتیکه حجم اینترنت به پایان برسد و اینترنت بعد از آن بر حسب مصرف آزاد حساب شود، برای قطع این محاسبه آزاد باید از کد غیر فعال سازی اینترنت ایرانسل ثابت استفاده کنید.

کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل دائمی : #3*2*3*555* 

 

این بررسی را از دست ندهید!
بررسی اپل ویژن پرو؛ به آینده خوش آمدید!

 

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل اعتباری

معمولا تعداد کاربران سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل بالاتر از سیم کارت‌های دائمی است. البته ایرانسل در ارائه خدمات برای هیچکدام تفاوتی قائل نشده و برای سیم کارت‌های اعتباری هم مانند دائمی، هم کد كنترل مصرف شارژ ايرانسل اعتباری قرار دارد و هم اپلیکیشن ایرانسل من می‌تواند به خوبی ارائه خدمات داشته باشد.

چطور مصرف آزاد اینترنت ایرانسل جلوگیری کنیم؟

بهترین جواب برای این سوال استفاده از کد #3*2*3*555*  است. البته اگر از پیش اپلیکیشن ایرانسل من را نصب داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من هم اقدام کنید. این کار زمان خیلی کمتری می‌برد.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل من

  1. وارد اپلیکیشن ایرانسل شوید. (دقت کنید در صورتی که یکی از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی سیستم روی گوشی شما فعال است، ابتدا آن را خاموش کرده و سپس وارد برنامه ایرانسل من شوید تا با ارور و خطای خاصی مواجه نشوید.)
  2. اگر برنامه ایرانسل من را آپدیت کرده باشید؛ در بالاترین قسمت برنامه، سمت چپ یک آیکون ذره بین جهت جست‌وجو کردن قرار دارد. روی آن ضربه بزنید تا با سرچ کردن زودتر به گزینه مد نظر برسید.
  3. تنها کافیست تا کلمه (مصرف) را جست‌وجو کنید.
  4. گزینه کنترل مصرف آزاد اینترنت پیشنهاد خود برنامه است که باید روی آن ضربه بزنید.
  5. حالت فعال سازي را انتخاب کنید.
  6. در صورتیکه با پنجره جدید و پیام (سرویس با موفقیت فعال شد!) روبه‌رو شدید، یعنی از مصرف آزاد اینترنت جلوگیری کردید.
  7. نهایتا 5 الی 10 دقیقه بعد از این فعالسازی باید از ایرانسل SMS برای شما بیاید.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم همراه اول

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم همراه اول

برای کاهش مصرف اینترنت آزاد همراه اول باید از راه حلی که همراه اول ارائه داده، استفاده کنیم تا علاوه‌‎بر حجم اینترنت به کاهش هزینه‌های خرید و استفاده از اینترنت سیم کارت همراه اول هم کمک کنیم. بهترین راه در این مرحله استفاده از کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت همراه اول است. مطابق با مراحل زیر عمل کنید.

  1. کیبورد شماره گیر گوشی را باز کنید.
  2. کد #113*100* را وارد کنید. ستاره صد ستاره صد و سیزده مربع
  3. پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که درون آن از شما خواسته تا با فرستادن عدد 1 تایید کنید که قصد قطع کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول را دارید.
  4. درصورت تایید، کار به اتمام می‌رسد و دیگر در زمان اتمام بسته اینترنت، مصرف آزادی وجود ندارد و هزینه گزافی به آن اضافه نمی‌شود.

نکته: اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا دوباره حالت استفاده از مصرف آزاد اینترنت را فعال کنید؛ کافی است تا کد #114*100* را شماره گیری کنید.

 

گوشی شما به اینترنت همراه اول وصل نمی‌شود؟
دلایل وصل نشدن گوشی به اینترنت سیم کارت همراه اول

 

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم رایتل

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم رایتل

اگر کاربر رایتل باشید، پس می‌توانید از یکی از 2 روش اپلیکیشن رایتل من یا کد جلوگیری از اینترنت سيمكارت رايتل استفاده کنید. اگر برای دریافت تنظیمات اینترنت رایتل مشکل دارید، دیگر مطلب ما را از دست ندهید.

کد غیر فعال سازی مصرف آزاد اینترنت رایتل

  • استفاده از کد دستوری #142* ستاره صد و چهل و دو مربع در قسمت شماره گیر
  • استفاده از اپلیکیشن رایتل من

سخن آخر

بهترین پاسخ برای اینکه چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم، در ابتدا این است که با روش‌هایی که اپراتور پشتیبان سیم کارت در حال استفاده معرفی کرده است، آشنا شویم تا در نهایت بتوانیم آسان‌ترین روش را انتخاب کنیم. در این مقاله از تکنولایف شما را با با انواع روش‌های کاهش مصرف اینترنت آزاد در ایرانسل، همراه اول و رایتل آشنا کردیم. اگر شما هم از روش‌های معرفی شده استفاده کردید یا تجربه‌ای مشابه دارید، می‌توانید با نوشتن در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

از کجا بدانم کد تعرفه ازاد همراه اول چیست؟

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا دوباره از کد تعرفه ازاد همراه اول استفاده کنید و آن را فعال کنید؛ کافی است تا کد #114*100* را شماره گیری کنید.

چگونه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل اعتباری را قطع کنیم؟

کد #3*2*3*555* ستاره پنج پنج پنج ستاره سه ستاره دو ستاره سه مربع را در قسمت شماره گیر گوشی وارد کنید. البته در صورتیکه اپلیکیشن ایرانسل من را نصب دارید، از قابلیت کنترل مصرف اینترنت آزاد استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. A 👱🏻‍♀️

    سلام من یه سوال داشتم
    کد بستن تعرفه آزاد ایرانسل اعتباری چیه
    لطفاً بگید 🙏🏻

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به A 👱🏻‍♀️

      سلام #3*2*3*555*
  2. Behzad

    سلام؛ برای غیرفعالسازی اینترنت تعرفه آزاد رایتل از این کد دستوری باید استفاده کردِ.
    # 3*6*200*

    1. حسین

      پاسخ به Behzad

      ممنون یه ماهه دنبالشم
  3. دنیا

    سلام ممنون از توضیحاتتون.🌹🙏
    من مشکلم با اینترنت ایرانسل این هست که وقتی بسته ماهانه دارم( سیم کارتم اعتباریه) و همزمان اینترنت ساعتی میگیرم(برای مثلا یک ساعت که میخوام یه فیلمی دانلود کنم و اینترنت زیاد لازم دارم) ب جای اینکه از حجم ساعتی کم بشه و استفاده بشه از حجم بسته ماهانه م کم میشه. یعنی عملا وقتی شما بسته ماهانه دارین خرید بستی ساعتی بی فایده هست. ولی با همراه اول همچین مشکلی نداشتم. راهی برای برطرف کردن این مشکل هست؟

    1. Behzad

      پاسخ به دنیا

      سلام؛ از اپ ایرانسل من بخش ارتباط آنلاین (چت با پشتیبانی) کمک بگیرید.
    1. کاربر

      پاسخ به دنیا

      سلام. معیار مصرف بسته ، تاریخ انقضای بسته است. هرکدام زودتر به انقضا نزدیکتر باشه. اگر اینطور نیست با پشتیبانی تماس بگیرید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-best-ways-for-interrupting-the-free-usage-of-mobile-internet/
ads
ads